ik denk dat ie getrouwd isquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef static het volgende:
Vanwaar die kick dan?
just me!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef static het volgende:
WAT?!111!!!!!!!!!!!!!!?
Je weet dat ze mijn moeder schijnt te zijn hè?quote:
ah, dus als ik met merel een kindje op de wereld zet zijn wij zwagersquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Je weet dat ze mijn moeder schijnt te zijn hè?
en je hebt zoveel tijd gehad om je te bedenkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:44 schreef Harrie het volgende:
Ja ik ga straks ff JA zeggen en dan lekker een partij bier in mijn kraag gooien
kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en je hebt zoveel tijd gehad om je te bedenken
Biertje pakken voor de zenuwen natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben er bijna klaar voor maar wat moet ik in de tussentijd toch allemaal gaan doen
en je moest eens weten hoe hard ik hier zit te balen dat ik er niet bij kan zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:44 schreef Harrie het volgende:
Ja ik ga straks ff JA zeggen en dan lekker een partij bier in mijn kraag gooien
Ow lekker, jammer dat ze geen erectie smilie hebben hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 08:59 schreef just me het volgende:
[..]
en je moest eens weten hoe hard ik hier zit te balen dat ik er niet bij kan zijn![]()
kheb net Cynix aan de telefoon gehad en die heeft beloofd dat hij jou, namens mij, plat op je bek gaat pakken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |