scheldenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Haha, geweldig kortzichtig. Kneus.
Nee, dat geloof ik. Iedereen die een vibo gebruikt in z'n sexleven is uiteraard uitermate zielig. Gelukkig bestaan er praatgroepen voor anders had ik echt mezelf allang van kant gemaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:56 schreef Irish_Legend het volgende:
[..]
scheldenmaar ik zal je wat vertellen: niet iedereen is zo zielig als jij of de TS.
Opzich leuk, ware het niet dat valentijn maandag al is, en, direct van de site van pabo:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:20 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
gewoon pabo.nl
@Ts: helaas, of je moet een winkel in, of je ideetje moet je laten varen...quote:Vraag: Is mijn bestelling bij u verwerkt en hoelang bedraagt de levertermijn?
Antwoord: U ontvangt van Pabo automatisch een order-bevestiging in uw mailbox. Indien u schriftelijk of per fax bestelde, kan het ongeveer 3 à 4 dagen duren vooraleer uw bestelling verwerkt is. Indien alle artikelen voorradig zijn en u gebruik maakte van onze priority service mag u rekenen op ongeveer 10 dagen. Maakte u geen gebruik van priority service dan bedraagt de levertermijn 3 weken.
inderdaad, heel fijne winkel. Goede service, goede website (met reviews!). En niet zo goedkoop/plat als pabo of christine.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:23 schreef ioor het volgende:
maleandfemale verkoopt ook super veel verschillende vibrators en andere seksspeeltjes, aanrader
what's in a name, is niet echt een outlet, of wel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Gegroet het volgende:
-spam-
De Tarzan is een merk van ClD, flappie.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Christine Le Duc is echt duur! Bij http://www.klara.nl hebben ze de enige echte Tarzan voor maar ¤ 44,95 (bij Christine Le Duc iets van zeventig euro!). Net zelf besteld.![]()
Dat kan, maar zo te zien is het een webwinkel met louter B-merken. Geen funfactory, geen pathfinder, niks.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Gegroet het volgende:
-spam-
anders post je ff in een bijna 2 jaar oud topicquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef Gegroet het volgende:
-spam-
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:12 schreef Moreno het volgende:
Voor Valentijn wil ik voor mijn vriendin een viborator kopen, alleen durf ik niet goed naar een sexshop te gaan. Waar kun je die dingen nog meer kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |