Heb precies hetzelfde. Ik wacht dus nog wel ff op die 10 andere namen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:33 schreef thaleia het volgende:
Hm. Er zitten best een paar "die wil ik best weer eens zien"-namen bij (R.E.M., Interpol), maar geen "die moet ik zien!"-naam.
Kijk, een gezellige hek-meetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:33 schreef thaleia het volgende:
Hm. Er zitten best een paar "die wil ik best weer eens zien"-namen bij (R.E.M., Interpol), maar geen "die moet ik zien!"-naam. Ik weet het nog niet hoor, misschien ga ik ook maar voor de hek-techniek
Van de Mojosite...quote:Nijmegen bestaat dit jaar 2000 jaar en dat zal niet onopgemerkt voorbij gaan. Een van de evenementen om dit heugelijke feit te vieren, is het nieuwe festival Rockin’ Park. Op zondag 26 juni komen in het Goffert Park R.E.M., Lenny Kravitz, Jamie Cullum, Keane, Queens Of The Stone Age, Nine Inch Nails, Ozark Henry, Interpol, The Tears (van voormalig Suede kopman Brett Anderson) en vele anderen om de stad te persoonlijk feliciteren. Dat laatste zullen ze waarschijnlijk niet doen, maar het is een schitterende line up voor een prachtige dag in het park.
Met Lenny Kravitz en R.E.M. heeft het festival twee topnamen die al jaren garant staan voor hits. Wie Kravitz zegt, zegt natuurlijk Let Love Rule en Mamma Said, maar ook op zijn laatste album staan weer instant klassiekers als Where Are We Runnin?. Voor R.E.M. was recent een uitverkocht Ahoy’nog te klein. Gelukkig is het Rockin’ Park in de openlucht, want het dak zou eraf gaan. Naast nieuw werk van het album Around The Sun, zullen Michael Stipe, Peter Buck en Mike Mills natuurlijk ook Losing My Religion, It's The End Of The World as We Know It (And I Feel Fine), The One I Love en Shiny Happy People spelen. Keane veroverde Nederland en de rest van de wereld in 1994 met hun debuut Hope and Fears en gaan daar in 1995 gewoon mee door. Op 26 juni staan ze somewhere only we know. We zien je daar!
neuh de capaciteit is 50.000 en mojo verwacht 40.000 bezoekers dus ze verwachten niet eens dat t uitverkoopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zal het trouwens snel uitverkopen?
dat van keanequote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Van de Mojosite...zoek de fouten, zou ik zeggen. Het is na al die dagen nog steeds niet aangepast.
Aangezien ze op Werchter staan zou ik zeggen: groot.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:31 schreef EeErnIe het volgende:
Iemand enig idee hoe groot de kans is dat Green Day komt?
Ik ken het gevoel..... maar het is wel erg leuk allemaal. Wij gaan tussendoor ook nog even naar Rome en gaan daar ook nog een concert van REM bezoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja.. inderdaad. Moet nog 3 festivals betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |