Goed plan!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:34 schreef EvilThijn het volgende:
Advies is dumpen in ONZ .........![]()
Omdat dat pas 342 keer is verteld....omdat in ONZ teveel gekken zijn die dit topic gaan verneuken, ofzoiets....quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik snap nog altijd niet waarom dit topic in KLB staat eigenlijk.
Omdat het begon met iemand die klaagde over het feit dat iemand zo'n advertentie op marktplaats zettequote:Op donderdag 10 februari 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik snap nog altijd niet waarom dit topic in KLB staat eigenlijk.
Denk het niet...hijs toch op zoek? Denk niet dat hij het na een paar gekke reacties al veranderdquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:29 schreef Katana het volgende:
Die gast heeft zn mobiele nummer allang veranderd denk.
je kunt het ook mobiel doen(wij betalenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:39 schreef Foxxy het volgende:
Ik zou best willen bellen!
Jammer dat ik vanavond niet thuis ben na zes uur.
In de trein een telefoongesprek voeren om te solliciteren voor het naakt schoonmaken van iemands huis?quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:45 schreef thomastux het volgende:
[..]
je kunt het ook mobiel doen(wij betalen) of nu proberen?
Misschien zit ze om 6uur in de treinquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:58 schreef Katana het volgende:
zit je nu met je laptop in de trein dan ?
Ze bedoelden jou niet, maar die van die advertentie die hij citeerde. Je kunt dus weer rustig ademhalen. Tel heel rustig tot tien en ga je trein halenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als ik een meid was zou ik bellen!![]()
Kan dit even in de openingspost zodat het niet vergeten wordtquote:
nope ik heb m echt niet zelf geplaatstquote:[b]misschien heeft hij die advertentie ook alleen gezet om zelf heel hard te kunnen lachen, samen met zn vrienden?
oke danquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:11 schreef Zweefvliegje het volgende:
Jongens... ik wil het wel doen.
Maar dan wel morgen, omdat ik vanavond weg ben.
Kan iemand me dan vantevoren wel even helpen met wat ik moet gaan zeggen?
bedoel .. saskia van de hulstquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
oke dan![]()
moet in iedergeval zeggen dat je Sylvia bent.. (in mail zei hij graag met haar te willen afspreken)..,
Tis wel handig als je zelf ook even bij de les blijft... in de mail heet je nog Saskia, nu heb je het over Sylviaquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
moet in iedergeval zeggen dat je Sylvia bent.. (in mail zei hij graag met haar te willen afspreken)..,
idd... btw die link is www.tapecall.netquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hee, Yeahinho... ik!!!
Heb geen opnamegedoe, maar er staat in dit topic wel een link.
@MmadviewW, ik bel liever niet als Sylvia, maar gewoon als mezelf.
Een beetje in de trant van: Hallo, met ..................... Ik zag uw advertentie staan op marktplaats, het leek me wel wat, kunt u wat meer info geven bladiebla!
bedoel .. saskia van de hulst zo als ik net al re-postequote:Op donderdag 10 februari 2005 17:18 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Tis wel handig als je zelf ook even bij de les blijft... in de mail heet je nog Saskia, nu heb je het over Sylvia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |