Regisseur: Michael Bayquote:Lincoln Six-Echo (McGregor) is a resident of a seemingly utopian but contained facility in the mid 21st century. Like all of the inhabitants of this carefully controlled environment, Lincoln hopes to be chosen to go to the "The Island" - reportedly the last uncontaminated spot on the planet. But Lincoln soon discovers that everything about his existence is a lie. He and all of the other inhabitants of the facility are actually human clones whose only purpose is to provide "spare parts" for their original human counterparts. Realizing it is only a matter of time before he is "harvested," Lincoln makes a daring escape with a beautiful fellow resident named Jordan Two-Delta (Johansson). Relentlessly pursued by the forces of the sinister institute that once housed them, Lincoln and Jordan engage in a race for their lives to literally meet their makers.
ik vond het wel origineel een cam van een trailer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kon je geen fatsoenlijke trailer vinden?
Das dezelfde ja, maar toch bedankt.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/the_island/
Of is dat dezelfde als die van CrazyDutchPunk?
hehequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img278.imageshack.us/img278/730/island481tu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je zou er oppervlakkig van worden.
waar dat dan??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb de eerste 50 minuten gezien..
Filmbeurs vorige week...quote:
ah ok, zo`n filmbeurzen houden ze hier nietquote:
in de RAI...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok, zo`n filmbeurzen houden ze hier niet. waar was die?
is idd. gelukquote:Op zondag 3 juli 2005 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in de RAI...
Was alleen voor filmbobo's etc... had geluk dat ik er heen mocht die dag
Hm............ ze ............ hm........ ik..................hm........... dat is .............. hm.quote:
Het kan dan nog steeds een aardige film zijn hoor...ook al komt er geen publiek op af.quote:
Zeg nog niks eigenlijk . . .quote:Op zondag 24 juli 2005 21:08 schreef Mike het volgende:
Deze film is in Amerika alvast compleet geflopt. In z'n openingsweekend haalde deze film slechts 12,1 mln dollar op...dat leverde de 4de plek op.
Hoe bedoel je dat? Een film met slechte recensies en met zo'n openingsweekend zal binnen de kortste keren uit de biossen verdwenen zijn. Als je dan bedenkt dat het budget van deze film (incl. marketing) rond de 150 mln dollar zal liggen, dan is het toch een flop te noemen?quote:
een flop is dan toch een understatementquote:Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Een film met slechte recensies en met zo'n openingsweekend zal binnen de kortste keren uit de biossen verdwenen zijn. Als je dan bedenkt dat het budget van deze film (incl. marketing) rond de 150 mln dollar zal liggen, dan is het toch een flop te noemen?
Die stomme Amerikanen ook met hun cijfertjes. Veel goeie films en TV series zijn hierdoor in de vernieling geholpen . . .quote:
Deze film is alleen maar gemaakt met het doel zoveel mogelijk winst te maken, hoor.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die stomme Amerikanen ook met hun cijfertjes. Veel goeie films en TV series zijn hierdoor in de vernieling geholpen . . .
it are the numbers that countquote:Op zondag 24 juli 2005 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die stomme Amerikanen ook met hun cijfertjes. Veel goeie films en TV series zijn hierdoor in de vernieling geholpen . . .
Tsk. Het feit dat jij ze niet vat, wil nog niet zeggen dat ze er niet achter zittenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze film is alleen maar gemaakt met het doel zoveel mogelijk winst te maken, hoor.Het was de bedoeling dat het weer een grote Michael Bay-zomerfilm werd. Er zaten echt geen diepere, kunstzinnige gedachten achter.
Die lust ik ook welquote:Op zondag 31 juli 2005 18:59 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand nog een reserveringsnummer over voor de Veronica gratis voorpremiere a.s. zaterdag in Amsterdam??
had ik niet echt verwacht, maar goed de ratings op IMdb lopen ook hard terug. Maar goed ik ga m echt wel kijken, al is het alleen maar voor Scarlettquote:Op zondag 31 juli 2005 23:25 schreef Mike het volgende:
Ondertussen is ook het tweede weekend van The Island dramatisch verlopen. Met een opbrengst van 5.6 mln dollar lijkt The Island in Amerika te komen tot een eindstand van ongeveer 30 mln dollar en daarmee een van de grootste flops van de laatste jaren.
Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:50 schreef Chielus het volgende:
ik denk ook dat het publiek een beetje Blockbuster moe is deze zomer, na Batman Begins, War Of the Worlds, MR& Mrs Smith,Star wars 3
tja, dat idd ook, je krijgt heel weinig idee wat je nu van de film moet verwachten.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het te maken heeft met de onduidelijke trailer. Ik had in ieder geval geen idee wat me te wachten stond toen ik de trailer zag. 'Iets met klonen'. Ik denk dat dat veel mensen niet aangesproken heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |