quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:28 schreef ReCreative het volgende:
Gossiemikkie, het lijkt wel lente. De vogeltjes fluiten, de lieveheersbeestjes kruipen over straat en ik heb koekjes gekocht. Iemand een koekje?
Ah, een echte Hollanderquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ben al lekker brood met aardbeienjam aan het eten
Kijk je daar van op dan? 'Studeren' wordt alleen gedefinieerd door het al dan niet krijgen van StuFi, dat was in mijn tijd al zoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Dus als je zegt "studeren" dan bedoel je eigenlijk "bier drinken"?
Is inderdaad waar, ook banken gebruiken die methode.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kijk je daar van op dan? 'Studeren' wordt alleen gedefinieerd door het al dan niet krijgen van StuFi, dat was in mijn tijd al zo.
quote:* ReCreative geeft koekje aan Alice
Mja, ik had tentamens gehad en kreeg zin om knetterhard te zuipen. En dat is nog best wel aardig gelukt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zuipen? Of ook de tentamens wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik had tentamens gehad en kreeg zin om knetterhard te zuipen. En dat is nog best wel aardig gelukt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
* ReCreative geeft één na laatste koekje aan qu
Dat eerste ging beter dan dat tweede.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zuipen? Of ook de tentamens wel?
Herkenbaar trouwens.![]()
'Studeren' is in Groningen een synoniem voor 'bier drinken'.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bierquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
En ik ben de hoeveelheden bier van gister nog aan t verwerken.
Omdat het een bepaald psychisch effect heeft (Geestelijke afhankelijkheid), en omdat het lichamelijke processen beinvloedt, waardoor je lichaam het nodig gaat hebben (Lichamelijke afhankelijkheid).quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bier![]()
Waarom is alcohol eigenlijk verslavend?
Nee, eerder als hard drugs. Bij soft drugs is geen sprake van lichamelijke afhankelijkheid, wat bij alcohol wel het geval is.quote:En moeten we het op dezelfde manier gaan behandelen als softdrugs?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
In de randstad zeggen we gewoon wat we bedoelen, zo kennen we bijv. een bierstudie.
Ook goedemiddag.
Ik heb geen idee, op het moment dat de kern van de studie wordt behandeld, is men over het algemeen niet helder genoeg om het te bevatten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat leer je tijdens zo'n studie? 'Herken het bier?'
![]()
Nou, onder andere wat in de post boven die van jou staatquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Ach, kom op.. Een Duveltje is nog best een aardig biertje.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:48 schreef Doffy het volgende:
Bier...![]()
Maar voor één ding goed: destilleren en 10 jaar op eikenhouten vaten laten rijpen
Ik ga binnenkort weer bierproeven, mmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
![]()
Mja dit is beschrijven van de verslaving maar eigenlijk geen verklaringquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Omdat het een bepaald psychisch effect heeft (Geestelijke afhankelijkheid), en omdat het lichamelijke processen beinvloedt, waardoor je lichaam het nodig gaat hebben (Lichamelijke afhankelijkheid).
veel mannen hebben onder invloed van alcohol een eerste meisje gezoend. deze associatie hebben zij bij het drinken van bier en daarom blijven ze het doenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bier![]()
Waarom is alcohol eigenlijk verslavend?
lijkt me wel, zeker nu bekend is geworden dat alcohol net zo slecht is als roken.quote:En moeten we het op dezelfde manier gaan behandelen als softdrugs?
Hmmm nou ok dan. Best redelijk. Maar Caol Ila is een beter gedestilleerd biertje! (aka whisky)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
Ach, kom op.. Een Duveltje is nog best een aardig biertje.
Hee dat klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer bierproeven, mmmmmmmmmm.In de Pintelier.
Hey, af en toe is Youp nog best grappig. Of is dit uit een oude show ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef Haushofer het volgende:
Alcohol kost jaarlijks aan veel mensen het leven, maar er komen er ook heel veel bij door alcohol
Onze ouwe grappenmaker Youp.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel mannen hebben onder invloed van alcohol een eerste meisje gezoend. deze associatie hebben zij bij het drinken van bier en daarom blijven ze het doen
Wist helemaal niet dat jij whisky-expert was?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:11 schreef Geartsjuh het volgende:
"Dalwhinnie 15 years"
Ook niet verkeerd
Ik vind het toch best verklarend. Maar anders iets uitgebreider.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja dit is beschrijven van de verslaving maar eigenlijk geen verklaring
Vul hier de hiaten in je whisk(e)y-kennis op!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:19 schreef Haushofer het volgende:
Ik hou ook wel van een whiskeytje. Maar ben nogal een n00b op dat gebied.
Volgens mij hebben we laatst een fles Glenn Taloch ofzo opgezopen, was nogal een dure een.
Maastricht he.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij whisky-expert was?En ik maar terughoudend met Cognac omdat ik dacht dat je het niet prettig vond
.
Tot nu toe zijn de suggesties van Doffy mij niet slecht bevallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Maastricht he.
Nee ik ben ook een beetje een noob hoor. Alleen ik heb toen een paar weken terug wel wat dingen geproefd en dan ontwikkel je zo je voorkeuren.![]()
dan dient de vraag zich aan of jij naast taalpurist ook whiskeypurist bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn de suggesties van Doffy mij niet slecht bevallen.
Nee, dat valt mee. Ik drink zelfs Irish Coffee.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan dient de vraag zich aan of jij naast taalpurist ook whiskeypurist bent.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:42 schreef ReCreative het volgende:
Sven!!!Dat zijn 12 mailtjes!!
![]()
Spemmert
.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:42 schreef ReCreative het volgende:
![]()
Spemmert
.
12 maar?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:42 schreef ReCreative het volgende:
![]()
Spemmert
.
Pfff... Zonnet leert snelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
12 maar?
Ik heb dr echt veel meer gestuurd
Jaquote:Als het goed is heb je ook een mail met veel mailtjes erin gekregen
Ik iig wel, maar dat doet me er aan denken dat er geen één door NAS aangewezen is als spamquote:of heeft zonnet een goede spam-filter...
Ik ben gewone een creative spammertquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
Ik iig wel, maar dat doet me er aan denken dat er geen één door NAS aangewezen is als spam. Majah, kan je wel als zender van spam opnemen, maar dan mis ik mss wel meets
.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
12 maar?
Ik heb dr echt veel meer gestuurd
quote:
Dat spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:08 schreef Haushofer het volgende:
Krijgen we dan misschien ook nog es een Whiskey-WFL-FOK-meet?
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:30 schreef Haushofer het volgende:
Je topic is trouwens goed geslaagt, Alicey. Misschien ook es doen voor iets als Quantummechanica ofzo.
Ik denk eerder dat je kan stellen dat de kans dat een aantal subpersoonlijkheden in de hemel belanden groter is. Aan de andere kant is de kans dat een aantal andere subpersoonlijkheden in de hel terecht komt net zo groot.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb even een vraag voor de experts van WFL:
Als je bedenkt dat er religies zijn waarbij je erin moet geloven om in de hemel te komen kun je dan stellen dat iemand met MPS (Je weet wel dat je meerdere mensen bent in hetzelfde hoofd zeg maar) meer kans heeft om in de hemel te belanden omdat ie letterlijk meerdere geloven/religies kan aanhangen?
Maar als we ervan uitgaan dat een enkele religie gelijk heeft dan verlies je per definitie altijd. Dit omdat je minimaal 2 persoonlijkheden hebt = 50%/50% = opgeteld 0. Daarnaast hebben veel MPS-ers (niet denigrerend bedoeld) er meer dan 2 (iemand die ik ken heeft een MPS-er met 47 persoonlijkheden geïnterviewd). Maar kun je iemand zo uit elkaar halen? Dat ie deels de lul is en deels niet? Hoe lossen gelovigen die duidelijke dilemma op?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
Ik denk eerder dat je kan stellen dat de kans dat een aantal subpersoonlijkheden in de hemel belanden groter is. Aan de andere kant is de kans dat een aantal andere subpersoonlijkheden in de hel terecht komt net zo groot.
ik denk dat "het geloof" dan zegt dat ze niet gezond zijn en niet naar binnen kanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar als we ervan uitgaan dat een enkele religie gelijk heeft dan verlies je per definitie altijd. Dit omdat je minimaal 2 persoonlijkheden hebt = 50%/50% = opgeteld 0. Daarnaast hebben veel MPS-ers (niet denigrerend bedoeld) er meer dan 2 (iemand die ik ken heeft een MPS-er met 47 persoonlijkheden geïnterviewd). Maar kun je iemand zo uit elkaar halen? Dat ie deels de lul is en deels niet? Hoe lossen gelovigen die duidelijke dilemma op?
Nouja, of juist wel.. Zalig zijn de armen van geest, zij zullen het Koninkrijk Gods erven. Zou er dan ook nog hoop zijn voor kortzichtige fundi's?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat "het geloof" dan zegt dat ze niet gezond zijn en niet naar binnen kan
soort van homo's voor Islam enzo..
Nouja, ik zie meer de persoonlijkheden als de "zielen" die wel of niet naar binnenkomen.. Het moet toch ergens vandaan komen, nietwaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar als we ervan uitgaan dat een enkele religie gelijk heeft dan verlies je per definitie altijd. Dit omdat je minimaal 2 persoonlijkheden hebt = 50%/50% = opgeteld 0. Daarnaast hebben veel MPS-ers (niet denigrerend bedoeld) er meer dan 2 (iemand die ik ken heeft een MPS-er met 47 persoonlijkheden geïnterviewd). Maar kun je iemand zo uit elkaar halen? Dat ie deels de lul is en deels niet? Hoe lossen gelovigen die duidelijke dilemma op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |