abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:07:12 #151
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25347407
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef sp3c het volgende:
servische paramilitairen willen zich nog wel eens in de buurt van brandende gebouwen bevinden, het is heel handig dat ze zichzelf eruit kunnen bevrijden als de gebouwen beginnen te branden voor ze weg zijn.
Met andere woorden: ze gooien een brandbom door de deur, en komen er dan pas achter dat ze zelf nog binnen zitten??
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:09:52 #152
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25347432
_ dubbel _
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  Moderator donderdag 3 maart 2005 @ 15:39:24 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25347847
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:07 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Met andere woorden: ze gooien een brandbom door de deur, en komen er dan pas achter dat ze zelf nog binnen zitten??
ja of 1 van de collegae gooit de brandbom naar binnen terwijl een andere collegae nog steeds in het gebouw van de 'gastvrijheid' van de gastvrouw ligt te genieten.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:51:49 #154
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25360984
Hitler zou eerder een nucleair wapen hebben gehad dan de VS.
Weliswaar niet destructief, groot en niet af te werpen vanuit een vliegtuig, maar hij had het wel, zegt Duitse onderzoeker. Een Amerikaanse autoriteit op dit gebied noemt het verhaal zeer overtuigend.
- Privacy Matters
  Moderator vrijdag 4 maart 2005 @ 11:52:13 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25362045
hij had ook eerder straaljagers, maar als ze niet echt bruikbaar zijn kun je er niet zo bar veel mee
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:03:02 #156
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25366640
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef sp3c het volgende:
hij had ook eerder straaljagers, maar als ze niet echt bruikbaar zijn kun je er niet zo bar veel mee
Daar maak je een denkfout. Hitler wilde de Me-262 inzetten als jachtbommenwerper, terwijl zijn generaals hem liever als jager hadden gehad. Het ombouwprogramma duurde heel lang, en uiteindelijk werden de Me-262s toch maar als (nacht)jager ingezet. Als jager kwam het toestel echter veel te laat, en door de schade aan de industrie ook nog eens in te kleine aantallen. Ze waren echter wel bruikbaar!

Hetzelfde (te laat en te weinig) geldt ook voor de Arado bommenwerper en nog een paar van die projecten (persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van de Horten vliegende vleuge, die helaas nooit productie gehaald heeftl). Hitler bewees wel één ding: je kunt technisch superieur zijn, als je het eindproduct niet in het veld kunt zetten verlies je toch.

Is er op Fok niet ergens een verzameltopic voor de geavanceerde ontwerpen van Nazi-Duitsland trouwens?
- Privacy Matters
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:52:03 #157
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_25370163
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:03 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Daar maak je een denkfout. Hitler wilde de Me-262 inzetten als jachtbommenwerper, terwijl zijn generaals hem liever als jager hadden gehad. Het ombouwprogramma duurde heel lang, en uiteindelijk werden de Me-262s toch maar als (nacht)jager ingezet. Als jager kwam het toestel echter veel te laat, en door de schade aan de industrie ook nog eens in te kleine aantallen. Ze waren echter wel bruikbaar!

Hetzelfde (te laat en te weinig) geldt ook voor de Arado bommenwerper en nog een paar van die projecten (persoonlijk ben ik zeer gecharmeerd van de Horten vliegende vleuge, die helaas nooit productie gehaald heeftl). Hitler bewees wel één ding: je kunt technisch superieur zijn, als je het eindproduct niet in het veld kunt zetten verlies je toch.

Is er op Fok niet ergens een verzameltopic voor de geavanceerde ontwerpen van Nazi-Duitsland trouwens?
ja iets met vliegtuigen. is van pumatje
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:54:02 #158
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25370190
"Korporaal HAL9000S meldt klas IMO(S)2005 1B gereed, geen bijzonderheden..."

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:56:04 #159
19194 Oversight
◢◤
pi_25370217
iemand hier nog recente .mil open dirs gezien ?
◢◤
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:31:29 #160
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25370875
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:54 schreef HAL9000S het volgende:
"Korporaal HAL9000S meldt klas IMO(S)2005 1B gereed, geen bijzonderheden..."

It's alive!

quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:56 schreef Oversight het volgende:
iemand hier nog recente .mil open dirs gezien ?
ik ben niet zo'n .mil OpenDir chaser
- Privacy Matters
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:50:54 #161
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25381205
Uit het nieuws vandaag:

De Telegraaf meldt dat venezuela ruziet met Curacao, omdat Curacao toestemming heeft gegeven aan de USN om met een "vliegkampschip" (bedoeld wordt het amfibic assault ship LHA-2 "USS Saipan") aan te meren bij Curacao, enkele tientallen zeemijlen voor de kust van Venezuela. De Venezolaanse president Hugo Chávez beschuldigt Amerika er al langer van plannen te hebben hem te vermoorden en Venezuela af te zonderen van de buurlanden. Venezuela neemt het de Antillen dan ook kwalijk toestemming te hebben verleend voor het aanmeren van het schip op slechts enkele tientallen mijlen voor de kust.

Minister kamp heeft in het AD vandaag zijn twijfels geuit over de bewijzen die de VS zouden hebben geleverd voor de inval in Irak. D66 en de PvdA willen nu uitleg van hem in de Kamer.

Iran dreigt de VS en de Eu met een olicrisis, om te voorkomen dat deze naar de Veiligheidsraad stappen om een oordeel te vragen over het nucleaire programma van Iran. Volgens Iran is het programma uitsluitend gericht op het opwekken van stroom, maar de VS en de EU vrezen dat Iran in het geheim aan atoomwapens werkt. Iran stoort zich aan het westerse wantrouwen.

We hebben weer iets te bediscussieren
- Privacy Matters
pi_25381944
en nog iets defensie budget china met meer dan 12% gestegen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:53:19 #163
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_25383084
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en nog iets defensie budget china met meer dan 12% gestegen
Werd wel eens tijd.. Zo'n grote economie kan best wat meer defensie betalen..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:55:14 #164
17274 Wuder
pi_25383118
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:03 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Hitler bewees wel één ding: je kunt technisch superieur zijn, als je het eindproduct niet in het veld kunt zetten verlies je toch.
Hitler (en de VS misschien ook) bewees ook: je kunt technisch superieur zijn, je kunt toch nog verliezen van een tegenstander met boeren technologie..
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:13:11 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25384302
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:55 schreef Wuder het volgende:

[..]

Hitler (en de VS misschien ook) bewees ook: je kunt technisch superieur zijn, je kunt toch nog verliezen van een tegenstander met boeren technologie..
Zoiets zeg ik toch?
- Privacy Matters
  Moderator maandag 7 maart 2005 @ 10:35:02 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25408953
toch moeten we zelf LHD's kopen ... als we ons dan vervelen varen we die naar de Antillen, hangen er een Amerikaanse vlag aan en kijken wat er gebeurt
  Moderator maandag 7 maart 2005 @ 12:08:08 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25410487
http://www.eis.deutschesh(...)Gefechtsschießen.MPG

check die bolkow ergens in het midden van dat filmpje
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:43:15 #168
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25433262
Mister Sharon, raise shields and arm photon torpedos
http://www.idf.il/media/LIC/Refael_trophy.wmv

Vage shit, dit filmpje het lijkt Star Trek wel!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:34:24 #169
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_25448872
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef HarigeKerel het volgende:

Die gasten bij Rafael hebben zowiezo teveel Star Trek gekeken

Maar het resultaat mag er zeker wezen
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_25450383
kan iemand mij precies vertellen wat deze herc uit nederland aan z'n underwing store heeft hangen? lijkt mij iets van self-defence/counter-measures. maar ik wil het ff zeker weten.... iemand?

en een update
zie hier de 3e DC-10 van de KLu... in opslag op eindhoven.. nog niets mee gedaan zo te zien.
V10
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:44:54 #171
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25454335
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:43 schreef M5 het volgende:
kan iemand mij precies vertellen wat deze herc uit nederland aan z'n underwing store heeft hangen? lijkt mij iets van self-defence/counter-measures. maar ik wil het ff zeker weten.... iemand?
[afbeelding]
MAWS, Misslie Approach Warning System, dacht ik. Staat vast wel ergens op de site van het squadron of de KLu.
quote:
en een update
zie hier de 3e DC-10 van de KLu... in opslag op eindhoven.. nog niets mee gedaan zo te zien.
[afbeelding]
Ik had hem al gezien op een website, hij stond toen aan de overkant van het veld, waar het oude platform is. Ik begreep gelijk waarom ze er bijna 2 jaar voor nodig hebben om hem een complete check te geven, iets waarvoor je normaal "maar" 4 maanden of zo nodig hebt.

Misschien is mijn eerdere speculatie over die 3e boom wel terecht, en staan ze te wachten op fondsen die ergens "overblijven".
- Privacy Matters
pi_25459973
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef RonaldV het volgende:

Ik had hem al gezien op een website, hij stond toen aan de overkant van het veld, waar het oude platform is. Ik begreep gelijk waarom ze er bijna 2 jaar voor nodig hebben om hem een complete check te geven, iets waarvoor je normaal "maar" 4 maanden of zo nodig hebt.
Dat die check zo lang duurt komt omdat ze overgaan op een Glass-cockpit a la MD-11 en niet meer de oude anologe stijl van de DC-10. Heeft verder weinig met de staat van het toestel te maken. het ding is op eindhoven aan gekomen, dus luchtwaardig. dan de tijdsduur voor de check niet langer dan anders.
V10
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:55:41 #173
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25462163
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:24 schreef M5 het volgende:

[..]

Dat die check zo lang duurt komt omdat ze overgaan op een Glass-cockpit a la MD-11 en niet meer de oude anologe stijl van de DC-10. Heeft verder weinig met de staat van het toestel te maken. het ding is op eindhoven aan gekomen, dus luchtwaardig. dan de tijdsduur voor de check niet langer dan anders.
Ik weet dat hij een "MD-10" cockpit (net zoals de FedEx kisten) gaat krijgen, maar dat bedoelde ik niet. De kist is met vrij veel haast aangeschaft, maar men verwacht hem pas over twee jaar aan de operationele vloot te kunnen toevoegen. Met dit tempo halen ze dat wel.
- Privacy Matters
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:10:19 #174
17274 Wuder
pi_25463409
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef HarigeKerel het volgende:

Zijn ze nou aan het proberen Shields te bouwen?

Maar als dit lukt, geweldig!
pi_25465192
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik weet dat hij een "MD-10" cockpit (net zoals de FedEx kisten) gaat krijgen, maar dat bedoelde ik niet. De kist is met vrij veel haast aangeschaft, maar men verwacht hem pas over twee jaar aan de operationele vloot te kunnen toevoegen. Met dit tempo halen ze dat wel.
De reden dat ze die kist met 'haast' gekocht hebben is het feit dat er maar weinig originele DC-10-30CF's zijn. Je kunt een gewone DC-10-30 kopen en die naar een Combi-Freighter ombouwen, maar dat was te duur.

Naar mijn mening moet je gewoon investeren in je vloot en 2ehands MD-11's kopen (van swiss staan er nog wel een paar in de woestijn of te koop op zurich kloten airport .) Die KDC-10's zijn werkelijk stok-oud.
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')