ja, maarja t was voor Lowlands wel een band die extra kaarten doet verkopen, ze komen zelden in Nederland, dus dat trekt mensen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hope so!!!
Waren ze echt 380.000 euro??? Is wel heel veel. Dat zal het nu dan zeker niet kosten.... nee.
ja t was absurd veel geld, reken maar uit wat er binnenkomt voor lowlands:quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is waar, het was een (goed gelukte volgens mij) publiekstrekker. Al blijf ik 380.000 euro wel veel geld vinden...hahaha, maar ik heb ook geen idee hoe groot het budget is van zo'n festival.
Mja, voor die 59 euro moet je dan wel een X-ray bril met verrekijker komen. Anders is er verdomd weinig te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:46 schreef Mark het volgende:
Ik kijk de dag ervoor wel even op het tijdschema en zorg dat ik bij NIN een blik over het hek werp. Weer 59+ euro's bespaard
Je mag aannemen dat ze komen. Anders hadden ze er geen melding van gemaakt op hun website, lijkt me....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:17 schreef calvobbes het volgende:
Green Day is nog niet bevestigd.
Dus of ze komen is nog niet zeker.
Op greenday.com staat het anders allang niet meerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:37 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Je mag aannemen dat ze komen. Anders hadden ze er geen melding van gemaakt op hun website, lijkt me....
Ik heb overigens ook zojuist de tickets besteld, ik ben erbij
Die naam hebben ze moeten verwijderen op last van de organisatie, ze wilden namelijk nog geen informatie prijsgeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op greenday.com staat het anders allang niet meer![]()
Ik moet nog even zien hoeveel geld ik heb van de week (stufi komt erbij maar collegegeld gaat er volgende week weer af) en dan haal ik ook kaartjes![]()
Ben ook wel nieuwsgierig naar de grote namen, maar voor mij is de huidige line-up al genoeg redenen om te gaan en ik kijk er erg naar uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:26 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Die naam hebben ze moeten verwijderen op last van de organisatie, ze wilden namelijk nog geen informatie prijsgeven.
Ze willen wrs nog knallen met een aantal grote namen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |