quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
Sterf toch maar.
Daar ben ik wel geweest in dat jaar jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:46 schreef Biancavia het volgende:Bart uit Veghel???
Buurman Bart? Van de camping in Retranchement, de zomer van 1999???
Van die vakantie met die Flügel-manie???quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:46 schreef Biancavia het volgende:Bart uit Veghel???
Buurman Bart? Van de camping in Retranchement, de zomer van 1999???
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar ben ik wel geweest in dat jaar ja
alleen ik heb geen idee wie jij bent
Ja ik weet het al weerquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]Wij stonden toen naast jullie!!! In die tent! Uit Papendrecht!!!
![]()
![]()
![]()
Wat een baggervakantie was dat zeg!quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik weet het al weer
hoezo flugel hahahahahahahahaha zuipen dat het kraakt zeg ik
Duidelijker kan je niet zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:25 schreef Harrie het volgende:
zat
Ik ben veel belangrijker dan Michel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Michel en ik.
Wannabe taalpurist..
ik ken wacko welquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:49 schreef Orthello het volgende:
Jaaaaahaaa. gevonden. Alle foto's van die meeting (26 januari 2002) LOL
Zoek Harry
[afbeelding]
wodka voor mij graagquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:31 schreef Paxlie het volgende:
Wanneer is er een gratis bier zuipen voor fokkers dag ?
Tussen veghel en boxmeerquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Gemert, waar de vliegende vinkentering ligt dat nou weer?.
WTF??quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Harrie, ik heb gehoord dat je een stinkende dampende hoereslet bent
En dat we bij jou gaan zuipen
Wanneer?
hmzzz, oost-duitsland dusquote:
Namen willen we Furby, namenquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:04 schreef Furby het volgende:
Mwoa, d'r komen weer een hoop wannabe's bovendrijven in dit topic.
Oow gut er moet er weer een de oldbie uithangenquote:
Dr_Flashquote:
Jammerquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:54 schreef Harrie het volgende:
Ik ben weg in Veghel man, kroeg zit in Gemert
Yo Laffer geile pijpsnol
*afdruipt*quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:04 schreef Furby het volgende:
Mwoa, d'r komen weer een hoop wannabe's bovendrijven in dit topic.
heet jij Furbyquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:25 schreef Harrie het volgende:
Maris hebben ze vanacht op de laatste dag van de carnaval met de ambulance opgehaald dus ik sta er alleen voor de komende tijd.
Hmmquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:43 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ja idd sterf jij geile neuk Ferby!
Hilarischquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:49 schreef Stranger het volgende:
Beviel haar albino-pak toch niet zo?
En jij de wannabe.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oow gut er moet er weer een de oldbie uithangen
Och, van mij mag je altijd wel een pintje komen vatten hier hoor.quote:
Neequote:
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:08 schreef Juup© het volgende:
Jammer
Als het nu in eindhoven was kwam ik jou onder tafel zuipen
waarom geef je dan antwoordquote:
Inkoppertje en postopkrikkenquote:
grinz!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Inkoppertje en postopkrikken
Sinds wanneer heb jij een thuistap?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:06 schreef Furby het volgende:
Hey har, als beroeps moet je natuurlijk je mening komen geven over mijn nieuwe huis tapinstallatie
Zal ik happen?quote:
*snotter*quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:11 schreef Furby het volgende:
[..]
Och, van mij mag je altijd wel een pintje komen vatten hier hoor.
Ok, tot morgenavond dan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef Furby het volgende:
Sinds morgen. 2 keer 1.80 meter verrijdbare bar incl. flessen koeling, spoelbak en dergelijke
*mep*quote:
De grote Biermeeting Eindhoven 2005?quote:
Ga je fietsenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik happen?Naaah zou wel erg goedkoop zijn he
Ik denk met de taxiquote:
Dat heb ik altijd al een keer willen doen.quote:
Regelen jullie wat 5-sterren hotels?quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De grote Biermeeting Eindhoven 2005?
Neem maar wat mee, altijd hendig..quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:53 schreef Harrie het volgende:
2 keer 1,8 meter, goed bezig Furby, moet ik mijn eigen fusten mee nemen ?>???
Ik heb hier standaard een berg bier staan die zuip jij in een week nog niet op man
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:13 schreef Furby het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
You're fucked dude !!!
Tongelre.
ik denk dat ie getrouwd isquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef static het volgende:
Vanwaar die kick dan?
just me!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef static het volgende:
WAT?!111!!!!!!!!!!!!!!?
Je weet dat ze mijn moeder schijnt te zijn hè?quote:
ah, dus als ik met merel een kindje op de wereld zet zijn wij zwagersquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Je weet dat ze mijn moeder schijnt te zijn hè?
en je hebt zoveel tijd gehad om je te bedenkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:44 schreef Harrie het volgende:
Ja ik ga straks ff JA zeggen en dan lekker een partij bier in mijn kraag gooien
kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en je hebt zoveel tijd gehad om je te bedenken
Biertje pakken voor de zenuwen natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben er bijna klaar voor maar wat moet ik in de tussentijd toch allemaal gaan doen
en je moest eens weten hoe hard ik hier zit te balen dat ik er niet bij kan zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:44 schreef Harrie het volgende:
Ow lekker, jammer dat ze geen erectie smilie hebben hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
en je moest eens weten hoe hard ik hier zit te balen dat ik er niet bij kan zijn![]()
kheb net Cynix aan de telefoon gehad en die heeft beloofd dat hij jou, namens mij, plat op je bek gaat pakken![]()
:-)========8quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef just me het volgende:
dit moet een erectie smilie voorstellen: :-) -:
Gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:44 schreef Harrie het volgende:
* Cynix ® gaat vanavond persoonlijk kijken of Harrie zich een beetje gedraagt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:20 schreef buzzer het volgende:
Gefeliciteerd man
Hele mooie dag toegewenst, en ik hoop dat je je vandaag morgen nog herinnert
quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:07 schreef just me het volgende:
dit moet een erectie smilie voorstellen: :-) -:
Jij gaat ook zo krom als een hoer naar huis vanacht dat weet je zelf ook wel, zuip-friesquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® gaat vanavond persoonlijk kijken of Harrie zich een beetje gedraagt.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij gaat ook zo krom als een hoer naar huis vanacht dat weet je zelf ook wel, zuip-fries
Mooi werk hermanquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig heb ik een privé chauffeur bij me.
Hoe gaat het hakken met ICQ jonge??quote:
Nee want het zuipen was vandaagquote:
Dat was dus vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:31 schreef Paxlie het volgende:
Wanneer is er een gratis bier zuipen voor fokkers dag ?
Eerder aan het gas of aan een ekschot kerel...quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:41 schreef QyRoZ het volgende:
Sterf toch maar.
Dat krijg jij nie voor elkaar..quote:
Het dordtje gaat brabants lullenquote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat krijgde als ge geen bier kan vast houden..
Maar wanneer en waar hebben ze dat wel?quote:Op zondag 25 september 2005 03:35 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat krijg jij nie voor elkaar..![]()
Ze hadden nie een kahlua...
Ja die is nuquote:Op zondag 25 september 2005 03:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het dordtje gaat brabants lullen![]()
![]()
Wij hebben net wel shoarma op.
Is onze B. nu getrouwelt????
quote:getrouwelt????
Ja precies, ik heb wel kahlua, maar geen koffiequote:Op zondag 25 september 2005 03:38 schreef Stranger het volgende:
Tijd voor een avond bij waldie
Da's een goed begin van het huwelijkquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Harrie het volgende:
Het scheelt niet veel maar ik leef nog
Was een mooi feestje met een redelijk spectaculair einde mag ik wel zeggen, als in, ik ben per ambulance afgevoerd
Jawel wie maakt dat mee op zijn eigen bruiloft hahahahahahaha nou ik had het voor elkaar, zo zat als een hoer en dan val je wel eens een gat in je kop
Kleinigheidjes blijf je houden zeggen ze hahahahahahaha
Harrie superquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Harrie het volgende:
Het scheelt niet veel maar ik leef nog
Was een mooi feestje met een redelijk spectaculair einde mag ik wel zeggen, als in, ik ben per ambulance afgevoerd
Jawel wie maakt dat mee op zijn eigen bruiloft hahahahahahaha nou ik had het voor elkaar, zo zat als een hoer en dan val je wel eens een gat in je kop
Kleinigheidjes blijf je houden zeggen ze hahahahahahaha
Ach, zeur nietquote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef just me het volgende:
eerst trouwfoto's zien dan pas geloven
![]()
Maar je was er wel weer vroeg bij: Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wij leven ook weer. We hebben flink gedronken en gegeten, zoals men van ons gewend is.
eej lief doen tegen mijquote:
Ik heb nie eens gescholden.quote:
ik mocht niet zeuren van jequote:
nou vertel jij dan eens hoe ze eruit zagenquote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef Mr. Orange het volgende:
Dan kunnen jullie mooi wachten, want Harrie gaat over de foto's![]()
Je zult het nie geloven, maar harrie was in pakquote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
nou vertel jij dan eens hoe ze eruit zagen
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Mr. Orange het volgende:
Je zult het nie geloven, maar harrie was in pak![]()
![]()
Met zijn kistjes aan![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Mr. Orange het volgende:
Je zult het nie geloven, maar harrie was in pak![]()
![]()
Met zijn kistjes aan![]()
Heeel veel bier en icetea met bacardi-lemonquote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef just me het volgende:
meer... meer... meer vertellen!!
onkruid vergaat niet hequote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig is alles weer min of meer goed gekomen. Alcoholisten zijn taai.
Nee, die was in het roodquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me de combinatie bij hem helemaal voorstellen.
Was zijn maagd, zoals het hoort, in het wit?
dat weet jij toch zelf wel, jij bent christusquote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef Christus het volgende:
Waren er gisteren ook nog fokkers in dat witte taxibusje te vinden (die van Dortmans die naar Veghel reed)?
En hoe veel later was die ambulance aanwezig?
Onkruid vergaat nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
We zaten trouwens nog even flink in de rats toen Harrie ineens van het podium verdween en niet meer bewoog.
Gelukkig is alles weer min of meer goed gekomen. Alcoholisten zijn taai.
een podium heeft tenminste meer ambitie dan een traptreequote:
Pff!quote:
Ik zat erop te wachten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef HighLander het volgende:
[..]
een podium heeft tenminste meer ambitie dan een traptree
Mjah.quote:Maar als harrie ene kroeg heeft komt ie zeker nooit meer elders zuipen... want ik ga hem echt pas hartelijk feliciteren als ik hem een biertje kan aanbieden.
quote:Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Harrie het volgende:
Ikj beloof bij deze dat ik NA mijn vakantie foto's zal laten zien, ik heb ze nog niet en ook nog niet gezien ofzo maar dat komt echt dat beloof ik.
*terug in afwachtstand*quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ja ongeduldig ding, ik heb nog geen foto's dus kan ik ze ook niet laten zien is het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |