Niet boos worden he RCquote:
Vandaag gedaan met The Cranberries - Zombie btwquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zoiets wil ik altijd doen met keihard Muse ofzo
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vandaag gedaan met The Cranberries - Zombie btw
En nog meer lekkere 3FM muziek
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:06 schreef livEliveD het volgende:
The Cranberries is heel eeehhhh WFL![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:11 schreef livEliveD het volgende:
ik ben niet in de stemming voor dit soort bagger
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hangt af van hoe hoog ik spring.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:25 schreef Bensel het volgende:
hoe hoog kom je?
Is dat niet iets met een stok ergens overheen springen ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Fieljeppen! (foute spelling idd...)
Niets mis met dwergwerpen.quote:
Dat is in zekere zin waar, omdat je een referentiekader nodig hebt om dingen waar te nemen en het verschil te constateren tussen 'zijn' en 'niet zijn'. Of het dan ook zo is dat werkelijk niet iets bestaat als niets niet bestaat, dat lijkt me een te snelle conclusiequote:Op vrijdag 11 februari 2005 04:15 schreef qu63 het volgende:
ff filosofisch:Without things that are not, things that are, could not be.
Ik geloof dat ik blij ben dat ik hier mijn mail niet kan checken?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 04:16 schreef qu63 het volgende:
@ ReCreative![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(JA, ik verveelde me)
ga je mn adres nu blocken?
Halloquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:51 schreef Alicey het volgende:
En een goedemorgen iedereen...
Aaaach ben je bang dat je wat gemist hebt?quote:Die nachtelijke bagger mag trouwens achterwege blijven.
Het gaat om het kwalitatieve aspect, niet om het kwantitatieve aspect.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hallo. Heeft iedereen goed geslapen?
[..]
Aaaach ben je bang dat je wat gemist hebt?
Wanneer is slowchat in jouw optiek dan 'kwalitatief' voldoende?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Het gaat om het kwalitatieve aspect, niet om het kwantitatieve aspect.
Een voorbeeld is het geval waarin iemand niet 4 keer op zijn eigen post reageert.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wanneer is slowchat in jouw optiek dan 'kwalitatief' voldoende?
Ok, dan weet ik ongeveer waar voor jou de grens ligtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:24 schreef Alicey het volgende:
Een voorbeeld is het geval waarin iemand niet 4 keer op zijn eigen post reageert.
Zoals altijd, kies ik geen partij voor de een of de ander, en laat ik me dus ook niet uit over of ik het al dan niet constructief vindt. Een forum is primair een interactiemedium, en in die zin is een soloactie geen expliciete bijdrage aan het forum omdat het geen communicatie of interactie inhoudt. Daarentegen is het impliciet wel degelijk interactief, getuige de reacties die nu komen op de posts van ququote:Ik begrijp er echter uit dat je zelf geen problemen heeft met de posts van vannacht (En de nacht daarvoor)?
I wonder.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik ongeveer waar voor jou de grens ligt.
Het opent de discussie er over. Natuurlijk is het communicatie en interactie, maar niet elke vorm van communicatie en interactie schept een prettige sfeer. In bijvoorbeeld nieuwsberichten over moslims op de frontpage is een geweldige interactie. Toch is dat niet de sfeer die ik hier zelf prettig zou vinden.quote:[..]
Zoals altijd, kies ik geen partij voor de een of de ander, en laat ik me dus ook niet uit over of ik het al dan niet constructief vindt. Een forum is primair een interactiemedium, en in die zin is een soloactie geen expliciete bijdrage aan het forum omdat het geen communicatie of interactie inhoudt. Daarentegen is het impliciet wel degelijk interactief, getuige de reacties die nu komen op de posts van qu.
Merk de 'ongeveer' opquote:
Dat is waarquote:Het opent de discussie er over. Natuurlijk is het communicatie en interactie, maar niet elke vorm van communicatie en interactie schept een prettige sfeer. In bijvoorbeeld nieuwsberichten over moslims op de frontpage is een geweldige interactie. Toch is dat niet de sfeer die ik hier zelf prettig zou vinden.
Met een ongeveer kun je inderdaad alle kanten op.quote:
Een echte policy voor de slow chat is er niet. De slow chat is eigenlijk min of meer bedoeld voor datgene wat in andere topics ongewenst is, en ligt niet zo strak in het WFL-kader als de rest van het subforum. Het ligt niet in mijn bedoeling om er een policy voor te maken, ik denk dat de meesten prima aanvoelen wat wel en niet kan.quote:[..]
Dat is waar. Maar het lijkt me dat de policy hierin dekking moet geven, en desnoods in een VGV toegespitst moet worden. Hoe zit dat in WFL?
Lijkt me tot nu toe redelijk goed te gaan. De vraag is echter of een slowchat een verzamelbak is voor kliekvorming, of dat er luchtig gepraat moet worden over wetenschap en andere raakvlakken met het WFL-forum. Hoe onderwerpgerelateerd moet een slowchat zijn? Of is het een blahdieblah-omgeving voor vaste WFL-users? Hoe zie jij dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:47 schreef Alicey het volgende:
Een echte policy voor de slow chat is er niet. De slow chat is eigenlijk min of meer bedoeld voor datgene wat in andere topics ongewenst is, en ligt niet zo strak in het WFL-kader als de rest van het subforum. Het ligt niet in mijn bedoeling om er een policy voor te maken, ik denk dat de meesten prima aanvoelen wat wel en niet kan.
Tot nu toe constateer ik hier inderdaad integere intelligente mensen waarmee heel redelijk gepraat kan worden over dit soort zaken. Een beeld dat tijdens de meet overigens versterkt werdquote:Wanneer er onduidelijkheden ontstaan over wat wel en niet kan in de SC, dan volgt hier vanzelf een discussie op () en komt er wel iets uitrollen.
Veel Gestelde Vragen. Ik hou niet van Engelse afkortingen in het Nederlandsquote:Wat is een VGV?
Ideaal zou zijn als het van beiden een beetje is. Luchtig praten over WFL-onderwerpen, en een mogelijkheid voor de vaste WFL-users om bij te praten. Op die manier zal er denk ik niet snel kliekvorming ontstaan, omdat door de WFL-onderwerpen de topic voor iedereen toegankelijk blijft.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Lijkt me tot nu toe redelijk goed te gaan. De vraag is echter of een slowchat een verzamelbak is voor kliekvorming, of dat er luchtig gepraat moet worden over wetenschap en andere raakvlakken met het WFL-forum. Hoe onderwerpgerelateerd moet een slowchat zijn? Of is het een blahdieblah-omgeving voor vaste WFL-users? Hoe zie jij dat?
Dat idee heb ik ook, en de mensen op de meet zijn zeker niet tegengevallen.quote:[..]
Tot nu toe constateer ik hier inderdaad integere intelligente mensen waarmee heel redelijk gepraat kan worden over dit soort zaken. Een beeld dat tijdens de meet overigens versterkt werd.
Als je nou FAQ had gezegd had ik het in een keer begrepen.quote:[..]
Veel Gestelde Vragen. Ik hou niet van Engelse afkortingen in het Nederlands.
Kliekvorming en offtopic reacties waren de voornaamste reden dat het TRU-SC dicht ging, dus ik ben erg benieuwd wat de richtlijnen zijn voor het WFL-LFC, vandaarquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:00 schreef Alicey het volgende:
Ideaal zou zijn als het van beiden een beetje is. Luchtig praten over WFL-onderwerpen, en een mogelijkheid voor de vaste WFL-users om bij te praten. Op die manier zal er denk ik niet snel kliekvorming ontstaan, omdat door de WFL-onderwerpen de topic voor iedereen toegankelijk blijft.
Zekerquote:Dat idee heb ik ook, en de mensen op de meet zijn zeker niet tegengevallen.
Geeft niks. Jammer dat VGV niet zo ingeburgerd is. En wat is FAQ nou? Hoe zeg je dat: 'fak'? Of 'Ef Eej Kjoe'? Of voluit? Sorry, ik kan heel goed Engels maar ik hou niet van de combinatiequote:Als je nou FAQ had gezegd had ik het in een keer begrepen.
(Op de vrijdagochtend ben ik nooit zo vlot van begrip.).
Eh... die zijn dus afwezig.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kliekvorming en offtopic reacties waren de voornaamste reden dat het TRU-SC dicht ging, dus ik ben erg benieuwd wat de richtlijnen zijn voor het WFL-LFC, vandaar.
Ikzelf gebruik meestal Ef Eej Kjoe.quote:[..]
Geeft niks. Jammer dat VGV niet zo ingeburgerd is. En wat is FAQ nou? Hoe zeg je dat: 'fak'? Of 'Ef Eej Kjoe'? Of voluit? Sorry, ik kan heel goed Engels maar ik hou niet van de combinatie.
Ik heb eens 5 weken met een club engelsen uit zuid-west Engeland opgescheept gezeten. Als ik nu met een engelsman praat, dat zeggen ze altijd dat ik een zwaar zuid-west-accent hebquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:30 schreef Bensel het volgende:
Het is gewoon fak. tenminste.. zo zeg ik het.. en ik kan toch redelijk goed engels (heb ooit eens een compliment gekregen van een amerikaan, terwijl ik in schotland was. Trouwens.. wat ik wel leuk vond, is dat wij Nederlanders daar met queens english aankomen, om vervolgens in allerlei dialecten te verzuipen
Het soort woorden die toch al Engels zijn in het Nederlands dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:08 schreef het_fokschaap het volgende:
ik spreek voor m'n werk ook geregeld engels, maar m'n nederlandse woordenschat is nog steeds groter. ik spreek vooral technisch engels subcategorie computers/software
inderdaad, maar ik spreek het dan wel op z'n engels uit...zover dat kan als nederlander danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het soort woorden die toch al Engels zijn in het Nederlands dus.
Ben Bot accent?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik spreek het dan wel op z'n engels uit...zover dat kan als nederlander dan
maar heb wel het idee dat ik geen Ben Bot accent heb ofzo
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, onze minister van BuZa. This wordt Sis.
Oeh iemand die het snaptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Het gaat om het kwalitatieve aspect, niet om het kwantitatieve aspect.
ik leerde op school toch echt engels hoor. bekakt sprekende lerarenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:18 schreef ReCreative het volgende:
Volgens mij leert men hier op school meer Amerikaans dan Engels, maar da's mijn mening. Neem bijvoorbeeld 'have', dat door ons als 'hèf' uitgesproken wordt terwijl Engels dus 'hàf' is, beetje krom fonetisch opgeschreven dan.
Maar Wim Kok-engels is natuurlijk fascinerend om te luisteren. Dat is een partij steenkolen-Engels, dat is geweldig. 'Zenk joe ferrie mutsj'
cockney !quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Als ik Engels spreek is het meestal in de richting van Oxford English.
Geur is de reactie die moleculen geven in de neusvleugels. De meeste stoffen verliezen continu een kleine hoeveelheid moleculen door verdamping of sublimatie, deze kunnen dus in je neus geurzenuwen prikkelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En wat is geur eigenlijk? Ik weet dat er topics over zijn geweest maar dan moet ik weer zoeken
Ik heb dat laatste zelf nooit gehoord. Met geur is het wel zo dat je maar "een paar" moleculen nodig hebt. Verder ontstaat de geur doordat bacterien hun werk doen. Blijkbaar is beton dus toch niet volledig luchtdicht.quote:Ik hoorde van zo'n agent laatst dat er nog best veel mensen/criminelen in het funderingsbeton worden gegoten (vlak voordat er een nieuw huis op die plek wordt neergezet) alleen dat na een bepaalde tijd toch de geur bovenkomt. Krachtig spul blijkbaar en ik vroeg me dus af wat het precies was.
quote:Ja ja een gek kan meer vragen dan ....
Ja, wanneer het materiaal geen moleculen vanuit de lucht aantrekt wordt het lichter en kleiner. Met de gigantische hoeveelheid moleculen (Iets van 1,8 * 1023 in 1 druppel water? - Uit mijn hoofd, dus misschien fout) zul je die paar molecuultjes niet snel gaan merken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:31 schreef livEliveD het volgende:
Maar door geur wordt materiaal dus ergens lichter en kleiner?
ben al lekker brood met aardbeienjam aan het etenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:28 schreef ReCreative het volgende:
Gossiemikkie, het lijkt wel lente. De vogeltjes fluiten, de lieveheersbeestjes kruipen over straat en ik heb koekjes gekocht. Iemand een koekje?
Dus als je zegt "studeren" dan bedoel je eigenlijk "bier drinken"?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
En ik ben de hoeveelheden bier van gister nog aan t verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |