Yup, dat is ook nog steeds mijn status.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef OreO het volgende:
hebben de mensen die het bij bol.com bestelt hebben ook nog word verwerkt staan?
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
hms de signup gaat ook morgen pas open of niet?
Ik pas, umm afgelopen maandag, of was 't dinsdag? Ik weet 't niet meer, wat een gestress allemaal!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef OreO het volgende:
maarja toen ik dit zag staan bij bol.com
9 februari 2005 Nederland
Levering
De klantenservice heeft mij zojuist mede gedeeld dat WoW op de 10e verstuurd word, tot de voorraad op is, dus degene die 2 dagen geleden hebben gereserveerd zouden wel eens pech kunnen hebben
ik heb em zelf pas 2 feb bestelt
Voor je account creation heb je een CC nodigquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggenIk kruis m'n vingers gewoon
En inderdaad, dan cancel ik 'm dus vanzelfsprekend bij Bol.com.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:53 schreef Max_Dark het volgende:
OreO als dat zo is dan cancel ik 'm morgen, net als heel veel mensen denk ik en haal ik 'm hier bij de lokale spellenboer. Dat zullen ze ons denk ik niet flikken.
Ik zit vol spanning met jou te wachtenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggenIk kruis m'n vingers gewoon
dat rellen met starcraft nld-1 weet ik ook nogquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
schreef Paladijn <-- doe eens een gok
TGS/DCF komt me wel vaag bekend voor ja - is helaas alweer lang geleden
En ja, zelfs zoveel D1 gespeeld en er tools voor ontwikkeld. Daardoor kregen ik en een andere nederlander (uit Utrecht) de eerste D2 beta's (US-only, closed - heb de CD hier nog liggen), tezamen met Jarulf en een paar ModMakers uit duitsland. Heb zelfs nog een tijdje contact gehad met Max Schaeffer, maar die is helaas vertrokken bij blizz. Door die contacten weet ik helaas ook wat voor intern gepruts (en dan zeg ik het nog eufemistisch) er plaatsvind.
Was overigens vroeger wel humor in Diablo Retail NLD-1 vroeger, toen was het battle.net wereldje nog relatief klein en zijn we zelfs een paar keer live op radio 3 en 538 geweest, o.a. bij Mark in the Dark. En grote rellen met Starcraft NLD-1 en vica versa "omdat ons spel beter is!". Dat waren nog eens leuke tijden
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:05 schreef Ferdii het volgende:
owke zal maar weer ontopic gaan
is bij iedereen trouwes die wow site zow langzaam?
Kijk, de mensen van HoE en DS ken ik weer wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat rellen met starcraft nld-1 weet ik ook nogtgs en dcf valt opzich nog best mee hoelang het geleden is
jarulf heeft opzich een best wel leuke guide voor d1 gemaakt
, jamme r dat ik de meeste dingen al wist ervan
vond d1 alleen jammer dat legit/unlegit gezeik, doordat dupen zow simpel was
, daardoor werd er na een titijdje geen zak meer aan en ben ik d2 gaan spelen
mss ken je artymis en phoenix~HoE (hell on eath) nog wel, is ook al errug oude clan op batle netof DS hebben ook een keer in pc zone gestaan
Die is idd fantastischquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:
Mag ik alle nerveuze mensen even afleiden?:
http://www.putfile.com/media.php?n=IronforgeCossak
Te goed
dit filmpj eis idd lolligquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:
Te goed
Hmmm, is dat een afzonderlijk proces, of log je gelijk in op de server en die zegt dat je moet patchen? In dat geval zou dat betekenen dat de game servers iig up zijn .;)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:27 schreef kipknots het volgende:
Ze hebben in ieder geval de tracker van de blizzard downloader weer aangezet, die deed het eerder vandaag niet. Als er mensen zijn die de beta client niet hebben dan kan je nu in ieder geval de (40 mb) patch nu downloaden, probeer in te loggen in wow met een random naam/password en de download start.
HAHAHAHHAHA!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:
Te goed
Blizzard maakt gebruik van een variant op bittorrent voor patches. Heeft weinig met de gameservers te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:32 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Hmmm, is dat een afzonderlijk proces, of log je gelijk in op de server en die zegt dat je moet patchen? In dat geval zou dat betekenen dat de game servers iig up zijn .;)
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Blizzard maakt gebruik van een variant op bittorrent voor patches. Heeft weinig met de gameservers te maken.![]()
Ik hoop er nog op dat ze de servers om 00:00 GMT omhooggooien, zou op zich ook nog wel redelijk logisch zijn.
DS bestaat nog steeds. Sterker nog, ik speelde met een paar mensen van DS in de beta, en ben zelfs voor DS uitgenodigd voor retail. Maar ik ga gewoon op de Fok! server spelen, zeker omdat er nog wel twee guilds zijn waar ik mogelijk deel van wil uit gaan maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Paladijn het volgende:
Kijk, de mensen van HoE en DS ken ik weer wel goedAl die oude groepjes zijn wel een beetje uit elkaar gevallen onderhand.
je kan toch een free server nemen of via fileplanet een gratis account aanmaken, je moet alleen wat langer wachten voor je de movies kan zienquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:49 schreef plipo het volgende:
daar moet ik eerst voor betalen om te downen
Dat wordt gokken danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:02 schreef plipo het volgende:
http://signup.wow-europe.com/
Alleen kan je de Security Check niet zien verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |