Tsk. Het feit dat jij ze niet vat, wil nog niet zeggen dat ze er niet achter zittenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze film is alleen maar gemaakt met het doel zoveel mogelijk winst te maken, hoor.Het was de bedoeling dat het weer een grote Michael Bay-zomerfilm werd. Er zaten echt geen diepere, kunstzinnige gedachten achter.
Die lust ik ook welquote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand nog een reserveringsnummer over voor de Veronica gratis voorpremiere a.s. zaterdag in Amsterdam??
had ik niet echt verwacht, maar goed de ratings op IMdb lopen ook hard terug. Maar goed ik ga m echt wel kijken, al is het alleen maar voor Scarlettquote:Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Mike het volgende:
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.
Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:50 schreef Chielus het volgende:
ik denk ook dat het publiek een beetje Blockbuster moe is deze zomer, na Batman Begins, War Of the Worlds, MR& Mrs Smith,Star wars 3
tja, dat idd ook, je krijgt heel weinig idee wat je nu van de film moet verwachten.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.
idem ditoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
Vandaag geweest in de bios, gratis voorpremiere, goeie film!
Ethan Philipsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:46 schreef liquid-orange het volgende:
Ik kom net van de Veronica voorpremiere. Ik vond het op zich wel een geslaagde film. Michael Bay heeft er wel een spektakel van gemaakt. Wat ik trouwens wel grappig vond is dat ze de Calvin Klein reclame (Eternity Moment) (waar Scarlett ook in zat) ook in de film gebruikt hebben.
Trouwens, dat kleine mannetje in de film die het hele systeem van de loterij heeft uitgedocterd (Delta 3 speelt ie in de film geloof ik) dat was toch Ethan Phillips, oftewel Neelix uit Star Trek?
Hmm. Het hele Pitt/Jolie/Aniston gezeik kwam hen wel heel goed uit, dat klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef knep het volgende:
SoK, misschien dat het aan de cast ligt.
Brad Pitt & Angelina Jolie liggen bij het grote publiek beter in de markt dan Ewan & Scartlett.
Denk dat ik deze film vanavond maar eens ga bekijken.
Ik heb geen enkele keer moeten lachen. Alleen een glimlachje net voor de film, want de trailer die werd gespeeld, bleek een trailer voor The Island te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik de enige die erg gelachen heeft om:
NIET OP DEZE KNOP DRUKKEN DAN STOPT DE VENTILATOR
?
Toffe film dus die ik waarschijnlijk wel ga aanschaffen op dvdquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
The Island
Typische Michael Bay film.Het verhaaltje is opzich best aardig maar gaat niet al te diep. Het draait natuurlijk weer om de actie en die is dan ook volop aanwezig, en in een goed tempo. Het duurt ff voordat de film op gang komt, maar na ongeveer een half uurtje gaat het dan ook echt los. Alles is weer inbegrepen: crashende auto`s, veel helikopters en uiteraard de onvermijdelijke ontploffingen. Het acteerwerk is niet super, had toch beter verwacht van 2 topacteurs als McGregor en Johanssen. De film duurt met z`n 2uur en 15 minuten eigenlijk iets te lang. Had zeker een kwartier afgekund, maar ondanks was t toch niet vervelend om naar te kijken. Lekkere actiefilm!
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de film een stuk minder boeiend. Alleen maar knallen en rennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef Kontiki het volgende:
De film is inderdaad mooi in 2-en te hakken. Vanaf het moment datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de film een stuk minder boeiend. Alleen maar knallen en rennen.Ik vond dat er weinig dingen in de film waren die niet klopte. Als je het eerst niet begreep kwam er later in de film wel een verklaring voor. En over Jordan DeltaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:13 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Ik vond dat er weinig dingen in de film waren die niet klopte. Als je het eerst niet begreep kwam er later in de film wel een verklaring voor. En over Jordan DeltaQuatsch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin zit de film vol met tegenstrijdigheden hoor, begrijp me niet verkeerd.
![]()
Ik vond het wel een leuke film. Achteraf lees ik allemaal slechte recencies en verhalen over floppen in Amerika, maar ik vond het wel meevallen. Ik had eigenlijk geen verwachtingen, ik ging niet voor de actie, niet voor de thriller of voor de Sci-Fi en ik kan alle drie de genres wel waarderen. Echt goed mixen die drie genres niet, maar dat was niet iets waar ik me druk over maakte. Ik zat in de zaal voor m'n vermaak en ik heb me aardig vermaakt.
Waar ik me wel mateloos aan stoorde was de dosis reclame in de film. Ik betaal al voor de film, moet ik dan ook nog betalen voor die dosis reclame? Bovendien, het leidt af. We leven in 2050, we spelen vecht-simulaties in een soort virtual reality. Leuk ... maar waarom heeft dat dezelfde naam en logo als mijn 2005 Xbox?
Als deze manier van adverteren normaal gaat worden, dan maak ik mij serieuze zorgen over de toekomst van de filmindustrie![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:21 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Quatsch!Welke tegenstrijdigheden bedoel je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin zit de film vol met tegenstrijdigheden hoor, begrijp me niet verkeerd.
![]()
de film is gesitueerd in 2019 (als ik me niet vergis) en niet in 2050quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:09 schreef Young_David het volgende:
Waar ik me wel mateloos aan stoorde was de dosis reclame in de film. Ik betaal al voor de film, moet ik dan ook nog betalen voor die dosis reclame? Bovendien, het leidt af. We leven in 2050, we spelen vecht-simulaties in een soort virtual reality. Leuk ... maar waarom heeft dat dezelfde naam en logo als mijn 2005 Xbox?![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
En die reclame is misschien storend, maar op straat zie je nu toch ook overal reclame? En in de toekomst zal dat steeds meer worden. Bij andere films gebruiken ze nepmerken, bij The Island echte merken.![]()
Ochh... wat jammer nouquote:Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Mike het volgende:
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en is daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie![]()
Redelijke actiefilm, maar niet echt wat bijzonders.
Wat me opviel is dat de marketingafdeling het goed verpest heeft voor deze film. Ik had na het zien van de trailers een heel ander soort film verwacht. Uiteindelijk blijft het een achtervolgingsfilm met een redelijk simpel verhaal...dat bleek niet uit de trailers.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Gisteren hier thuis gekeken (vriendschappelijk voetbal kijk ik al jaren niet uit principe). Ik verwachte niks van de film en na het kijken had ik ook niet echt iets van wat een geweldige film. Ik vond het begin het beste deel van de film. Alle achtervolgingen, hoewel ze goed in beeld gebracht werden, vond ik net iets te. Maar uiteindelijk heb ik toch wel ruim 2 uur vermaakt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Werd in de trailer niet vermeld dat het om een Michael Bay-film ging?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:50 schreef Mike het volgende:
Uiteindelijk blijft het een achtervolgingsfilm met een redelijk simpel verhaal...dat bleek niet uit de trailers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
heb m hier net thuis gekeken... Prima film! Beklemmend en veel actie met ook de nodige humor.
[ Bericht 51% gewijzigd door KonnieKipke op 20-08-2005 02:11:15 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: