jammer....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:38 schreef Z het volgende:
Ik kan zeer waarschijnlijk ook al niet naar The Trail Of Dead menjo, zijn er leuke concerten, kan ik telkens niet
Bij de seborik-methode denk ik aan lange regenjassen die een middelbare school binnenlopen en veelbetekenend in de kantine gaan staan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:57 schreef thaleia het volgende:
De seborik-methode?
Een uur of 4 of 5 ofzo? Alhoewel, da's vrij vroeg denk ik. Ik bel anders nog wel ff. We moeten wel eerst wat dood beest eten bij Mr Coco's natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef menjo het volgende:
Anton, hoe laat wou jij zondag in Amsterdam afspreken?
Alle doppen verzamelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Bij de seborik-methode denk ik aan lange regenjassen die een middelbare school binnenlopen en veelbetekenend in de kantine gaan staan.
Hmmn, ik zie dat je vanaf half 9 naar bij de melkweg naar binnen kan.... ik dacht aan een uur of 6? Dan is er nog wel tijd zat om wat te eten enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef Anton het volgende:
[..]
Een uur of 4 of 5 ofzo? Alhoewel, da's vrij vroeg denk ik. Ik bel anders nog wel ff. We moeten wel eerst wat dood beest eten bij Mr Coco's natuurlijk.
quote:Op maandag 21 februari 2005 12:12 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ha muziek!
Live vanuit het CWI, wat ook uw cafe kan worden!
Geen gezeur meer over werken.
Ik heb blikjes bier bij me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |