Die gast hier bij de cld zei tegen me: "Je zoekt een leuk cadeautje voor je vriend en jou samen? Nou, ik heb net wat leuks binnengekregenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Slarioux het volgende:
En niet raar kijken als ze zegt "Ja die is erg fijn inderdaad", en ook niet raar kijken als ze zegt "ok, dan test ik hem even en dan kan je hem meenemen".
inderdaad, een stuk kleiner en minder intimiderend en een 100 keer beter effect.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:14 schreef LostFormat het volgende:
Gewoon naar binnen lopen. Is niks engs aan. En een tip: koop de pocketrocket.
lijkt me persoonlijk ook het enige bezwaar, met valetijn geef ik altijd(ok, dit jaar doe ik er voor het eerst iets aan, maar okquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:25 schreef harlingen het volgende:
[..]
inderdaad, een stuk kleiner en minder intimiderend en een 100 keer beter effect.
Maar is dit wel een goed idee voor valentijnsdag
Wat is dit nu weer voor een kutkloon?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:59 schreef Jett het volgende:
misschien een goedkope op marktplaats... wel gebruikt mja
Die van ¤ 25,95 is niet de echte Tarzan. Bij hen kost de Tarzan (klik) ¤ 49,95.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef jorjor het volgende:
Bij www.x-toys.nl al tarzan vibrators vanaf 25,95 euro![]()
http://www.x-toys.nl/producten.php?categorie=tarzan_vibrators
Succes!![]()
Je moet alleen wel zelf 'kwak' zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:40 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]
Duckie
Een ‘must’ voor iedere badkamer: een vibrator in vermomming. Deze eend raakt precies de juiste plek. Weg met al die stress! Compleet waterproof natuurlijk en met sterke maar toch stille motor.
Grootte ca. 7 cm.
GOLFSLAGBAD!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:40 schreef Biancavia het volgende:
Hm, deze had wel leuk geweest:
[afbeelding]
Duckie
Een ‘must’ voor iedere badkamer: een vibrator in vermomming. Deze eend raakt precies de juiste plek. Weg met al die stress! Compleet waterproof natuurlijk en met sterke maar toch stille motor.
Grootte ca. 7 cm.
Maar die hebben ze niet meer.
En maakt 100 keer meer herrie dan mijn andere vibo... Het is een geweldig ding, maar om nou te zeggen dat het geval discreet is... neuh...quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:25 schreef harlingen het volgende:
[..]
inderdaad, een stuk kleiner en minder intimiderend en een 100 keer beter effect.
Bij de EXPOquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:25 schreef Frenzy_ls het volgende:
DUDE !!! DE TIP !!
De " pocket rocket " is ook te koop bij de Expo onder de noemer " massage staaf " Ipv 15 euro bij chrisine le duc, 3 !!! euro bij de expo, en gewoon precies hetzelfde op kleur na (dus ook met opzetstukjes )
Heb al 4 dames zo'n staaf cadeau gedaan, heeeeeeelllleeeeeee positieve reacties
ach.. een goed alternatief voor de mensen die niet naar de cld durvenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij de EXPO
Dat vind ik nou een goed voorbeeld van branchevervaging!
Ohneej..quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Slarioux het volgende:
En niet raar kijken als ze zegt "Ja die is erg fijn inderdaad", en ook niet raar kijken als ze zegt "ok, dan test ik hem even en dan kan je hem meenemen".
Haha, geweldig kortzichtig. Kneus.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:46 schreef Irish_Legend het volgende:
viboratortrieste knakker ben je als je zoiets voor je vriendin wilt kopen,
scheldenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Haha, geweldig kortzichtig. Kneus.
Nee, dat geloof ik. Iedereen die een vibo gebruikt in z'n sexleven is uiteraard uitermate zielig. Gelukkig bestaan er praatgroepen voor anders had ik echt mezelf allang van kant gemaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:56 schreef Irish_Legend het volgende:
[..]
scheldenmaar ik zal je wat vertellen: niet iedereen is zo zielig als jij of de TS.
Opzich leuk, ware het niet dat valentijn maandag al is, en, direct van de site van pabo:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:20 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
gewoon pabo.nl
@Ts: helaas, of je moet een winkel in, of je ideetje moet je laten varen...quote:Vraag: Is mijn bestelling bij u verwerkt en hoelang bedraagt de levertermijn?
Antwoord: U ontvangt van Pabo automatisch een order-bevestiging in uw mailbox. Indien u schriftelijk of per fax bestelde, kan het ongeveer 3 à 4 dagen duren vooraleer uw bestelling verwerkt is. Indien alle artikelen voorradig zijn en u gebruik maakte van onze priority service mag u rekenen op ongeveer 10 dagen. Maakte u geen gebruik van priority service dan bedraagt de levertermijn 3 weken.
inderdaad, heel fijne winkel. Goede service, goede website (met reviews!). En niet zo goedkoop/plat als pabo of christine.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:23 schreef ioor het volgende:
maleandfemale verkoopt ook super veel verschillende vibrators en andere seksspeeltjes, aanrader
what's in a name, is niet echt een outlet, of wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Gegroet het volgende:
-spam-
De Tarzan is een merk van ClD, flappie.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Christine Le Duc is echt duur! Bij http://www.klara.nl hebben ze de enige echte Tarzan voor maar ¤ 44,95 (bij Christine Le Duc iets van zeventig euro!). Net zelf besteld.![]()
Dat kan, maar zo te zien is het een webwinkel met louter B-merken. Geen funfactory, geen pathfinder, niks.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Gegroet het volgende:
-spam-
anders post je ff in een bijna 2 jaar oud topicquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Gegroet het volgende:
-spam-
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:12 schreef Moreno het volgende:
Voor Valentijn wil ik voor mijn vriendin een viborator kopen, alleen durf ik niet goed naar een sexshop te gaan. Waar kun je die dingen nog meer kopen?
die van de etos ken ik wel, vriendje lief werkt voor het bedrijf die display voor dit ding heeft gemaakt heb er toen heeeeeel veeeeel bij elkaar zien staan en in mn handen gehad......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zag ze deze week zelfs bij de Etos.![]()
Ik heb 2 minuten echt geschokt met grote ogen staan staren. Vroegah, toen je alleen nog maar condooms en zwangerschapstestjes bij de etos afdeling 'family planning' had. Dat waren nog eens tijden.
kennis van me is postbode.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Serinde het volgende:
www.pabo.nl
www.christineleduc.nl
www.wehkamp.nl
Krijg je het cadeau 'discreet'. thuisbezorgd
Wel in de zin dat er veel artikelen te vinden zijn met zeer scherpe prijzen. Wanneer daarbij een bestelling relatief groot is (lees > ¤50) dan wordt de verzending voor de klant betaald. --> Grote merken tegen voordelige prijzen = outlet shopping?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
what's in a name, is niet echt een outlet, of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |