quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef poemojn het volgende:
probeer desnoods eens met haar te douchen/badderen en kijk of ze dan extra wil drinken.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef bixister het volgende:
toevallig heb ik haar vanavond in de tummytub gedaan, en probeerde ze wel wat van het water te drinken. of bedoel je dat niet? (nou ja, kolftijd. bye!)
geen vrij stopcontact hier op een handige plaats helaas, maar ik heb altijd wel wat (op papier) te lezen tijdens 't kolven hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef poemojn het volgende:
Hahaha.. nee, ik bedoelde samen met jou, huid-op-huidcontactwerkt vaak stimulerend voor een baby om extra te drinken.
Veel moeders lezen trouwens het bv-forum terwijl ze kolven, misschien kun jij op Fok?
Bepanthen hielp niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef poemojn het volgende:
Phluphy, hoe gaat het nu met je kloven? Geneest het al?
Op het bv-forum vertelt iemand dat zij eucerine smeerde tegen de kloven, te krijgen bij de apotheek, en dat dat goed hielp. Misschien ook het proberen waard als de Bepanthen niet goed genoeg helpt? De apotheker kan waarschijnlijk wel vertellen wat het precies is, en of je het moet afwassen voor je kolft of niet. Het wordt iig niet in Bepanthen verwerkt (heb het even nagekeken).
probeer ervoor te zorgen dat een gaasje niet gaat "vastplakken"quote:Op zondag 8 mei 2005 09:21 schreef phluphy het volgende:
en 's nachts een steriel gaasje ertegen.
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef phluphy het volgende:
Nadeel daarvan is weer dat zich een mooi korstje vormt dat erom vraagt eraf gepulkt te worden...
gewoon denken aan hoe het voelt tijdens het kolven. Dan blijf je er wel vanaf mag ik hopen...quote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef phluphy het volgende:
Deze tip komt te laat, dit heb ik nl. vanochtend al ondervonden![]()
Maar het was wel mooi droog. Nadeel daarvan is weer dat zich een mooi korstje vormt dat erom vraagt eraf gepulkt te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |