abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 21:34:25 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29095927
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze film is alleen maar gemaakt met het doel zoveel mogelijk winst te maken, hoor. Het was de bedoeling dat het weer een grote Michael Bay-zomerfilm werd. Er zaten echt geen diepere, kunstzinnige gedachten achter.
Tsk. Het feit dat jij ze niet vat, wil nog niet zeggen dat ze er niet achter zitten .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 31 juli 2005 @ 02:09:17 #52
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29284527
Heb m gezien en kijk uit...mn review is NIET SPOILERVRIJ
Het is een achtbaanrit zonder na te denken zoals altijd bij Michael Bay.
Nadeel is:
Er word geprobeerd 3 verschillende aspecten in de film te proppen.
Een actieflick a la Bad Boys 2 (de achtervolgings scene #1 was regelrecht gejat), een thriller en een science fiction setting.
Afzonderlijk komt alles wel uit de verf, maar de film word nooit een geheel.
Ook zitten er zeker in het eerste deel tot aan de ontsnapping te veel "toevalligheden" in het verhaal.
De leukste grappen zijn afkomstig van een personage wat helaas snel afgeserveerd wordt.
Ook de ingehuurde bad guy word op een gegeven moment te makkelijk in de richting van het einde geduwd en je merkt dat het niet in het originele script zat. Het doet een beetje geforceerd aan.
De film heeft zeker zn goeie momenten: het actiewerk is redelijk goed te volgen geilmd, de scenes met de 2Tom Lincoln's zijn erg leuk gedaan, vond het alleen een te makkelijke confrontatie. Er zit een erg goeie gimmick in met de Calvin Klein reclame die Scarlett heeft gedaan in"'realife' Groot minpunt is dat er 1 of 2 scene's in de trailer zitten die ervoor zorgen dat het slotstuk niet een kwestie word van "gaat het lukken" maar van "hoe gaat het lukken".. het acteerwerk is ook redelijk goed. Ewan doet een goeie job, terwijl ik Scarlett soms iets te weiig vond acteren en teveel het zwijgende verbaasde wereldvreemde meisje in paniek vond spelen.
Sean Bean speelt (alweer) een bad guy waarvan je af en toe afvraagt of ie nou weet wat ie doet of gewoon de kluts kwijt is.
Overall geef ik de film een krappe 8/10
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 31 juli 2005 @ 12:46:13 #53
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_29289810
ik vond het echt een leuke film. Het verhaal is leuk in elkaar gezet alleen ik vind het wel jammer dat een te groot gedeelte van de film is gewijd aan de achtervolging van jordan two delta en Lincoln six echo en niet echt veel meer toevoegd aan het verhaal. Een ander pluspuntje is natuurlijk dat Scarlett meespeelt

Is de film hier nog niet uit ofzo? Kheb de film in in een reusachtige bioscoop gezien in Bangkok voor nog geen 3 euro
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_29300470
Heeft iemand nog een reserveringsnummer over voor de Veronica gratis voorpremiere a.s. zaterdag in Amsterdam??
  zondag 31 juli 2005 @ 20:09:50 #55
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_29302464
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand nog een reserveringsnummer over voor de Veronica gratis voorpremiere a.s. zaterdag in Amsterdam??
Die lust ik ook wel
  Moderator zondag 31 juli 2005 @ 23:25:27 #56
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29309516
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en is daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 31-07-2005 23:46:30 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 31 juli 2005 @ 23:45:59 #57
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29310230
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Mike het volgende:
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.
had ik niet echt verwacht, maar goed de ratings op IMdb lopen ook hard terug. Maar goed ik ga m echt wel kijken, al is het alleen maar voor Scarlett
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zondag 31 juli 2005 @ 23:50:33 #58
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29310403
ik denk ook dat het publiek een beetje Blockbuster moe is deze zomer, na Batman Begins, War Of the Worlds, MR& Mrs Smith,Star wars 3
  Moderator zondag 31 juli 2005 @ 23:52:28 #59
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29310465
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:50 schreef Chielus het volgende:
ik denk ook dat het publiek een beetje Blockbuster moe is deze zomer, na Batman Begins, War Of the Worlds, MR& Mrs Smith,Star wars 3
Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 31 juli 2005 @ 23:53:59 #60
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29310518
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.
tja, dat idd ook, je krijgt heel weinig idee wat je nu van de film moet verwachten.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:29:43 #61
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29311528
Hij lijkt me erg cool.

Ga er binnenkort heen!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29331983
Als ik alle recensies e.d. lees, en in dit topic zie dat hij in de VS behoorlijk is geflopt, moet ik wel even slikken... Ik ben de laatste jaren nogal fan geworden van Scarlett Johansson, en was daarom erg benieuwd naar deze film. Helaas lijkt wat ik vreesde dus uit te komen: Scarlett maakt de overstap van mooie, kwalitatief hoogwaardige "filmhuisfilms" naar een blockbuster, en dat is niet wat.

Ben benieuwd, wil hem wel zien!! Temeer omdat één van m'n favoriete bijrol-acteurs, Steve Buscemi, er (volgens de trailer die ik in de bios zag) ook een rolletje in heeft..
Seriously!?
pi_29339390
Tyfushonden, ze hebben het verhaal regelrecht gejat van Michael Marshall Smith's boek 'Spares' oftewel 'Vervangers'!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:36:30 #64
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_29446408
dinsdag ga ik!
Ben benieuwd!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:52:48 #65
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29452002
Ik ga hem wel zien. Ik verwacht er niks van dus het kan eigenlijk niet tegenvallen.

Ik vind het trouwens niet slim om te adverteren met verwijzingen naar Pearl Harbour.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29465284
Ik kom net van de Veronica voorpremiere. Ik vond het op zich wel een geslaagde film. Michael Bay heeft er wel een spektakel van gemaakt. Wat ik trouwens wel grappig vond is dat ze de Calvin Klein reclame (Eternity Moment) (waar Scarlett ook in zat) ook in de film gebruikt hebben.

Trouwens, dat kleine mannetje in de film die het hele systeem van de loterij heeft uitgedocterd (Delta 3 speelt ie in de film geloof ik) dat was toch Ethan Phillips, oftewel Neelix uit Star Trek?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_29470614
Vandaag geweest in de bios, gratis voorpremiere, goeie film!
pi_29471694
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
Vandaag geweest in de bios, gratis voorpremiere, goeie film!
idem dito
pi_29484116
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:46 schreef liquid-orange het volgende:
Ik kom net van de Veronica voorpremiere. Ik vond het op zich wel een geslaagde film. Michael Bay heeft er wel een spektakel van gemaakt. Wat ik trouwens wel grappig vond is dat ze de Calvin Klein reclame (Eternity Moment) (waar Scarlett ook in zat) ook in de film gebruikt hebben.

Trouwens, dat kleine mannetje in de film die het hele systeem van de loterij heeft uitgedocterd (Delta 3 speelt ie in de film geloof ik) dat was toch Ethan Phillips, oftewel Neelix uit Star Trek?
Ethan Philips
IMDbPro Professional Details

Filmography as: Actor, Himself, Notable TV Guest Appearances

Actor - filmography
(2000s) (1990s) (1980s) (1970s)

1. The Island (2005) .... Jones Three Echo

precies
Ik ga denk morgen maar reserveren voor de premiere van donderdag, ben benieuwd
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 augustus 2005 @ 14:28:09 #70
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29502717
he, wat ik me afvraag over die prijsvraag op de FP: wordt de vraag door de sponsor opgelegd?

Want ik kwam echt precies dezelfde tegen op een andere site.

3.- ¿Cuál es el nombre de la comunidad donde residen los clones en La Isla?
A - Cloneville
B - Centerville
C - Margueritaville
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_29572344
Heb hem net gezien....vraag me af als iemand gaat tel de sponsors eens die in die film voorbij komen en som ze eens op :S niet normaal hoeveel
pi_29577612
whaha Puma, MSN Explorer

Wel leuke film, wel warrig!!
Sowieso schrijf je zo.
pi_29583707
Goeie film, vannacht gekeken. Leuk script wel, lekker veel actie, al is het beeld soms een beetje vaag om te volgen, door al dat rare camera werk. Scarlett ziet er ook wel lekker uit en toch weer een plus puntje

Goeie film, veel actie en beetje origineel

8/10
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:48 #74
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_29584006
Ben er net heen geweest en het was vermakelijker dan ik had verwacht.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:52:06 #75
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_29585358
Over dat het een flop was in de VS: Heb em daar 2-3 weken trug gezien en de zaal was tot de nok toe gevuld... en het was nog niet eens avond. Maarja dat zegt op zich niet veel

Vond het zelf ook wel een leuke/aardige film.

[ Bericht 27% gewijzigd door MuKe op 13-08-2005 16:44:19 ]
To Live and Die in LA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')