Met andere woorden: ze gooien een brandbom door de deur, en komen er dan pas achter dat ze zelf nog binnen zitten??quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef sp3c het volgende:
servische paramilitairen willen zich nog wel eens in de buurt van brandende gebouwen bevinden, het is heel handig dat ze zichzelf eruit kunnen bevrijden als de gebouwen beginnen te branden voor ze weg zijn.
ja of 1 van de collegae gooit de brandbom naar binnen terwijl een andere collegae nog steeds in het gebouw van de 'gastvrijheid' van de gastvrouw ligt te genieten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met andere woorden: ze gooien een brandbom door de deur, en komen er dan pas achter dat ze zelf nog binnen zitten??![]()
Daar maak je een denkfout. Hitler wilde de Me-262 inzetten als jachtbommenwerper, terwijl zijn generaals hem liever als jager hadden gehad. Het ombouwprogramma duurde heel lang, en uiteindelijk werden de Me-262s toch maar als (nacht)jager ingezet. Als jager kwam het toestel echter veel te laat, en door de schade aan de industrie ook nog eens in te kleine aantallen. Ze waren echter wel bruikbaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef sp3c het volgende:
hij had ook eerder straaljagers, maar als ze niet echt bruikbaar zijn kun je er niet zo bar veel mee
ja iets met vliegtuigen. is van pumatjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daar maak je een denkfout. Hitler wilde de Me-262 inzetten als jachtbommenwerper, terwijl zijn generaals hem liever als jager hadden gehad. Het ombouwprogramma duurde heel lang, en uiteindelijk werden de Me-262s toch maar als (nacht)jager ingezet. Als jager kwam het toestel echter veel te laat, en door de schade aan de industrie ook nog eens in te kleine aantallen. Ze waren echter wel bruikbaar!
Hetzelfde (te laat en te weinig) geldt ook voor de Arado bommenwerper en nog een paar van die projecten (persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van de Horten vliegende vleuge, die helaas nooit productie gehaald heeftl). Hitler bewees wel één ding: je kunt technisch superieur zijn, als je het eindproduct niet in het veld kunt zetten verlies je toch.
Is er op Fok niet ergens een verzameltopic voor de geavanceerde ontwerpen van Nazi-Duitsland trouwens?
It's alive!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
"Korporaal HAL9000S meldt klas IMO(S)2005 1B gereed, geen bijzonderheden..."
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:56 schreef Oversight het volgende:iemand hier nog recente .mil open dirs gezien ?
Werd wel eens tijd.. Zo'n grote economie kan best wat meer defensie betalen..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en nog iets defensie budget china met meer dan 12% gestegen
Hitler (en de VS misschien ook) bewees ook: je kunt technisch superieur zijn, je kunt toch nog verliezen van een tegenstander met boeren technologie..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hitler bewees wel één ding: je kunt technisch superieur zijn, als je het eindproduct niet in het veld kunt zetten verlies je toch.
Zoiets zeg ik toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:55 schreef Wuder het volgende:
[..]
Hitler (en de VS misschien ook) bewees ook: je kunt technisch superieur zijn, je kunt toch nog verliezen van een tegenstander met boeren technologie..
Die gasten bij Rafael hebben zowiezo teveel Star Trek gekekenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Mister Sharon, raise shields and arm photon torpedos![]()
http://www.idf.il/media/LIC/Refael_trophy.wmv
Vage shit, dit filmpjehet lijkt Star Trek wel!
![]()
MAWS, Misslie Approach Warning System, dacht ik. Staat vast wel ergens op de site van het squadron of de KLu.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:43 schreef M5 het volgende:
kan iemand mij precies vertellen wat deze herc uit nederland aan z'n underwing store heeft hangen? lijkt mij iets van self-defence/counter-measures. maar ik wil het ff zeker weten.... iemand?
[afbeelding]
Ik had hem al gezien op een website, hij stond toen aan de overkant van het veld, waar het oude platform is. Ik begreep gelijk waarom ze er bijna 2 jaar voor nodig hebben om hem een complete check te geven, iets waarvoor je normaal "maar" 4 maanden of zo nodig hebt.quote:en een update
zie hier de 3e DC-10 van de KLu... in opslag op eindhoven.. nog niets mee gedaan zo te zien.
[afbeelding]
Dat die check zo lang duurt komt omdat ze overgaan op een Glass-cockpit a la MD-11 en niet meer de oude anologe stijl van de DC-10. Heeft verder weinig met de staat van het toestel te maken. het ding is op eindhoven aan gekomen, dus luchtwaardig. dan de tijdsduur voor de check niet langer dan anders.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef RonaldV het volgende:
Ik had hem al gezien op een website, hij stond toen aan de overkant van het veld, waar het oude platform is. Ik begreep gelijk waarom ze er bijna 2 jaar voor nodig hebben om hem een complete check te geven, iets waarvoor je normaal "maar" 4 maanden of zo nodig hebt.
Ik weet dat hij een "MD-10" cockpit (net zoals de FedEx kisten) gaat krijgen, maar dat bedoelde ik niet. De kist is met vrij veel haast aangeschaft, maar men verwacht hem pas over twee jaar aan de operationele vloot te kunnen toevoegen. Met dit tempo halen ze dat wel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat die check zo lang duurt komt omdat ze overgaan op een Glass-cockpit a la MD-11 en niet meer de oude anologe stijl van de DC-10. Heeft verder weinig met de staat van het toestel te maken. het ding is op eindhoven aan gekomen, dus luchtwaardig. dan de tijdsduur voor de check niet langer dan anders.
Zijn ze nou aan het proberen Shields te bouwen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Mister Sharon, raise shields and arm photon torpedos![]()
http://www.idf.il/media/LIC/Refael_trophy.wmv
Vage shit, dit filmpjehet lijkt Star Trek wel!
![]()
De reden dat ze die kist met 'haast' gekocht hebben is het feit dat er maar weinig originele DC-10-30CF's zijn. Je kunt een gewone DC-10-30 kopen en die naar een Combi-Freighter ombouwen, maar dat was te duur.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een "MD-10" cockpit (net zoals de FedEx kisten) gaat krijgen, maar dat bedoelde ik niet. De kist is met vrij veel haast aangeschaft, maar men verwacht hem pas over twee jaar aan de operationele vloot te kunnen toevoegen. Met dit tempo halen ze dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |