Waarom brengen ze dan in godsnaam die kaarten uit als je toch een CC nodig hebt? Typisch Blizzquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:32 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
To register an Account to play World of Warcraft, you will be required to provide Blizzard Entertainment with:your name, address and phone number; (ii) the ?Authentication Key? from the World of Warcraft Software product that you have purchased that includes the World of Warcraft software; (iii) true, accurate, complete, and updated billing information for payment of the Service subscription fee, including a valid credit card number, or other ?direct billing? information depending upon the method of payment you choose for the Account?s access to the Service.
Komt van de europese site van blizzard
http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html
En aangezien er nu nog geen Time Cards zijn, zal je CC moeten gebruiken bij inschrijving -_- daar komen ze een beetje laat mee. Ik snap zowiezo niet dat ze die Time Cards samen met de game launchen...
Huh, Gamer.nl community ging toch juist de eerste de beste H-(van Holland hehe)server uit het rijtje nemen? Zoiets had ik dus begrepen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:39 schreef Vamos het volgende:
Over Servers gesproken. Tweakers gaat op de 3e Engelse PvP server (de 3e uit de alphabetische lijst zeg maar). De Gamer.nl community ook geloof ik.
diablo 1 channelsquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom brengen ze dan in godsnaam die kaarten uit als je toch een CC nodig hebt? Typisch Blizz
Gelukkig heb ik wel een
P.S. De SChroevenDrAiur van Diablo Retail Nld-1 trouwens?
Van hun forum:quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Huh, Gamer.nl community ging toch juist de eerste de beste H-(van Holland hehe)server uit het rijtje nemen? Zoiets had ik dus begrepen.
Ach, wat je ook moet invullen... Ik heb ook een CCquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:39 schreef Vamos het volgende:
CC's zijn![]()
scheelt een hoop vervelende jonge gastjes in het spel. Die moeten eerst hun paranoide mama en papa overtuigen dat de combinatie Credit Card en Internet echt niet zo onveilig is
Over Servers gesproken. Tweakers gaat op de 3e Engelse PvP server (de 3e uit de alphabetische lijst zeg maar). De Gamer.nl community ook geloof ik.
bij een pvp server heb je verschillende zones, horde zonesalliance zonesen contested zones, in contested zones kan je ALTIJD iemand vna alliance of horde (ligt eraan wat je zelf bent) aanvallen, ongeacht het level van diegene.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:50 schreef Nyarlathotep het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen wat het preciese verschil is tussen een PVP-server en een niet PVP-server?
crap, moet ik bij iemand gaan zeurenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom brengen ze dan in godsnaam die kaarten uit als je toch een CC nodig hebt? Typisch Blizz
Gelukkig heb ik wel een
P.S. De SChroevenDrAiur van Diablo Retail Nld-1 trouwens?
Lijkt me sterk, ik denk pas ergens morgen laat in de ochtend.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:19 schreef plipo het volgende:
Vind et trouwens wel grappig... Ben nu samen met allemaal andere mensen aan het wachten tot 12uur in de hoop dat hij dan al online gaat..
Blijkt dalijk dat die morgen vroeg pas online gaat
Ga maar slapen denk ik. Engeland hoort toch ook wel een beetje bij Europa en daar is et toch al 12 uur geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:19 schreef plipo het volgende:
Vind et trouwens wel grappig... Ben nu samen met allemaal andere mensen aan het wachten tot 12uur in de hoop dat hij dan al online gaat..
Blijkt dalijk dat die morgen vroeg pas online gaat
heeft IEDEREEN hier dan meer als 512?quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:17 schreef OreO het volgende:
min aantal ram voor het spel is 256 aanbevolen word 512 ,ik heb dus 512 en heb behoorlijke lag spikes gehad vooral de laatse dagen gewoon niet te doen op die open beta vraag me af hoe je met 256 wil spelen.. maar ga morgen 2 van 512 halen dus heb dan hoop ik geen lag meer
Daar is het nu 22:30, slimpie.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:26 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ga maar slapen denk ik. Engeland hoort toch ook wel een beetje bij Europa en daar is et toch al 12 uur geweest.
schreef Paladijn <-- doe eens een gokquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
diablo 1 channels, daar heb ik ook errug lang rond gedwaald
heb je zelf ook d1 gespeeld? zoja wat was je naam?
![]()
mss ken je xearathos-TGS of -DCF wel
Achja.. bij de USA launch ging de game ook om middenacht online..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:26 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ga maar slapen denk ik. Engeland hoort toch ook wel een beetje bij Europa en daar is et toch al 12 uur geweest.
Weet ik niet, wat ik wel weet is dat IEDEREEN lag had.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:27 schreef shinoda het volgende:
[..]
heeft IEDEREEN hier dan meer als 512?
zelf heb ik 512 en 1400Mhz en k hoop echt dat k er niet veel last van heb want dan is de lol er misschien wel of , daar heb k zo'n hekel aan.
een me videokaart zalt niet ligge die is goed zat
Denk niet dat je je zorgen moet maken...Als je gewoon 's ochtends langs gaat heb je de game nog wel..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:33 schreef NITR0 het volgende:
hoe zit het met de beschikbaarheid van het spel in de winkels. Ik ben van plan om morgenvroeg even richting stad te fietsen om WoW te kopen. Is het spel al uitverkocht of kan ik er morgen nog een los kopen?
Bah.DETAILS DETAILS! De andere kant op is het al wel later. Maargoed, ik blijf ook op al heb ik 'm nog niet (Bol.com komt wat later want zo'n Night Elf inpakken dat kost moeite he.)quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar is het nu 22:30, slimpie.
als jij 1 seconde last van lag heb zou k terug gaan naar waar je um gekocht hebquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:30 schreef Killjoy het volgende:
Ik heb 1024met een AthlonXP 3200+ en een GeForce 6800 GT met 256 mb DDR3
En daar draaide hij heerlijk op
Borisz: morgen weten we meer
Yup, dat is ook nog steeds mijn status.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef OreO het volgende:
hebben de mensen die het bij bol.com bestelt hebben ook nog word verwerkt staan?
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
hms de signup gaat ook morgen pas open of niet?
Ik pas, umm afgelopen maandag, of was 't dinsdag? Ik weet 't niet meer, wat een gestress allemaal!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef OreO het volgende:
maarja toen ik dit zag staan bij bol.com
9 februari 2005 Nederland
Levering
De klantenservice heeft mij zojuist mede gedeeld dat WoW op de 10e verstuurd word, tot de voorraad op is, dus degene die 2 dagen geleden hebben gereserveerd zouden wel eens pech kunnen hebben
ik heb em zelf pas 2 feb bestelt
Voor je account creation heb je een CC nodigquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggenIk kruis m'n vingers gewoon
En inderdaad, dan cancel ik 'm dus vanzelfsprekend bij Bol.com.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:53 schreef Max_Dark het volgende:
OreO als dat zo is dan cancel ik 'm morgen, net als heel veel mensen denk ik en haal ik 'm hier bij de lokale spellenboer. Dat zullen ze ons denk ik niet flikken.
Ik zit vol spanning met jou te wachtenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggenIk kruis m'n vingers gewoon
dat rellen met starcraft nld-1 weet ik ook nogquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
schreef Paladijn <-- doe eens een gok
TGS/DCF komt me wel vaag bekend voor ja - is helaas alweer lang geleden
En ja, zelfs zoveel D1 gespeeld en er tools voor ontwikkeld. Daardoor kregen ik en een andere nederlander (uit Utrecht) de eerste D2 beta's (US-only, closed - heb de CD hier nog liggen), tezamen met Jarulf en een paar ModMakers uit duitsland. Heb zelfs nog een tijdje contact gehad met Max Schaeffer, maar die is helaas vertrokken bij blizz. Door die contacten weet ik helaas ook wat voor intern gepruts (en dan zeg ik het nog eufemistisch) er plaatsvind.
Was overigens vroeger wel humor in Diablo Retail NLD-1 vroeger, toen was het battle.net wereldje nog relatief klein en zijn we zelfs een paar keer live op radio 3 en 538 geweest, o.a. bij Mark in the Dark. En grote rellen met Starcraft NLD-1 en vica versa "omdat ons spel beter is!". Dat waren nog eens leuke tijden
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:05 schreef Ferdii het volgende:
owke zal maar weer ontopic gaan
is bij iedereen trouwes die wow site zow langzaam?
Kijk, de mensen van HoE en DS ken ik weer wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat rellen met starcraft nld-1 weet ik ook nogtgs en dcf valt opzich nog best mee hoelang het geleden is
jarulf heeft opzich een best wel leuke guide voor d1 gemaakt
, jamme r dat ik de meeste dingen al wist ervan
vond d1 alleen jammer dat legit/unlegit gezeik, doordat dupen zow simpel was
, daardoor werd er na een titijdje geen zak meer aan en ben ik d2 gaan spelen
mss ken je artymis en phoenix~HoE (hell on eath) nog wel, is ook al errug oude clan op batle netof DS hebben ook een keer in pc zone gestaan
Die is idd fantastischquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:
Mag ik alle nerveuze mensen even afleiden?:
http://www.putfile.com/media.php?n=IronforgeCossak
Te goed
dit filmpj eis idd lolligquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:
Te goed
Hmmm, is dat een afzonderlijk proces, of log je gelijk in op de server en die zegt dat je moet patchen? In dat geval zou dat betekenen dat de game servers iig up zijn .;)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:27 schreef kipknots het volgende:
Ze hebben in ieder geval de tracker van de blizzard downloader weer aangezet, die deed het eerder vandaag niet. Als er mensen zijn die de beta client niet hebben dan kan je nu in ieder geval de (40 mb) patch nu downloaden, probeer in te loggen in wow met een random naam/password en de download start.
HAHAHAHHAHA!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:
Te goed
Blizzard maakt gebruik van een variant op bittorrent voor patches. Heeft weinig met de gameservers te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:32 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Hmmm, is dat een afzonderlijk proces, of log je gelijk in op de server en die zegt dat je moet patchen? In dat geval zou dat betekenen dat de game servers iig up zijn .;)
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Blizzard maakt gebruik van een variant op bittorrent voor patches. Heeft weinig met de gameservers te maken.![]()
Ik hoop er nog op dat ze de servers om 00:00 GMT omhooggooien, zou op zich ook nog wel redelijk logisch zijn.
DS bestaat nog steeds. Sterker nog, ik speelde met een paar mensen van DS in de beta, en ben zelfs voor DS uitgenodigd voor retail. Maar ik ga gewoon op de Fok! server spelen, zeker omdat er nog wel twee guilds zijn waar ik mogelijk deel van wil uit gaan maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Paladijn het volgende:
Kijk, de mensen van HoE en DS ken ik weer wel goedAl die oude groepjes zijn wel een beetje uit elkaar gevallen onderhand.
je kan toch een free server nemen of via fileplanet een gratis account aanmaken, je moet alleen wat langer wachten voor je de movies kan zienquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:49 schreef plipo het volgende:
daar moet ik eerst voor betalen om te downen
Dat wordt gokken danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:02 schreef plipo het volgende:
http://signup.wow-europe.com/
Alleen kan je de Security Check niet zien verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |