T'is wel tijd voor wat officieel nieuws eigenlijk.... Ik ga toch wel, maar toch....quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:46 schreef Frenkel het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op Yorin FM die presentator ook GOOD CHARLOTTE bij de line up noemen, weet niet of dit een foutje is of dat het nog bekend gemaakt moet worden gemaakt?
Niks waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:15 schreef Betse het volgende:
alsof we op good charlotte zitten te wachten. Doe mij maar GreendayMaar ik denk wel dat ze komen. Het stond niet voor niets op hun eigen site en wat gaan ze anders doen in die lange week tussen Milton en Werchter?
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:29 schreef Evertje het volgende:
iemand de kaartjes al ontvangen?
aangezien ik die van coldplay wel al heb en die een dag eerder heb besteld....
hoeveel, en waar zie je datquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog genoeg tijd om de kaartjes te kopen zie ik
Nou aangezien het via ticketservice nog mogelijk is om max 20 kaartjes per persoon te kopen en als het echt stormliep dat de kaarten binnen 2 dagen wel uitverkocht waren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:00 schreef superheist het volgende:
[..]
hoeveel, en waar zie je dat?
Verder wel matig van GCGreenday zou echter alles behalve matig zijn
![]()
Vast wel. Dan zal die ook wel een roze band om zijn hoofd schminkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef Mark het volgende:
Zou Michael Stipe soms weten dat het dan Roze Zaterdag is in Nijmegen?
Nu je het zegt: het is inderdaad zondag 26 juni.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef calvobbes het volgende:
Maar het concert is op een zondag bedenk ik me nu
life styleeee!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Evertje het volgende:
Good charlotte is wel zwaar bagger trouwens, gelukkig te ontwijken met de andere podia
zou radiohead komen....quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Evertje het volgende:
Good charlotte is wel zwaar bagger trouwens, gelukkig te ontwijken met de andere podia
Word ik gestenigd als ik zeg dat ik laatste nummer van ze best grappig vind?quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:34 schreef Evertje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word ik gestenigd als ik zeg dat ik laatste nummer van ze best grappig vind?
Kan je die niet bewaren voor Keane? Die verdienen ze nog meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze komen weldra jouw kant op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |