abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25031504
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef OreO het volgende:
hebben de mensen die het bij bol.com bestelt hebben ook nog word verwerkt staan?
Yup, dat is ook nog steeds mijn status.
Maar na het mailtje van WoWFanboy heb ik hoop
pi_25031542
maarja toen ik dit zag staan bij bol.com

9 februari 2005 Nederland
Levering

De klantenservice heeft mij zojuist mede gedeeld dat WoW op de 10e verstuurd word, tot de voorraad op is, dus degene die 2 dagen geleden hebben gereserveerd zouden wel eens pech kunnen hebben

ik heb em zelf pas 2 feb bestelt
pi_25031586
hms de signup gaat ook morgen pas open of niet?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:52:03 #254
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25031656
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
hms de signup gaat ook morgen pas open of niet?
Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggen Ik kruis m'n vingers gewoon
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:53:26 #255
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25031690
OreO als dat zo is dan cancel ik 'm morgen, net als heel veel mensen denk ik en haal ik 'm hier bij de lokale spellenboer. Dat zullen ze ons denk ik niet flikken.
pi_25031694
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef OreO het volgende:
maarja toen ik dit zag staan bij bol.com

9 februari 2005 Nederland
Levering

De klantenservice heeft mij zojuist mede gedeeld dat WoW op de 10e verstuurd word, tot de voorraad op is, dus degene die 2 dagen geleden hebben gereserveerd zouden wel eens pech kunnen hebben

ik heb em zelf pas 2 feb bestelt
Ik pas, umm afgelopen maandag, of was 't dinsdag? Ik weet 't niet meer, wat een gestress allemaal!

Nuja, dan hoop ik maar dat ie gewoon nog bij de Bart Smit ligt als ik 'm niet krijg.
Maar dat is weer risky, want Bol.com levert 's middags volgens mij en als ik 's middags niets heb moet ik naar 't dorp en straks is ie op.
Argh, zucht, niet leuk!
Dat ze dan ook niet ff een mailtje sturen ofzo
pi_25031707
ik heb de CE dus al , en ik dacht dat je al gewoon een acount kon maken aleen niet servers kon joinen , maar de sign up werkt dus niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 10 februari 2005 @ 23:55:00 #258
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_25031724
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef Tedkees het volgende:

[..]

Aangezien ze vrij nauw de US planning aanhouden zou het best wel eens kunnen dat rond een uurtje of 12 de servers open gaan. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die account creation, maar ik durf echt niets meer te zeggen Ik kruis m'n vingers gewoon
Voor je account creation heb je een CC nodig
pi_25031756
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:53 schreef Max_Dark het volgende:
OreO als dat zo is dan cancel ik 'm morgen, net als heel veel mensen denk ik en haal ik 'm hier bij de lokale spellenboer. Dat zullen ze ons denk ik niet flikken.
En inderdaad, dan cancel ik 'm dus vanzelfsprekend bij Bol.com.
Zou dan de eerste slechte ervaring met Bol.com zijn.
pi_25031857
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:52 schreef Tedkees het volgende:

[..]

Ik zit vol spanning met jou te wachten
nog enkele minuten
pi_25031874
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

schreef Paladijn <-- doe eens een gok
TGS/DCF komt me wel vaag bekend voor ja - is helaas alweer lang geleden

En ja, zelfs zoveel D1 gespeeld en er tools voor ontwikkeld. Daardoor kregen ik en een andere nederlander (uit Utrecht) de eerste D2 beta's (US-only, closed - heb de CD hier nog liggen ), tezamen met Jarulf en een paar ModMakers uit duitsland. Heb zelfs nog een tijdje contact gehad met Max Schaeffer, maar die is helaas vertrokken bij blizz. Door die contacten weet ik helaas ook wat voor intern gepruts (en dan zeg ik het nog eufemistisch) er plaatsvind.

Was overigens vroeger wel humor in Diablo Retail NLD-1 vroeger, toen was het battle.net wereldje nog relatief klein en zijn we zelfs een paar keer live op radio 3 en 538 geweest, o.a. bij Mark in the Dark. En grote rellen met Starcraft NLD-1 en vica versa "omdat ons spel beter is!". Dat waren nog eens leuke tijden
dat rellen met starcraft nld-1 weet ik ook nog tgs en dcf valt opzich nog best mee hoelang het geleden is jarulf heeft opzich een best wel leuke guide voor d1 gemaakt , jamme r dat ik de meeste dingen al wist ervan vond d1 alleen jammer dat legit/unlegit gezeik, doordat dupen zow simpel was , daardoor werd er na een titijdje geen zak meer aan en ben ik d2 gaan spelen

mss ken je artymis en phoenix~HoE (hell on eath) nog wel, is ook al errug oude clan op batle net of DS hebben ook een keer in pc zone gestaan
hardcoholic
pi_25031937
Anders hou je het gewoon bij WoW?
Dat Diablo gezever interesseert me niet bepaald en heeft hier ook niks mee te maken.
pi_25031979
owke zal maar weer ontopic gaan

is bij iedereen trouwes die wow site zow langzaam?
hardcoholic
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:06:26 #264
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25032002
Lol, je blijft lachen met blizzard, dat live sleutelen aan de website. Nu staat er een plaatje met:
'The final beta has started!'
pi_25032015
mmm, tot 10sec geleden stond er nog links boven in de site "final beta has started" das zojuist weg gegaan
Dus ik denk dat we dalijk account kunnen maken
pi_25032023
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:05 schreef Ferdii het volgende:
owke zal maar weer ontopic gaan

is bij iedereen trouwes die wow site zow langzaam?
Ja, hier ook.
Deja-vu, lijkt wel 2 weken geleden
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:08:23 #267
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_25032043
Mag ik alle nerveuze mensen even afleiden?:

http://www.putfile.com/media.php?n=IronforgeCossak

Te goed
pi_25032049
Lol, bij mij was de site net dus helemaal leeg
Naast het menu links alleen de achtergrond
pi_25032053
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:00 schreef Ferdii het volgende:

[..]

dat rellen met starcraft nld-1 weet ik ook nog tgs en dcf valt opzich nog best mee hoelang het geleden is jarulf heeft opzich een best wel leuke guide voor d1 gemaakt , jamme r dat ik de meeste dingen al wist ervan vond d1 alleen jammer dat legit/unlegit gezeik, doordat dupen zow simpel was , daardoor werd er na een titijdje geen zak meer aan en ben ik d2 gaan spelen

mss ken je artymis en phoenix~HoE (hell on eath) nog wel, is ook al errug oude clan op batle net of DS hebben ook een keer in pc zone gestaan
Kijk, de mensen van HoE en DS ken ik weer wel goed Al die oude groepjes zijn wel een beetje uit elkaar gevallen onderhand. Het legit/cheat gezeur heb je overigens ook in D2

Ik hoop alleen dat WoW weer wat teruggaat naar de speelstijl van Diablo1, bij Diablo2 was het meer het ik-ik-ik wat hoogtij vierde.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_25032110
geniaal filmpje
pi_25032136
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Max_Dark het volgende:

Te goed
Die is idd fantastisch
pi_25032174
Prachtig filmpje
btw, 'the world awaits' weer Alsof die world niks beters te doen heeft nu
pi_25032200
quote:

Te goed
dit filmpj eis idd lollig

filmpje van de clan gnomevasion vind ik ook zeer vet, met die tientallen gnomes met paars haar en 2 van die staartjes en dan allemaal bij elkaar rondjes lopen ez ook zeeer ver gemaakt
hardcoholic
pi_25032228
Ja, ik ga slapen.
Jullie kunnen toch nog niet spelen dus ik hoef niet jaloers te zijn
De eerste, Alliance of Horde, moet maar kijken of de eerste server met een H (en dan verder) niet al meteen propvol zit.
Hier posten en dan zie ik jullie morgen allemaal wel in-game.
Can't wait, can't wait
Tot morgen
pi_25032239
Idd, heb er ook een gezien met een race van Ironforge naar Stormwind (zonder gebruik van de tram of die gang). Alleen level 1 gnomes mochten meedoen, prachtig
Al die gnomes van level 1 door hoge level gebieden, steeds in 1 slag dood. Op een gegeven moment levelde ze allemaal op hetzelfde stukje door het ontdekken van nieuwe gebieden
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:20:08 #276
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25032301
mja, denk da'k ook maar ga slapen. Om nou nog een uur lang de wow site te refreshen en dan te zien dat er WEER een ander plaatje staat...
pi_25032329
ik ga een filmpje kijken en het daarna nog es proberen
hardcoholic
pi_25032358
Daar bij blizzard messen ze gewoon een beetje met ons..

Of die kerel die op de enter knop moest drukken om alles te activeren is in slaap gevallen
pi_25032367
k gah ook maar eens naar bed toe.

echt best wel lang naar morgen uit gekeken en nu denk k alleen maar: als me computer het maar kan hebbe
this is my story , and I have to end it
pi_25032428
Ze hebben in ieder geval de tracker van de blizzard downloader weer aangezet, die deed het eerder vandaag niet. Als er mensen zijn die de beta client niet hebben dan kan je nu in ieder geval de (40 mb) patch nu downloaden, probeer in te loggen in wow met een random naam/password en de download start.
pi_25032498
misschien hebben ze toch UK tijd genomen
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:32:53 #282
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25032523
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:27 schreef kipknots het volgende:
Ze hebben in ieder geval de tracker van de blizzard downloader weer aangezet, die deed het eerder vandaag niet. Als er mensen zijn die de beta client niet hebben dan kan je nu in ieder geval de (40 mb) patch nu downloaden, probeer in te loggen in wow met een random naam/password en de download start.
Hmmm, is dat een afzonderlijk proces, of log je gelijk in op de server en die zegt dat je moet patchen? In dat geval zou dat betekenen dat de game servers iig up zijn .;)
pi_25032536
quote:

Te goed
HAHAHAHHAHA!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:35:38 #284
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25032570
Hey! even wat copy paste werk van de US site, en kijk wat ik vind
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/
pi_25032612
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:32 schreef Tedkees het volgende:

[..]

Hmmm, is dat een afzonderlijk proces, of log je gelijk in op de server en die zegt dat je moet patchen? In dat geval zou dat betekenen dat de game servers iig up zijn .;)
Blizzard maakt gebruik van een variant op bittorrent voor patches. Heeft weinig met de gameservers te maken.

Ik hoop er nog op dat ze de servers om 00:00 GMT omhooggooien, zou op zich ook nog wel redelijk logisch zijn.
pi_25032636
Das patch 1.2.3 dies nieuw..
lees maar.. een minor change bij de duitse en franse versie
pi_25032646
Meer WoW humor plz! Leuk om te tijd te doden.
pi_25032657
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef kipknots het volgende:

[..]

Blizzard maakt gebruik van een variant op bittorrent voor patches. Heeft weinig met de gameservers te maken.

Ik hoop er nog op dat ze de servers om 00:00 GMT omhooggooien, zou op zich ook nog wel redelijk logisch zijn.
Hoezo?
Met beta versei hielden ze ook GMT +1 aan
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:41:13 #289
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25032674
Ik denk dat ze gewoon online gaan als ze klaar zijn. 't lijkt er op dat ze best wel op dit moment, of iig voor twaalven nog, bezig waren.
Morgenochtend lijkt me een goeie richtlijn
pi_25032714
Dan maar me wekker op 6 uur zetten en dan dalijk me bed in duiken
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:44:22 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25032725
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:08 schreef Paladijn het volgende:
Kijk, de mensen van HoE en DS ken ik weer wel goed Al die oude groepjes zijn wel een beetje uit elkaar gevallen onderhand.
DS bestaat nog steeds. Sterker nog, ik speelde met een paar mensen van DS in de beta, en ben zelfs voor DS uitgenodigd voor retail. Maar ik ga gewoon op de Fok! server spelen, zeker omdat er nog wel twee guilds zijn waar ik mogelijk deel van wil uit gaan maken.

En SC > HoE & DS
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:46:11 #292
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25032760
at the mo install ik de game, net fresh bij de lokale gameboer opgehaald lol en heb net ook maar even een aanvraag gedaan bij mijn bank voor een CC, u never know. Ik heb nl echt geen zin om nog te gaan wachten tot die timecards uitkomen. En wat iemand in dit topic zegt dat je een CC nodig heb om te reggen lijkt me bullshit want ik quote uit de handleiding het volgende:

"PAYMENT METHODS"

During your account creation, you must specify your method of payment,.You can pay your monthly fees by CC or prepaid game cards.

Iets erboven staat het volgende

when you purchase blablabla you also get a free trial period which u can play the game free of charge. At the end of this trial bla bla bla moet je payment method kiezen, dr staat dus nergens in de handleiding dat een CC nodig is om te reggen....

dus nogmaals fingers crossed en laten we het beste ervan hopen

en hoppa cd3 mag erin

//edit
damn ik kom niet meer op de eu wow site, ga denk ik de game maar installen en naar bed, de wekker beetje vroeg zetten en dan maar is kijken hoe ver we komen.
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_25032778
@=HellFire=: Kijk hier maar even: http://www.warcraftmovies.com/. Staan leuke filmpjes tussen
pi_25032816
er zijn een aantal US servers down
this is my story , and I have to end it
pi_25032836
daar moet ik eerst voor betalen om te downen
  vrijdag 11 februari 2005 @ 00:54:38 #296
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_25032917
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:49 schreef plipo het volgende:
daar moet ik eerst voor betalen om te downen
je kan toch een free server nemen of via fileplanet een gratis account aanmaken, je moet alleen wat langer wachten voor je de movies kan zien
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_25033015
hij doet et
  vrijdag 11 februari 2005 @ 01:00:37 #298
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_25033045
Weer een half werkende pagina gevonden: http://www.wow-europe.com/account/
Let op, als je verder klikt kom je bij de US pagina's

Je zou zeggen dat een 'search/replace' toch niet zo moeilijk zou moeten zijn
pi_25033069