Van links-populist naar rechts-populist dus... En maar zeiken dat anderen WO2 aanhalen om hem zwart te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:10 schreef marthijn het volgende:
[...] het is deze minister die om al maar meer geld en cellen en bevoegdheden roept, het is deze minister die de voorbereidingen tot een misdrijf strafbaar wil stellen met alle manipulatiemogelijkheden van dien, het is deze minister die weigert op te treden tegen wettelijk ongeoorloofde afluisterpraktijken, het is deze minister die roept om een ongeclauseerde legitimatieplicht [...]. Wij bezitten in Hirsch Ballin de meest repressieve minister van Justitie van na de Tweede Wereldoorlog [...].
Bron: Pim Fortuyn in zijn boek 'Aan het volk van Nederland'; Uitgeverij Contact Amsterdam/Antwerpen vierde druk 1993
Ik zal het je uitleggen:quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:13 schreef Sidekick het volgende:
Ehhm, waar wil je heen met het topic?
Waar zeikt hij hier dan? Hij gebruikt het alleen maar als tijdsaanduiding.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:15 schreef Elroyb het volgende:
[..]
Van links-populist naar rechts-populist dus... En maar zeiken dat anderen WO2 aanhalen om hem zwart te maken.
Het is een manier om de repressiviteit te benadrukken. Welke functie kan het anders dienen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar zeikt hij hier dan? Hij gebruikt het alleen maar als tijdsaanduiding.![]()
true, het heeft twee overeenkomsten met de bijbel: het is op allerlei manieren uitlegbaar en ik lach eromquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:41 schreef Tigertje het volgende:
Fortijun heeft heeeeeeel veeeeeeel gezegd. Als je maar lang genoeg zoekt is er altijd wel wat bij van je gading.
JA net als bij Nostradamus!quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:41 schreef Tigertje het volgende:
Fortijun heeft heeeeeeel veeeeeeel gezegd. Als je maar lang genoeg zoekt is er altijd wel wat bij van je gading.
ok, zit wat in, maar je kunt het me niet kwalijk nemen dat ik Fortuyn en zijn aanhangers een zielig hoopje blaaskaken vind. Aangezien hij niets nuttigs heeft uitgericht en betrekkelijk dood is kan ik persoonlijk niet de motivatie opbrengen om me in zijn werk te verdiepenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:55 schreef marthijn het volgende:
quote:
en
quote:
true, het heeft twee overeenkomsten met de bijbel: het is op allerlei manieren uitlegbaar en ik lach erom
Ben ik het absoluut niet mee eens. Veel zogenaamde Fortuyn aanhangers praten zo van alles goed, maar kom dan eens met concrete uitspraken die Fortuyn heeft gedaan die de aangehaalde tekst van Fortuyn tegenspreken.
Domme gedachte dan, omdat Fortuyn niets tegen negers had.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:32 schreef thomastux het volgende:
ik dacht dat z'n auto op de RAI een neger had geplet oid
perhaps, totdat die mensen hier assiel aan vroegenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:50 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Domme gedachte dan, omdat Fortuyn niets tegen negers had.
Dan zóu hij iets tegen asielzoekers hebben ipv specifiek negers.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:22 schreef thomastux het volgende:
[..]
perhaps, totdat die mensen hier assiel aan vroegen
quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:59 schreef du_ke het volgende:
Zelden tot nooit, sjun, zelden tot nooit.
Precies. Veel gezegd, niks gedaan. Fortuijn heeft geluk dat hij is doodgeschoten, anders had hij de geschiedenisboeken niet eens gehaald.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:41 schreef Tigertje het volgende:
Fortuijn heeft heeeeeeel veeeeeeel gezegd. Als je maar lang genoeg zoekt is er altijd wel wat bij van je gading.
Mij ook, du_ke, mij ook.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
Die joodschristelijke cultuur komt me echt de strot uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |