Erg goed! het was hun 25 jarig jubileum dus alle oude klassiekers kwamen aan bod, zelfs love like blood. Geen Ted Parsons op drums maar iemand anders die ook waanzinnig goed was. Naar het einde toe werd de sound kwaliteit een stuk minder helaas. Geen voorprogramma maar een dj set van Alex Patterson (van the orb) met oude punk, dub, reaggae en Joy Division. Helaas geen Al Jourgenson.quote:
als ze nu, als hoofdredactrice, nog 's wat saamhorigheid aanbrengt in de titels van de reviews....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:56 schreef Z het volgende:
Niets dan lof over de inzet van Miss_Blue op de frontpage
Omdat ze 'm niet mooi vond? Ik had een beetje hetzelfde gevoel, alleen heb ik die plaat nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:56 schreef Z het volgende:
Niets dan lof over de inzet van Miss_Blue op de frontpage, maar die muziekrecensies die zij schrijftHet grappige is wel dat ik wel de neiging heb om naar de besproken platen te gaan luisteren, hoe dat komt weet ik niet, maar ik luister nu naar Laurent Garnier, had ik anders nooi gedaan.
Dit stuk staat onder "De huisregels", in volgorde voor "langlopende topicreeksen".quote:Als vuistregel houden wij aan, dat er voor elke release naast een reeds bestaand topic over de artiest of band, een apart topic geopend mag worden. Als een band of artiest met korte interval meerdere concerten geeft, kunnen de verschillende optredens in één centraal topic besproken worden.
die op de FP natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:52 schreef nipeng het volgende:
Welke recensie?
Ja, ik ook. Kunnen we zo nog lachen,quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
die op de FP natuurlijk.
* Tokus gaat ook eens zien wat Zanderrr bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |