ik geloof dat sauber albers aardig aan het volgen is, dus wie weet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er gewoon van uit zijn gegaan dat Albers volgend jaar ook nog rijd. En anders zouden ze misschien Pastorelli kunnen bedoelen. Die is op dit moment ook testcoureur voor Jordan/Midland.
http://www.formula1.com/quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
De Duitser Stefan Schumacher heeft de eerste etappe gewonnen in een fiets wedstrijd
toch een schumacher die wint![]()
![]()
die andere bakt er niks van![]()
vind je het gek?? montoya mist 2 racesquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/
"Over the last three races, which of these McLaren drivers put in the best showing?"
Vote maar ff daar linksonder.
Nee, ik was erg onder de indruk van 'm. Vooral die 360 was erg knap.quote:
tja zoals hij zelf al verklaarde nokte zijn TC ermeequote:Op donderdag 12 mei 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik was erg onder de indruk van 'm. Vooral die 360 was erg knap.
Trouwens, hoeveel races hadden De La Rosa en Wurz gereden voor ze hun race reden?
quote:Trouwens, hoeveel races hadden De La Rosa en Wurz gereden voor ze hun race reden?
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:45 schreef JPM01 het volgende:
tja zoals hij zelf al verklaarde nokte zijn TC ermee![]()
Vermoedelijk exclusief naar Sauber.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:40 schreef Atreidez het volgende:
Minardi - BMW dan maarOf gaan ze weg uit de F1?
Spamquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef LittleNurse het volgende:
zip
niks, maar hoeveel test kilometers hebben die wel gereden voor mclaren in al die jaren??quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik was erg onder de indruk van 'm. Vooral die 360 was erg knap.
Trouwens, hoeveel races hadden De La Rosa en Wurz gereden voor ze hun race reden?
Montoya heeft al jaren ervaring in races, zij 0.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef JPM01 het volgende:
niks, maar hoeveel test kilometers hebben die wel gereden voor mclaren in al die jaren??denk daar ook ff aan.
ja ieder zijn eigen meningquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Montoya heeft al jaren ervaring in races, zij 0.
Maar goed, beetje welles/nietes dit.
Ik wou je een keer een makkelijke geven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:47 schreef JPM01 het volgende:
ja ieder zijn eigen mening![]()
de la rosa reed voor Arrows en jaguar en wurz voor Benneton dus wat nou 0 races ervaring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |