Het dordtje gaat brabants lullenquote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Dat krijgde als ge geen bier kan vast houden..
Maar wanneer en waar hebben ze dat wel?quote:Op zondag 25 september 2005 03:35 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat krijg jij nie voor elkaar..![]()
Ze hadden nie een kahlua...
Ja die is nuquote:Op zondag 25 september 2005 03:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het dordtje gaat brabants lullen![]()
![]()
Wij hebben net wel shoarma op.
Is onze B. nu getrouwelt????
quote:getrouwelt????
Ja precies, ik heb wel kahlua, maar geen koffiequote:Op zondag 25 september 2005 03:38 schreef Stranger het volgende:
Tijd voor een avond bij waldie
Da's een goed begin van het huwelijkquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Harrie het volgende:
Het scheelt niet veel maar ik leef nog
Was een mooi feestje met een redelijk spectaculair einde mag ik wel zeggen, als in, ik ben per ambulance afgevoerd
Jawel wie maakt dat mee op zijn eigen bruiloft hahahahahahaha nou ik had het voor elkaar, zo zat als een hoer en dan val je wel eens een gat in je kop
Kleinigheidjes blijf je houden zeggen ze hahahahahahaha
Harrie superquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Harrie het volgende:
Het scheelt niet veel maar ik leef nog
Was een mooi feestje met een redelijk spectaculair einde mag ik wel zeggen, als in, ik ben per ambulance afgevoerd
Jawel wie maakt dat mee op zijn eigen bruiloft hahahahahahaha nou ik had het voor elkaar, zo zat als een hoer en dan val je wel eens een gat in je kop
Kleinigheidjes blijf je houden zeggen ze hahahahahahaha
Ach, zeur nietquote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef just me het volgende:
eerst trouwfoto's zien dan pas geloven
![]()
Maar je was er wel weer vroeg bij: Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef Cynix ® het volgende:
Wij leven ook weer. We hebben flink gedronken en gegeten, zoals men van ons gewend is.
eej lief doen tegen mijquote:
Ik heb nie eens gescholden.quote:
ik mocht niet zeuren van jequote:
nou vertel jij dan eens hoe ze eruit zagenquote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef Mr. Orange het volgende:
Dan kunnen jullie mooi wachten, want Harrie gaat over de foto's![]()
Je zult het nie geloven, maar harrie was in pakquote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
nou vertel jij dan eens hoe ze eruit zagen
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Mr. Orange het volgende:
Je zult het nie geloven, maar harrie was in pak![]()
![]()
Met zijn kistjes aan![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Mr. Orange het volgende:
Je zult het nie geloven, maar harrie was in pak![]()
![]()
Met zijn kistjes aan![]()
Heeel veel bier en icetea met bacardi-lemonquote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef just me het volgende:
meer... meer... meer vertellen!!
onkruid vergaat niet hequote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig is alles weer min of meer goed gekomen. Alcoholisten zijn taai.
Nee, die was in het roodquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me de combinatie bij hem helemaal voorstellen.
Was zijn maagd, zoals het hoort, in het wit?
dat weet jij toch zelf wel, jij bent christusquote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef Christus het volgende:
Waren er gisteren ook nog fokkers in dat witte taxibusje te vinden (die van Dortmans die naar Veghel reed)?
En hoe veel later was die ambulance aanwezig?
Onkruid vergaat nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
We zaten trouwens nog even flink in de rats toen Harrie ineens van het podium verdween en niet meer bewoog.
Gelukkig is alles weer min of meer goed gekomen. Alcoholisten zijn taai.
een podium heeft tenminste meer ambitie dan een traptreequote:
Pff!quote:
Ik zat erop te wachten.quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef HighLander het volgende:
[..]
een podium heeft tenminste meer ambitie dan een traptree
Mjah.quote:Maar als harrie ene kroeg heeft komt ie zeker nooit meer elders zuipen... want ik ga hem echt pas hartelijk feliciteren als ik hem een biertje kan aanbieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |