abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2005 @ 21:34:25 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29095927
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Deze film is alleen maar gemaakt met het doel zoveel mogelijk winst te maken, hoor. Het was de bedoeling dat het weer een grote Michael Bay-zomerfilm werd. Er zaten echt geen diepere, kunstzinnige gedachten achter.
Tsk. Het feit dat jij ze niet vat, wil nog niet zeggen dat ze er niet achter zitten .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 31 juli 2005 @ 02:09:17 #52
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29284527
Heb m gezien en kijk uit...mn review is NIET SPOILERVRIJ
Het is een achtbaanrit zonder na te denken zoals altijd bij Michael Bay.
Nadeel is:
Er word geprobeerd 3 verschillende aspecten in de film te proppen.
Een actieflick a la Bad Boys 2 (de achtervolgings scene #1 was regelrecht gejat), een thriller en een science fiction setting.
Afzonderlijk komt alles wel uit de verf, maar de film word nooit een geheel.
Ook zitten er zeker in het eerste deel tot aan de ontsnapping te veel "toevalligheden" in het verhaal.
De leukste grappen zijn afkomstig van een personage wat helaas snel afgeserveerd wordt.
Ook de ingehuurde bad guy word op een gegeven moment te makkelijk in de richting van het einde geduwd en je merkt dat het niet in het originele script zat. Het doet een beetje geforceerd aan.
De film heeft zeker zn goeie momenten: het actiewerk is redelijk goed te volgen geilmd, de scenes met de 2Tom Lincoln's zijn erg leuk gedaan, vond het alleen een te makkelijke confrontatie. Er zit een erg goeie gimmick in met de Calvin Klein reclame die Scarlett heeft gedaan in"'realife' Groot minpunt is dat er 1 of 2 scene's in de trailer zitten die ervoor zorgen dat het slotstuk niet een kwestie word van "gaat het lukken" maar van "hoe gaat het lukken".. het acteerwerk is ook redelijk goed. Ewan doet een goeie job, terwijl ik Scarlett soms iets te weiig vond acteren en teveel het zwijgende verbaasde wereldvreemde meisje in paniek vond spelen.
Sean Bean speelt (alweer) een bad guy waarvan je af en toe afvraagt of ie nou weet wat ie doet of gewoon de kluts kwijt is.
Overall geef ik de film een krappe 8/10
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 31 juli 2005 @ 12:46:13 #53
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_29289810
ik vond het echt een leuke film. Het verhaal is leuk in elkaar gezet alleen ik vind het wel jammer dat een te groot gedeelte van de film is gewijd aan de achtervolging van jordan two delta en Lincoln six echo en niet echt veel meer toevoegd aan het verhaal. Een ander pluspuntje is natuurlijk dat Scarlett meespeelt

Is de film hier nog niet uit ofzo? Kheb de film in in een reusachtige bioscoop gezien in Bangkok voor nog geen 3 euro
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_29300470
Heeft iemand nog een reserveringsnummer over voor de Veronica gratis voorpremiere a.s. zaterdag in Amsterdam??
  zondag 31 juli 2005 @ 20:09:50 #55
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_29302464
quote:
Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand nog een reserveringsnummer over voor de Veronica gratis voorpremiere a.s. zaterdag in Amsterdam??
Die lust ik ook wel
  Moderator zondag 31 juli 2005 @ 23:25:27 #56
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29309516
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en is daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 31-07-2005 23:46:30 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 31 juli 2005 @ 23:45:59 #57
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29310230
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Mike het volgende:
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.
had ik niet echt verwacht, maar goed de ratings op IMdb lopen ook hard terug. Maar goed ik ga m echt wel kijken, al is het alleen maar voor Scarlett
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  zondag 31 juli 2005 @ 23:50:33 #58
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29310403
ik denk ook dat het publiek een beetje Blockbuster moe is deze zomer, na Batman Begins, War Of the Worlds, MR& Mrs Smith,Star wars 3
  Moderator zondag 31 juli 2005 @ 23:52:28 #59
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29310465
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:50 schreef Chielus het volgende:
ik denk ook dat het publiek een beetje Blockbuster moe is deze zomer, na Batman Begins, War Of the Worlds, MR& Mrs Smith,Star wars 3
Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 31 juli 2005 @ 23:53:59 #60
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29310518
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.
tja, dat idd ook, je krijgt heel weinig idee wat je nu van de film moet verwachten.
  maandag 1 augustus 2005 @ 00:29:43 #61
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29311528
Hij lijkt me erg cool.

Ga er binnenkort heen!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29331983
Als ik alle recensies e.d. lees, en in dit topic zie dat hij in de VS behoorlijk is geflopt, moet ik wel even slikken... Ik ben de laatste jaren nogal fan geworden van Scarlett Johansson, en was daarom erg benieuwd naar deze film. Helaas lijkt wat ik vreesde dus uit te komen: Scarlett maakt de overstap van mooie, kwalitatief hoogwaardige "filmhuisfilms" naar een blockbuster, en dat is niet wat.

Ben benieuwd, wil hem wel zien!! Temeer omdat één van m'n favoriete bijrol-acteurs, Steve Buscemi, er (volgens de trailer die ik in de bios zag) ook een rolletje in heeft..
Seriously!?
pi_29339390
Tyfushonden, ze hebben het verhaal regelrecht gejat van Michael Marshall Smith's boek 'Spares' oftewel 'Vervangers'!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:36:30 #64
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_29446408
dinsdag ga ik!
Ben benieuwd!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:52:48 #65
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29452002
Ik ga hem wel zien. Ik verwacht er niks van dus het kan eigenlijk niet tegenvallen.

Ik vind het trouwens niet slim om te adverteren met verwijzingen naar Pearl Harbour.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29465284
Ik kom net van de Veronica voorpremiere. Ik vond het op zich wel een geslaagde film. Michael Bay heeft er wel een spektakel van gemaakt. Wat ik trouwens wel grappig vond is dat ze de Calvin Klein reclame (Eternity Moment) (waar Scarlett ook in zat) ook in de film gebruikt hebben.

Trouwens, dat kleine mannetje in de film die het hele systeem van de loterij heeft uitgedocterd (Delta 3 speelt ie in de film geloof ik) dat was toch Ethan Phillips, oftewel Neelix uit Star Trek?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_29470614
Vandaag geweest in de bios, gratis voorpremiere, goeie film!
pi_29471694
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
Vandaag geweest in de bios, gratis voorpremiere, goeie film!
idem dito
pi_29484116
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:46 schreef liquid-orange het volgende:
Ik kom net van de Veronica voorpremiere. Ik vond het op zich wel een geslaagde film. Michael Bay heeft er wel een spektakel van gemaakt. Wat ik trouwens wel grappig vond is dat ze de Calvin Klein reclame (Eternity Moment) (waar Scarlett ook in zat) ook in de film gebruikt hebben.

Trouwens, dat kleine mannetje in de film die het hele systeem van de loterij heeft uitgedocterd (Delta 3 speelt ie in de film geloof ik) dat was toch Ethan Phillips, oftewel Neelix uit Star Trek?
Ethan Philips
IMDbPro Professional Details

Filmography as: Actor, Himself, Notable TV Guest Appearances

Actor - filmography
(2000s) (1990s) (1980s) (1970s)

1. The Island (2005) .... Jones Three Echo

precies
Ik ga denk morgen maar reserveren voor de premiere van donderdag, ben benieuwd
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 augustus 2005 @ 14:28:09 #70
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29502717
he, wat ik me afvraag over die prijsvraag op de FP: wordt de vraag door de sponsor opgelegd?

Want ik kwam echt precies dezelfde tegen op een andere site.

3.- ¿Cuál es el nombre de la comunidad donde residen los clones en La Isla?
A - Cloneville
B - Centerville
C - Margueritaville
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_29572344
Heb hem net gezien....vraag me af als iemand gaat tel de sponsors eens die in die film voorbij komen en som ze eens op :S niet normaal hoeveel
pi_29577612
whaha Puma, MSN Explorer

Wel leuke film, wel warrig!!
Sowieso schrijf je zo.
pi_29583707
Goeie film, vannacht gekeken. Leuk script wel, lekker veel actie, al is het beeld soms een beetje vaag om te volgen, door al dat rare camera werk. Scarlett ziet er ook wel lekker uit en toch weer een plus puntje

Goeie film, veel actie en beetje origineel

8/10
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:23:48 #74
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_29584006
Ben er net heen geweest en het was vermakelijker dan ik had verwacht.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:52:06 #75
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_29585358
Over dat het een flop was in de VS: Heb em daar 2-3 weken trug gezien en de zaal was tot de nok toe gevuld... en het was nog niet eens avond. Maarja dat zegt op zich niet veel

Vond het zelf ook wel een leuke/aardige film.

[ Bericht 27% gewijzigd door MuKe op 13-08-2005 16:44:19 ]
To Live and Die in LA
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:40:51 #76
67640 SaintOfKillers
pi_29605634
Zoals verwacht niet erg bijzonder, maar ook niet slecht of zo. Het eerste half uur leek het wel alsof de reclame nog bezig was, de ene product placement na de andere . En het verhaal.... hmm... veel actie en spektakel, soms zelfs gewoon té veel, zodat het bijna lachwekkend overdreven spectaculair wordt. Op acteervlak ook niets speciaals. Buscemi was wel tof, de rest erg standaard. Johansson lijkt een vis op het droge in een actiefilm en ik hoop dan ook dat ze in de toekomst niet al te vaak meer in dit soort films gaat verschijnen. Verder hangt het aan mekaar van de cliché's en kreeg ik overal (verhaal en actiescenes) het gevoel dat ik het al eens eerder had gezien. Alles in acht genomen is het een typisch hersenloos Hollywood-vehikel, niet beter, maar ook zeker niet slechter dan z'n soortgenootjes. Het is dan ook vrij vreemd dat dit zo'n box office-flop is geworden en Mr. & Mrs. Smith wel een hit was, wanneer beide films van hetzelfde niveau zijn (persoonlijk vind ik The Island zelfs een tikkeltje beter).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:15:53 #77
11102 knep
Mountainfreak
pi_29606427
SoK, misschien dat het aan de cast ligt.
Brad Pitt & Angelina Jolie liggen bij het grote publiek beter in de markt dan Ewan & Scartlett.

Denk dat ik deze film vanavond maar eens ga bekijken .
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:24:09 #78
67640 SaintOfKillers
pi_29606589
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef knep het volgende:
SoK, misschien dat het aan de cast ligt.
Brad Pitt & Angelina Jolie liggen bij het grote publiek beter in de markt dan Ewan & Scartlett.

Denk dat ik deze film vanavond maar eens ga bekijken .
Hmm. Het hele Pitt/Jolie/Aniston gezeik kwam hen wel heel goed uit, dat klopt.

Maar Johansson is toch ook een van de "hotste" actrices van het moment. En dan bedoel ik met hot vooral populair en commercieel interessant. En 't is toch Bay, die zelfs met authentieke rommel die veel slechter was dan The Island (te) veel succes had.

En het verhaal is Minority Report/I, Robot -achtig en die deden het ook goed.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:25:48 #79
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29606626
Ben ik de enige die erg gelachen heeft om:
NIET OP DEZE KNOP DRUKKEN DAN STOPT DE VENTILATOR

?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:32:13 #80
67640 SaintOfKillers
pi_29606738
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben ik de enige die erg gelachen heeft om:
NIET OP DEZE KNOP DRUKKEN DAN STOPT DE VENTILATOR

?
Ik heb geen enkele keer moeten lachen. Alleen een glimlachje net voor de film, want de trailer die werd gespeeld, bleek een trailer voor The Island te zijn . Wat was daar de logica achter? "Oh, dat ziet er wel tof uit, ik zal maar blijven zitten?"
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:34:25 #81
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29606790
Ik heb gelachen vanwege de domheid...
Een groot nadeel vond ik ook dat als je de trailer hebt gezien..je de afloop al weet en dus de laatste 20 minuten meer gaat kijken naar HOE ze bevrijd worden...
pi_29617334
De vele onnodige explosies vond ik best grappig. En het einde dat Mr. Afrika opeens meehelpt.
Af en toe had ik wel het gevoel naar I-robot te kijken, vooral dat einde (1op1 copy:) )
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:37:35 #83
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29631863
Gisteren gezien, vond m erg tof. Dit schreef ik erover in t "Welke film heb je pas gezien" topic:
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:

The Island
Typische Michael Bay film.Het verhaaltje is opzich best aardig maar gaat niet al te diep. Het draait natuurlijk weer om de actie en die is dan ook volop aanwezig, en in een goed tempo. Het duurt ff voordat de film op gang komt, maar na ongeveer een half uurtje gaat het dan ook echt los. Alles is weer inbegrepen: crashende auto`s, veel helikopters en uiteraard de onvermijdelijke ontploffingen. Het acteerwerk is niet super, had toch beter verwacht van 2 topacteurs als McGregor en Johanssen. De film duurt met z`n 2uur en 15 minuten eigenlijk iets te lang. Had zeker een kwartier afgekund, maar ondanks was t toch niet vervelend om naar te kijken. Lekkere actiefilm!

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
Toffe film dus die ik waarschijnlijk wel ga aanschaffen op dvd
pi_29646704
Net gezien. Ik vond hem leuk, maar een veel te groot gedeelte wordt besteed aan zinloos heen en weer geren. Ik werd er moe van.
De eerste helft is sterk, best goed. Maar daarna wordt het popcorn-niveau te hoog.

En de muziek was mooi, maar dat is bij elke Bay film wel goed geregeld (vaak nogal overdone bombastisch).
En SJ was ook mooi natuurlijk
pi_29653065
Sommige stukken waren zeker wel erg flitserig gefilmt he
Vooral bij dat stuk dat ze zo gingen ontsnappen, dat was wel jammer
Sowieso schrijf je zo.
pi_29653439
Van het weekend gezien.

Hmmm, niet erg best. Ze doen erg hun best in het eerste uur om een best interessant gegeven uit te werken en halen dat in de 2e helft onderuit door er een recht-toe recht-aan achtervolgings-/actiefilm van te maken. Je voelt je IQ bijna dalen vanaf het moment dat ze buiten komen..

Het is wel een prachtig gemaakte film, mooie sets en aankleding, de achtervolgingen waren spectaculair (maar wel erg over-the-top).

De acteerprestaties waren onder de maat (inclusief Ewan McGregor, maar vooral Scarlett Johansson was te dramatisch voor woorden).

Gemiste kans. Het deed me enigszins denken aan Paycheck waarin ook een interessant gegeven overgaat in hersenloze actie.

-dennis-

[ Bericht 0% gewijzigd door dennisjv op 15-08-2005 12:48:29 (spelling..) ]
Homo Sapiens have outgrown their use.
-David Bowie ('Oh! You Pretty things', Hunky Dory, 1971)
pi_29654943
In het geheel vond ik het een erg zwakke film. Het gegeven was leuk, maar de actiescenes waren voor mij geheel overbodig. Wel mooi gedaan met het vallen van de treinwielen, maar volledig overbodig als je een verhaald wilt maken over het klonen van mensen. Nu was het meer een leuk ideetje waar een actiefilm omheen was gedraaid.

Maar het allerergste was de product-placement in de film. Nog nooit heb ik zo veel sluikreclame gezien in 1 film. En dan niet een blikje van Coca- of Pepsi cola, nee gewoon volop in beeld of zelf door de personages uitgesproken.

Ik telde er minstens 15:
* Puma schoenen bij de intro
* Mac computers in de kloonstad
* Amtrack treinen naar Los Angeles
* Budweiser bier in het huis van de gare dude
* Calvin Klein billboards
* MSN infostand
* Mack (?) trucks bij de achtervolging
* Xbox in de trainingssectie

Dat waren de opvallendste, maar er waren er zo nog velen meer....
pi_29662864
De film is inderdaad mooi in 2-en te hakken. Vanaf het moment dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de film een stuk minder boeiend. Alleen maar knallen en rennen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29663296
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef Kontiki het volgende:
De film is inderdaad mooi in 2-en te hakken. Vanaf het moment dat
SPOILER
is de film een stuk minder boeiend. Alleen maar knallen en rennen.
SPOILER
Ik vond dat er weinig dingen in de film waren die niet klopte. Als je het eerst niet begreep kwam er later in de film wel een verklaring voor. En over Jordan Delta
SPOILER
pi_29663506
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:13 schreef Aryan_S het volgende:

[..]

Ik vond dat er weinig dingen in de film waren die niet klopte. Als je het eerst niet begreep kwam er later in de film wel een verklaring voor. En over Jordan Delta
SPOILER
Quatsch!
SPOILER
Desalniettemin zit de film vol met tegenstrijdigheden hoor, begrijp me niet verkeerd .
pi_29682879
Ik vond het wel een leuke film. Achteraf lees ik allemaal slechte recencies en verhalen over floppen in Amerika, maar ik vond het wel meevallen. Ik had eigenlijk geen verwachtingen, ik ging niet voor de actie, niet voor de thriller of voor de Sci-Fi en ik kan alle drie de genres wel waarderen. Echt goed mixen die drie genres niet, maar dat was niet iets waar ik me druk over maakte. Ik zat in de zaal voor m'n vermaak en ik heb me aardig vermaakt.

Waar ik me wel mateloos aan stoorde was de dosis reclame in de film. Ik betaal al voor de film, moet ik dan ook nog betalen voor die dosis reclame? Bovendien, het leidt af. We leven in 2050, we spelen vecht-simulaties in een soort virtual reality. Leuk ... maar waarom heeft dat dezelfde naam en logo als mijn 2005 Xbox?

Als deze manier van adverteren normaal gaat worden, dan maak ik mij serieuze zorgen over de toekomst van de filmindustrie
pi_29685372
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:21 schreef marsterretje het volgende:

[..]

Quatsch!
SPOILER
Desalniettemin zit de film vol met tegenstrijdigheden hoor, begrijp me niet verkeerd .
Welke tegenstrijdigheden bedoel je precies?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:34:40 #93
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29686387
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:09 schreef Young_David het volgende:

Waar ik me wel mateloos aan stoorde was de dosis reclame in de film. Ik betaal al voor de film, moet ik dan ook nog betalen voor die dosis reclame? Bovendien, het leidt af. We leven in 2050, we spelen vecht-simulaties in een soort virtual reality. Leuk ... maar waarom heeft dat dezelfde naam en logo als mijn 2005 Xbox?
de film is gesitueerd in 2019 (als ik me niet vergis) en niet in 2050
pi_29689661
En die reclame is misschien storend, maar op straat zie je nu toch ook overal reclame? En in de toekomst zal dat steeds meer worden. Bij andere films gebruiken ze nepmerken, bij The Island echte merken.
pi_29689767
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Mike het volgende:
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en is daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.
Ochh... wat jammer nou

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 17 augustus 2005 @ 08:24:36 #96
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_29710985
Leuk film!
Niet teveel nadenken, mooie plaatjes.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 17:50:52 #97
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29757760
Redelijke actiefilm, maar niet echt wat bijzonders.

Wat me opviel is dat de marketingafdeling het goed verpest heeft voor deze film. Ik had na het zien van de trailers een heel ander soort film verwacht. Uiteindelijk blijft het een achtervolgingsfilm met een redelijk simpel verhaal...dat bleek niet uit de trailers.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:17:13 #98
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29759728
Gisteren hier thuis gekeken (vriendschappelijk voetbal kijk ik al jaren niet uit principe). Ik verwachte niks van de film en na het kijken had ik ook niet echt iets van wat een geweldige film. Ik vond het begin het beste deel van de film. Alle achtervolgingen, hoewel ze goed in beeld gebracht werden, vond ik net iets te. Maar uiteindelijk heb ik toch wel ruim 2 uur vermaakt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:25:20 #99
67640 SaintOfKillers
pi_29759926
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:50 schreef Mike het volgende:
Uiteindelijk blijft het een achtervolgingsfilm met een redelijk simpel verhaal...dat bleek niet uit de trailers.
Werd in de trailer niet vermeld dat het om een Michael Bay-film ging?
pi_29802421
heb m hier net thuis gekeken... Prima film! Beklemmend en veel actie met ook de nodige humor.

[ Bericht 51% gewijzigd door KonnieKipke op 20-08-2005 02:11:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')