Wie? Oh, ...Aywkubttod bedoel jequote:Op maandag 21 februari 2005 11:24 schreef menjo het volgende:
Goedemorgen...
Trail of Dead gisteren was best leuk
Die Nipeng toch....quote:Op maandag 21 februari 2005 13:21 schreef nipeng het volgende:
Heb geen zin meer... gelukkig kan de ketting weer bijna los.
JE moet ook niet de botjes opetenquote:Op maandag 21 februari 2005 20:20 schreef Anton het volgende:
[..]
Damn, ik voelde de spareribs vanmorgen nog
Beter!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:51 schreef Vork het volgende:
Ha en daar stond ik toch mooi even eerste op de lijst van een woning waar ik op heb gereageerd. Voor praktisch dezelfde maandlasten is het groter, dichterbij centrum en station en zonder huisgenoten.
Hopelijk kan ik de boel snel gaan bekijken en misschien wordt het binnenkort wel verhuizen!
Mn buik is ontdooid en ik ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Beter!!!![]()
Bij mij kun je ijsklontjes op mn buik leggen, zonder dat ze smelten!
Ik denk dat je het goed met hem zal kunnen vinden DRquote:GADVERDAMME!
Er is NIETS, maar dan ook NIETS leuks aan krakers.
Het zijn stinkende, luie mensen die de regering en particulieren elk jaar handen vol geld kosten.
Ze werken niet, vernielen panden, zijn vaak terroristisch extreem-links/radicaal groen bezig.
Ze huisvesten illegalen en zorgen voor overlast.
Etc.
BAHBAHBAH!
NIETS LEUKS AAN!
Heerlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:19 schreef Mark het volgende:
Rustig hier
De razende roddelreporter uit het zuidenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:56 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Krijg nou wat, ik heb zowaar een icoon. Dank je Beathoven![]()
Ruilen??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Mogguh muziek... Zometeen weer aan het werk, na een week ziek te zijn geweest.... Heeft iemand nog een LEUKE baan?
Dwerg, maar die begint wel erg vroeg, hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Heeft iemand nog een LEUKE baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |