*internet flipt , dubbelpost*quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:37 schreef Katana het volgende:
[quote]Op donderdag 10 februari 2005 17:15 schreef MmadviewW het volgende:
zweefvliegtuigje bood zich aan:
Dat is juist goed om het ijs te breken, misschien gaat ie daar wat minder van stotterenquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:48 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Dit topic is cool, geweldig gewoon. Wil wel bellen maar dat gaat me echt niet lukken zonder keihard te lachen.
nou aardig wat fokkers hebben sponsorgelden beloofd zal totaal iets van 15 euro \ijnquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit is diezelfde gast:
Datum:, Woensdag, 02 Feb 2005, at 09:17:51 (CET) (5307)
Naam: Hans
Email:jph.v.d.heuvel@wanadoo.nl
Titel: Actrices gezocht (vanaf 18 jaar tot 25 jaar)
Tekst: Heb je er ooit van gedroomd om mee te spelen in een erotische film, grijp dan nu je kans. Vanaf 1 april beginnen de nieuwe opnames. Vanaf heden kun je inschrijven voor een auditie. Stuur hiervoor een mailtje naar bovenstaand E-mail adres vergezeld van je naam, adres, postcode, telefoonnummer en eventueel een foto. Dan wordt er contact met je opgenomen om een afspraak te maken voor een auditie. Er wordt een selectie van 6 meisjes gemaakt. Ben jij een van deze 6 meisjes, dan krijg je daar bericht van op het door jou opgegeven adres, en dan worden er ook afspraken over de vergoeding gemaakt.
Enneh, ik ben een vrouw. Wat schuift het als ik hem naakt bel?
die afspraak moet nog worden gemaakt.. staat er hequote:Op donderdag 10 februari 2005 18:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit is diezelfde gast:
Datum:, Woensdag, 02 Feb 2005, at 09:17:51 (CET) (5307)
Naam: Hans
Email:jph.v.d.heuvel@wanadoo.nl
Titel: Actrices gezocht (vanaf 18 jaar tot 25 jaar)
Tekst: Heb je er ooit van gedroomd om mee te spelen in een erotische film, grijp dan nu je kans. Vanaf 1 april beginnen de nieuwe opnames. Vanaf heden kun je inschrijven voor een auditie. Stuur hiervoor een mailtje naar bovenstaand E-mail adres vergezeld van je naam, adres, postcode, telefoonnummer en eventueel een foto. Dan wordt er contact met je opgenomen om een afspraak te maken voor een auditie. Er wordt een selectie van 6 meisjes gemaakt. Ben jij een van deze 6 meisjes, dan krijg je daar bericht van op het door jou opgegeven adres, en dan worden er ook afspraken over de vergoeding gemaakt.
Enneh, ik ben een vrouw. Wat schuift het als ik hem naakt bel?
als die opeens weer stottert moet je ff vragen of zijn telefoon kapot isquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bellen onder de naam Saskia he? En dan? Een afspraakje maken? Alleen als Woutey er dan heen gaat en zegt 'Hallo, ik ben Linda, de vriendin van Saskia. Saskia is helaas verhinderd, dus ik neem het even van haar over, if you don't mind, H-h-h-h-h-h-h-hans'
dan wordt het helemaal stil aan de andere kant wed ik (het is stil aan de overkant)quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:26 schreef tonks het volgende:
[..]
als die opeens weer stottert moet je ff vragen of zijn telefoon kapot is![]()
bied je je aanquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
trouwens, heeft er al een vrouwelijke user van fok heen gebeld?
dealquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik bel MORGEN.
Vanavond heb ik badminton en als ik dan om 01.00 thuiskom, ga ik niet meer bellen.
Morgenochtend bel ik (zal ie wel op zn werk zitten, maar toch), morgenmiddag probeer ik het weer, en als ie dan nog niet heeft opgenomen morgenavond.
Oke?
Al klaar met werkenquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:32 schreef EvilThijn het volgende:
Eerst thuis en bier![]()
Kwil best bellen maar zit nu op het werk![]()
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |