Het zijn vooral de rijeigenschappen, de avon(d)(t)uren die je met zo'n ding beleeft -en die kan je (bijna) niet zien.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:31 schreef Youssef het volgende:
Moogguuh, leuke filmpjes trouwens nog Youp. Is echt een ding waar je van moet houden.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:Wat is die jeugd toch veel ziek, Didiot en Hollander 2-4 keer per jaa, Riet een keertje of 6.
![]()
Even allemaal wat minder big tasty's eten hoor.Wat minder groente en fruit happen.
![]()
Wanneer heb ik ooit gepost dat ik ziek thuis ben.![]()
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Verder ben je gewoon in de war met Hollander.![]()
En dat geeft niet..
quote:
Nog slechtere service dan dat ik hier thuis hadquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:53 schreef hollander172 het volgende:
edit: volgens mijn hoster zijn er wat geheugenreepjes defect in de server, snapte al niet waarom ie zolang down bleef.
Irritante is dat deze server fysiek in de VS staat (dacht dat ie al naar Nederland was gehaald?) en de communicatie door het tijdsverschil dus nog meer vertraging oploopt.
morgenquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als het zaterdag weekend maar droog is
Tot nu toe nog niks te klagen gehad overigens.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nog slechtere service dan dat ik hier thuis had
Jij hebt een aantal malen gepost dat je ziek bent/was thuis en ik nog nooit, wel dat ik veel te druk was met bezigheden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:48 schreef hollander172 het volgende:
Lijkt me sterkhij vroeg er nog naar in de auto onderweg naar die ZX6R.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt een aantal malen gepost dat je ziek bent/was thuis en ik nog nooit, wel dat ik veel te druk was met bezigheden.
Interpretatie dan maar.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:53 schreef hollander172 het volgende:
edit: volgens mijn hoster zijn er wat geheugenreepjes defect in de server, snapte al niet waarom ie zolang down bleef.
Irritante is dat deze server fysiek in de VS staat (dacht dat ie al naar Nederland was gehaald?) en de communicatie door het tijdsverschil dus nog meer vertraging oploopt.
je maakt het wel erg gemakkelijk om te integreren hoorquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Heb hem nog even snel de "voornamen achter de nick's" geleerd maar dat ging ook niet al te best.
Die van Mercy kon ie niet onthouden iig.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
Zou kunnen.
Heb hem nog even snel de "voornamen achter de nick's" geleerd maar dat ging ook niet al te best.
Die van Mercy kon ie niet onthouden iig.
Het verhaal van de hoster is dat eerst 1 van de reepjes het begeven had en na het bijprikken van een nieuwe binnen een dag de andere.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij hebben een aantal leveranciers in Amerika, fantastische communicatie met die lui.
Over het algemeen zit er 36 uur tussen een vraag en een oplossing.![]()
En uiteraard hoef je pas s'middags naar die lui te bellen ivm het tijdsverschil.
We hebben ook een klant op Curacao, een collega belde laatst om 8:10 s'ochtends om te informeren naar een aanvraag. Die man lag nog heerlijk te slapen, was daar ongeveer 3 uur s'nachts.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Eerder kreeg hij al gedetaileerde Fok! MC members info van Fazertje, en verbaasde zich erover hoeveel die over ons wist.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:35 schreef hollander172 het volgende:en wat had Ralf over mij te vertellen?
Kan niet veel geweest zijn.
Mooiquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:01 schreef Romius het volgende:
@zx9r: ik zat ff terug te lezen, maar dat is het oudere type gsxr, ik heb het nieuwe. Diese:![]()
jepquote:
Airco's zorgen dan ook voor de meeste overdragingen van besmettelijke ziektes.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, ben m'n halve leven niet ziek geweest. Sinds ik in een gebouw werk met alleen maar airco als luchtverversing (ramen kunnen niet open) ben ik af en toe ziek
Laatste tijd wel vaker inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, ben m'n halve leven niet ziek geweest. Sinds ik in een gebouw werk met alleen maar airco als luchtverversing (ramen kunnen niet open) ben ik af en toe ziek
Weet jij trouwens hoe je het beste een motor in kan rijden? Ik heb zelf ergens ooit gelezen dat je het beste fel kan doortrekken naar het maximum aantal toeren wat het blok mag draaien tijdens de inrij periode, en lange stukken rijden. Klopt dit?quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Romius het volgende:
[..]
jep
aan de ene kant wel jammer dat ik 'm moet inrijden![]()
Evengoed stevig inrijden![]()
in de vorige moto73 stond een verhaal over de Triumph speed triple,quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:21 schreef Didiot het volgende:
[..]
Weet jij trouwens hoe je het beste een motor in kan rijden? Ik heb zelf ergens ooit gelezen dat je het beste fel kan doortrekken naar het maximum aantal toeren wat het blok mag draaien tijdens de inrij periode, en lange stukken rijden. Klopt dit?
ik zit dalijk ook met het probleem dat ik m'n SV in moet gaan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |