die hebben we toch: kindje Van Klaveren is nog geen twee weken terug om zeep geholpen!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:53 schreef Wup het volgende:
nog zoiets vaags:
Kyra klaagt het ziekenhuis aan, Stijn vertrekt en daarmee is de kous af?
we willen knoeiers.....
En de rentree van Serge (2003)...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:42 schreef babette21 het volgende:
ik begin vooral te balen van lijntjes die na 3 weken lijken te stoppen, en dan ook van de één op de andere dag.
waar zijn de [maanden-]lange, gecompliceerde verhaallijnen gebleven?!
Opbouw, climax.... volgens mij doen ze er echt niks meer aan...
zo jammer, want zonder verhaaltjes als de rentree van Pim [2001] en de VictorFiles [2003] blijft er toch eigenlijk wel betreurenswaardig weinig over....
Ja oke dat is ook wat ze bij aanvang van dit seizoen zeiden, dat 't allemaal sneller zou worden enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
En de rentree van Serge (2003)...
Ik denk dat ze er bewust voor gekozen hebben om voorlopig geen lange verhaallijnen meer te doen, zodat je als kijker makkelijker kunt 'instappen' als je een tijdje niet gekeken hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wat ze bij aanvang van dit seizoen zeiden, dat 't allemaal sneller zou worden enzo.
maar daarbij ging ik er - hoe naief - nog vanuit dat dat vooral om cameratechnieken enzo ging...
nu blijkt steeds meer dat ze niet meer weten hoe een verhaal eruit hoort te zien.
ze kappen alles maar af, voordat 't goed en wel begonnen is.
daardoor kun je er misschien makkerlijk instappen, maar óók uitstappen.
maar dat hebben ze geloof ik nog niet helemaal door...
Haastige spoed is zelden goed...quote:
In het AZB zien we hem niet meer terug, maar er bestaat altijd nog een kans dat hij volgende maand opduikt in Italië, waar zijn vader een vakantiehuisje heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef pberends het volgende:
Ja, is die schaap (Stijn) eindelijk geslacht door Ilyas?
jij hebt net de quiz gedaan:)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
Helaas..... Hillard komt vanavond niet terug.....
en 't vogeltje heette trouwens Tinkie ipv Pinkie.... weten we dat ook weer
Voor dat vogelvirus verdienen de schrijvers een pluimpje qua originaliteit. Het is dat Tinkie/Winkie/Pinkie/Inkie zelf al genoeg veren hebben, anders kregen ze ook nog een pluimpje voor hun geweldige acteerprestaties.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
dat vogelvirus mag van mij best flink uit de hand lopen
dat skien kan nooit erger zijn dan Brazilie moeten we maar denken, de meest waardeloze acteurs laten ze iig. thuis..... als Iwans voorspelling maar niet uitkomt dan:)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:37 schreef babette21 het volgende:
dat vogelvirus mag van mij best flink uit de hand lopen
[maar: in maart gaan ze al skiën dus koester vooral geen valse hoop!]
van Klaveren lijkt een korte aangelegenheid, maar dat zou veel te jammer zijn.quote:Van Klaveren zie ik wel weer snel vertrekken eigenlijk, ligt iig in de lijn der verwachting
En volgende week begint 't voogdij-gebeuren,
maar dat zijn lijntjes waarbij ze te vaak lopen te prutsen met m'n vak...
hoe vaak ik wel niet om Sid gesmeekt hebt hier......quote:ik zit nu eigenlijk vooral op Sid te wachten die zijn erfenis op komt halen...
misschien speelt Antonie een bajes-vriendje van hem?!
Van Klaveren is idd op het moment de groet aanwinst voor ONM, ik vindt hem nu het beste van allemaal, hij zet het fantastisch neer....Ik hoop dat hij langer mag blijven inderdaad in de trant van een onderwereld figuur zoals Sid, maar ja dromen blijken wel vaker bedrog....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:49 schreef Wup het volgende:
van Klaveren lijkt een korte aangelegenheid, maar dat zou veel te jammer zijn.
meneer Roeven is echt een aanwinst.......
hij hoort in het rijtje Fredje, Hillard....... maar ja die hadden ook geen eeuwig leven,
maar met een rol gelijkwaardig aan die van Hillard [ inclusief tof verhaaltje dus]
neem ik wel genoegen.....
[..]
zal ze vast en zeker niet zelf doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vandaag gaat Betiina dus met haar zotte kop Yvonne's deur inbeuken!
mailtoquote:Op maandag 14 februari is het Valentijnsdag en wij van ONM kunnen natuurlijk niet achterblijven. De romantisch ingestelde ONM-fan krijgt deze week dus de kans zijn heimelijke gevoelens in een valentijnsboodschap te verwoorden. Plak, scan, schrijf of photoshop jouw eigen digitale Valentijnskaart en stuur die zo snel mogelijk naar ons toe. Laat Gyman weten dat je gek op hem bent, stuur actrice Pamela een artistiek verantwoord hart of verklaar je liefde aan het vogeltje van Lizzy!
De allermooiste kaartjes krijgen binnenkort een speciaal plekje op de site.
ik bedoel meer dat ze iig niet doodgaat, sterker nog: dat ze al snel weer opknapt...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:49 schreef Wup het volgende:
dat skien kan nooit erger zijn dan Brazilie moeten we maar denken, de meest waardeloze acteurs laten ze iig. thuis.....
was dat 't lawine-verhaal of kwam die nou juist weer van jou?!quote:als Iwans voorspelling maar niet uitkomt dan:)
beetje jammer dat Sanne in dat lijntje zit, vind haar erg irritant...quote:van Klaveren lijkt een korte aangelegenheid, maar dat zou veel te jammer zijn.
meneer Roeven is echt een aanwinst.......
hij hoort in het rijtje Fredje, Hillard....... maar ja die hadden ook geen eeuwig leven,
maar met een rol gelijkwaardig aan die van Hillard [ inclusief tof verhaaltje dus]
neem ik wel genoegen.....
ik verwacht Sid nog wel 'n keer...quote:[q]hoe vaak ik wel niet om Sid gesmeekt hebt hier......
maar goed dan kan Renee Fokker daar ook wel bij:)
en die erfenis van Arthur dat begreep ik al niet toen Joost geld nodig had voor zijn film...
poeh poeh nou nouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:36 schreef haagse_elfje het volgende:
De allermooiste kaartjes krijgen binnenkort een speciaal plekje op de site.
Kyra en schreeuwen is gewoon geen combinatie... zo vreemd dat ze daar nou nog niet achter zijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:34 schreef babette21 het volgende:
Kyra en Sanne waren allebei strontvervelend
[over Tonnie en Tara zeg ik uberhaupt maar niks meer]
Chris was op zich wel grappig...
haha, nee Joost ligt dan uiteraard te vogelpesten.. of nee hij is al bezweken en dat gaan ze vieren met dat skietripje.....quote:[
ik bedoel meer dat ze iig niet doodgaat, sterker nog: dat ze al snel weer opknapt...
maar.... Joost gaat niet mee op 't skitripje, zal hij dan wel....????
nope, Iwan zag Stijn opduiken in Italie omdat hij vertrok naar het vakantiehuisje van zijn vader aldaar...quote:was dat 't lawine-verhaal of kwam die nou juist weer van jou?!
het is nog geen wereldverhaaltje maar tegen Hugo is hij gewoon geweldig, hij krijgt ook goede teksten dan.quote:beetje jammer dat Sanne in dat lijntje zit, vind haar erg irritant...
Acteerwerk is idd prima, maar ik vind die man wel 'n beetje een stakker
ah... da's mooi, maar geen gerecaste versie hoorquote:ik verwacht Sid nog wel 'n keer...
ja ze moeten haar natuurlijk niet gaan inhuren als Marjolein 2 ofzoquote:Renee Fokker mag van mij wel opduiken als mama Van Walsum, 't valse, mislukt soapsterretje.
kan ze vast heel goed...
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
hihi dat heeft Iwan om 16.46 uur al gedaan
als een kararakter kapot wordt geschreven kan ik daar iets bij voorstellen,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein 1 is al een schande...blijf erbij dat Tanja echt veel beter verdiende..
nou ik hoop niet voor haar dat ze daar met uurloon werken...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
misschien vindt Tanja 't wel leuk om duffe rollen te spelen....
ze mogen allebei wegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:01 schreef Wup het volgende:
Kyra en schreeuwen is gewoon geen combinatie... zo vreemd dat ze daar nou nog niet achter zijn..
Sanne wordt met de dag slechter....
vergeleken de rest vind ik 'm wel amusant, maar ook niet meer dan datquote:Chris vind ik niet leuk meer... helaas, want ik was altijd zo een voorstander van hem....
hij speelt zo alleen maar het zelfde [Aram van de Rest heeft al bijna net zo een beperkt aantal gezichtsuitdrukkingen als Eric Bouwman, nou goed ik overdriijf, maar toch...].. ik ben er op uitgekeken, maar goed dat had ik al; een aantal keer gemeld en dat terwijl ik echt nooooit in herhaling val
lijkt me een fijne reden... hier op Fok gaat op die dag overigens ook de vlag uit!!quote:haha, nee Joost ligt dan uiteraard te vogelpesten.. of nee hij is al bezweken en dat gaan ze vieren met dat skitripje.....
ach ja, stom... had ie 't vanmiddag nog over.... Stijn is exit, houden zo [dan liever die lawine]quote:nope, Iwan zag Stijn opduiken in Italie omdat hij vertrok naar het vakantiehuisje van zijn vader aldaar...
ik vind 't een beetje veel van hetzelfde en eigenlijk ook niet erg realistischquote:het is nog geen wereldverhaaltje maar tegen Hugo is hij gewoon geweldig, hij krijgt ook goede teksten dan.
hell no!!!! sinds Cobben vraag ik nooit meer om 'n recast!!quote:ah... da's mooi, maar geen gerecaste versie hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:29 schreef Wup het volgende:
[..]
nou ik hoop niet voor haar dat ze daar met uurloon werken...
misschien is prestatieloon een idee;)
haha daar loopt ze dan ook niet echt mee binnenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:29 schreef Wup het volgende:
nou ik hoop niet voor haar dat ze daar met uurloon werken...
misschien is prestatieloon een idee;)
Ah, de moeder van Chris heeft kanker... zou die ook van die harde opmerkingen maken over z'n moeder?quote:Josine van Dalsum in Vinger aan de pols
Gepubliceerd op maandag 07 februari 2005
HILVERSUM (ANP) - Actrice Josine van Dalsum (56) praat woensdag in het AVRO-programma Vinger aan de pols over haar ziekte. Van Dalsum heeft twee hersentumoren in haar hoofd die niet geopereerd kunnen worden. Volgens de deskundigen heeft ze nog een jaar te leven.
In het medische programma (Ned. 2, 19.50 uur) vertelt ze hoe ze samen met haar man (regisseur John van de Rest) en haar zoon Aram (bekend uit Onderweg naar Morgen) een laatste reis naar Amerika maakte. Drie weken waren ze samen en kregen ze de kans om alles te bespreken wat ze nog wilden bespreken. In Vinger aan de pols vertellen ze hoe ze die reis hebben ervaren.
Van Dalsum werd in 1973 bekend bij het grote publiek als achterlijke Letje in de televisieserie Een mens van goede wil (KRO). Later speelde ze in series als Klaverweide, Heilige Jeanne, Hollands Glorie, Mata Hari en - recentelijk - De Erfenis.
Bram zn marmot......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Antonie Kamerlings eerste draaidag bij ONM is een feit... (RTL Boulevard, VR. 11-02-2005)
Een marmot met manicure... of maniekurenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:56 schreef Wup het volgende:
Bram zn marmot......
is dit zijn onm-look?! daar kan ik wel mee leven....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Antonie Kamerlings eerste draaidag bij ONM is een feit... (RTL Boulevard, VR. 11-02-2005)
maare... had hij nog wat te melden?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Een marmot met manicure... of maniekuren![]()
Over het karakter heeft hij gezegd dat hij z'n eigen manicure doet... verder is de rol in nevelen gehuld. En hij wilde weer soap doen omdat het een totaal ander karakter is (en er moet brood op de plank komenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:23 schreef Wup het volgende:
maare... had hij nog wat te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |