Een frisse kijk? Cultuurverrijking? Het niet accepteren van iemands geaardheid is volgens onze wet pure discriminatie om maar niet te spreken van het fysieke en verbale geweld wat een aantal homoseksuelen in stadswijken ondervinden. We hebben in Nederland gevochten voor een gelijkwaardige samenleving waarin het niet uitmaakt welke geaardheid je hebt en juist nu homoseksualiteit steeds meer geaccepteerd wordt komen een paar moslims met hun bekrompen Middeleeuwse denkbeelden ons laten zien dat homoseksualiteit niet door de beugel kan en schuwen daarbij niet om geweld te gebruiken.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Oh maar die mesen zijn al geïntergreerd. Ze spreken Nederlands, hebben een baan en betalen belasting, net als iedere andere Nederlander. Dat zij jouw politieke denkbeelden niet delen is jouw probleem en niet die van hen. Ik vind het juist goed, dat moslims de Nederlandse politiek en maatschappij verrijken met een frisse kijk op zaken. Cultuurverrijking heet dat.![]()
Heb me reactie verwijderd, het komt toch niet aan in dat door religieuze indoctrinatie dichtgemetselde onderontwikkelde bewustzijn van jou, tis verspilde moeite en ik ga zowiezo geen energie meer stoppen in het reageren op waardeloze non-entiteiten zoals jij!quote:Op maandag 14 februari 2005 17:49 schreef N_I_ het volgende:
Acceptatie van homo's in de huidige tijd is iets van het atheïsme. En laat atheisme nou ook net een terugval in de tijd zijn. Een terugval naar de tijd van holmensen.
En het Nederlandse wetboek is een boek dat alsmaar verandert. Volgens de huidige wetten is het inderdaad 'fout' om homoseksualiteit niet te accepteren. Maar volgens de democratische principe's is het toch zo dat iedereen zijn zegje mag doen? Die gelden ook als de ideeën van je tegenstander je niet aanstaan. Je kunt natuurlijk een één-partij staat stichten waar iedereen die het niet met je eens is tot persona non grata verklaard wordt. Maar dan moet je niet hypocriet lopen blaten dat je zogenaamd 'democratisch' bent.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Een frisse kijk? Cultuurverrijking? Het niet accepteren van iemands geaardheid is volgens onze wet pure discriminatie om maar niet te spreken van het fysieke en verbale geweld wat een aantal homoseksuelen in stadswijken ondervinden. We hebben in Nederland gevochten voor een gelijkwaardige samenleving waarin het niet uitmaakt welke geaardheid je hebt en juist nu homoseksualiteit steeds meer geaccepteerd wordt komen een paar moslims met hun bekrompen Middeleeuwse denkbeelden ons laten zien dat homoseksualiteit niet door de beugel kan en schuwen daarbij niet om geweld te gebruiken.
Heel, heel hard aanpakken dit soort lui!![]()
Ook het uitten van ideëen en gedachten zijn aan regels en beperkingen gebonden binnen een democratie.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:22 schreef N_I_ het volgende:
[..]
En het Nederlandse wetboek is een boek dat alsmaar verandert. Volgens de huidige wetten is het inderdaad 'fout' om homoseksualiteit niet te accepteren. Maar volgens de democratische principe's is het toch zo dat iedereen zijn zegje mag doen? Die gelden ook als de ideeën van je tegenstander je niet aanstaan. Je kunt natuurlijk een één-partij staat stichten waar iedereen die het niet met je eens is tot persona non grata verklaard wordt. Maar dan moet je niet hypocriet lopen blaten dat je zogenaamd 'democratisch' bent.
Die regels zijn allang gebroken door Pimmie, Wilders en TvG. Daarnaast vind ik dat ik een echte democratie die regels er überhaupt niet zouden mogen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook het uitten van ideëen en gedachten zijn aan regels en beperkingen gebonden binnen een democratie.
Dat betekent niet dat je ze niet mag zeggen, maar het betekent wel dat er consequenties op kunnen volgen.
Het verschil zit hem hierin dat de door jou genoemden de democratische grenzen níet overtreden hebben, maar jij vindt dus dat extremisme in al zijn verschijningsvormen geen strobreed in de weg gelegd moet worden omdat iedereen vrij moet zijn om te zeggen en te doen wat hij wil?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:52 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Die regels zijn allang gebroken door Pimmie, Wilders en TvG. Daarnaast vind ik dat ik een echte democratie die regels er überhaupt niet zouden mogen zijn.![]()
Ik stel slechts dat in een echte democratie elke ideologische stroom ook echt mag stromen. Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n democraat. Ik geloof in een land met een sterke Christelijke Grondwet die zonodig door het leger beschermd moet worden, in combinatie met een kleine overheid en een verantwoordelijke bevolking. Het mooie van democratie is dat het een zelf-corrigerend systeem is. Het slechte ervan dat in een pure democratie idiote dingen als kindermoord, gewoon moord door artsen en homoverbintenis gewoon mogelijk is.quote:Het verschil zit hem hierin dat de door jou genoemden de democratische grenzen níet overtreden hebben, maar jij vindt dus dat extremisme in al zijn verschijningsvormen geen strobreed in de weg gelegd moet worden omdat iedereen vrij moet zijn om te zeggen en te doen wat hij wil?
Geen enkele samenleving kan bestaan en bloeien zonder regels.
Eerst spreek je in algemene termen en vervolgens ga je weer subjectief aan de haal door op grond van religie zaken te benoemen in goed en kwaad, what's your point?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:28 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat in een echte democratie elke ideologische stroom ook echt mag stromen. Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n democraat. Ik geloof in een land met een sterke Christelijke Grondwet die zonodig door het leger beschermd moet worden, in combinatie met een kleine overheid en een verantwoordelijke bevolking. Het mooie van democratie is dat het een zelf-corrigerend systeem is. Het slechte ervan dat in een pure democratie idiote dingen als kindermoord, gewoon moord door artsen en homoverbintenis gewoon mogelijk is.
Zo'n soort, (Spaanse Inquisitie)zeg maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:28 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat in een echte democratie elke ideologische stroom ook echt mag stromen. Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n democraat. Ik geloof in een land met een sterke Christelijke Grondwet die zonodig door het leger beschermd moet worden, in combinatie met een kleine overheid en een verantwoordelijke bevolking. Het mooie van democratie is dat het een zelf-corrigerend systeem is. Het slechte ervan dat in een pure democratie idiote dingen als kindermoord, gewoon moord door artsen en homoverbintenis gewoon mogelijk is.
Mijn punt is dat het hypocriet is om te stellen dat homoseksuelen normaal zijn volgens het wetboek en daarna alle geluiden die het tegendeel beweren het zwijgen op te leggen. Dat is niet volgens de regels van de Nederlandse democratie. Dan meet je met dubbele maten.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eerst spreek je in algemene termen en vervolgens ga je weer subjectief aan de haal door op grond van religie zaken te benoemen in goed en kwaad, what's your point?
Ja, zoiets hadden de Taliban voor Afghanistan ook in gedachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:28 schreef N_I_ het volgende:
een land met een sterke Christelijke Grondwet die zonodig door het leger beschermd moet worden
Vind jij het ook een goed idee om te gaan roepen dat negers niet normaal zijn? Dat joden niet normaal zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:47 schreef N_I_ het volgende:
Mijn punt is dat het hypocriet is om te stellen dat homoseksuelen normaal zijn volgens het wetboek en daarna alle geluiden die het tegendeel beweren het zwijgen op te leggen. Dat is niet volgens de regels van de Nederlandse democratie. Dan meet je met dubbele maten.
Lul niet. Jij bent voor een leger dat een Christelijke grondwet moet afdwingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:01 schreef N_I_ het volgende:
Blijkbaar is lezen nog steeds een te moeilijke opgave voor Dennisje. Het maakt niks uit hoor Dennis. Als je maar realiseert dat als je andermans posts verdraait in jouw voordeel dat je dan geen serieus antwoord krijgt.
Natuurlijk zijn homo's niet normaal. Ook hetero's zijn niet normaal. Ik ben eigenlijk nog nooit een normaal mens tegengekomen. Of vind jij jezelf normaal?? Dan ben je de enige normale mens op de wereld. Mooie norm zou dat zijn....quote:Mijn punt is dat het hypocriet is om te stellen dat homoseksuelen normaal zijn volgens het wetboek en daarna alle geluiden die het tegendeel beweren het zwijgen op te leggen. Dat is niet volgens de regels van de Nederlandse democratie. Dan meet je met dubbele maten.
Totaal off-topic maar goed. Waar zie je afdwingen staan? Zet je rozequote:Lul niet. Jij bent voor een leger dat een Christelijke grondwet moet afdwingen.
Taliban deden hetzelfde voor een moslim 'grondwet'.
Waar was ik ook alweer klemgeluld? Daar waar jij beweerde dat ik geen katoen en polyesther mocht dragen? Of daar waar jij beweerde dat ik blind werd vam masturbatie.quote:Idem voor de rest van mijn posts, waar je blijkbaar geen weerwoord op hebt. Wanneer je klemgeluld bent, dan mag je dat ook gewoon toegeven natuurlijk, ipv laf zeggen dat ik je post zou verdraaien.
Je hebt gewoon geen antwoord zeg het zo maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:01 schreef N_I_ het volgende:
Blijkbaar is lezen nog steeds een te moeilijke opgave voor Dennisje. Het maakt niks uit hoor Dennis. Als je maar realiseert dat als je andermans posts verdraait in jouw voordeel dat je dan geen serieus antwoord krijgt.
Haha, grappig, roze bril. Heeft met verliefdheid te maken, weet je wel?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:09 schreef N_I_ het volgende:
Totaal off-topic maar goed. Waar zie je afdwingen staan? Zet je rozebril toch eens af.
Voordat een 'christelijke grondwet' beschermd kan worden door een leger, moet die grondwet er eerst zijn. Daarna zal deze volgens jou door het leger in stand moeten worden gehouden. Leger, geweld, afdwingen. Of denk je soms dat het leger Postbus 51 spotjes gaat uitzenden.quote:Ik geloof in een land met een sterke Christelijke Grondwet die zonodig door het leger beschermd moet worden
Het Turkse leger zorgt er juist voor dat kerk en staat gescheiden blijven. Het leger zorgt daar voor een niet-godsdienstige grondwet, en beschemt tegen enge geloofsfanatiekelingen als jij.quote:Turkije met waar het leger het de Kemalistische grondwaarden beschermt, maar zich voor het grootste deel afzijdig houdt is een beter voorbeeld.
1. Leviticus beweert dat jij niet twee stoffen door elkaar mag dragen. M.a.w. jijzelf neemt jouw Leviticus-tekstjes niet serieus, heel hypcriet, want als ze over seksualiteit gaan, neem je ze weer wél serieus.quote:Waar was ik ook alweer klemgeluld? Daar waar jij beweerde dat ik geen katoen en polyesther mocht dragen? Of daar waar jij beweerde dat ik blind werd vam masturbatie.
selectief lezen en reageren is jou anders ook niet vreemd..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 18:01 schreef N_I_ het volgende:
Krijgen we dan ook religieuze politie enzo? In van die blauwe busjes met een kruis erop?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zoiets hadden de Taliban voor Afghanistan ook in gedachten..
Je bent dus tégen de scheiding van Kerk en Staat.
Volgens jou moet de Kerk (welke?) het voor het zeggen krijgen in Nederland.
Je bent niet goed wijs!.
Iemand wegpesten is niet "je zegje doen" en dat is het laatste dat ik erover zeg, betonkop.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:22 schreef N_I_ het volgende:
[..]
En het Nederlandse wetboek is een boek dat alsmaar verandert. Volgens de huidige wetten is het inderdaad 'fout' om homoseksualiteit niet te accepteren. Maar volgens de democratische principe's is het toch zo dat iedereen zijn zegje mag doen? Die gelden ook als de ideeën van je tegenstander je niet aanstaan. Je kunt natuurlijk een één-partij staat stichten waar iedereen die het niet met je eens is tot persona non grata verklaard wordt. Maar dan moet je niet hypocriet lopen blaten dat je zogenaamd 'democratisch' bent.
En waaruit blijkt dat het leger (welk leger? als er eerst geen grondwet is) het gaat afdwingen?quote:Voordat een 'christelijke grondwet' beschermd kan worden door een leger, moet die grondwet er eerst zijn. Daarna zal deze volgens jou door het leger in stand moeten worden gehouden. Leger, geweld, afdwingen.
quote:Of denk je soms dat het leger Postbus 51 spotjes gaat uitzenden. .
Je bent gewoon een enge godsdienstfanaticus die het liefst een theocratie zou uitroepen, en daarin verschil je niet van een Bin Laden.
Het principe is hetzelfde, met een andere Grondwet.quote:Het Turkse leger zorgt er juist voor dat kerk en staat gescheiden blijven. Het leger zorgt daar voor een niet-godsdienstige grondwet, en beschemt tegen enge geloofsfanatiekelingen als jij.
quote:1. Leviticus beweert dat jij niet twee stoffen door elkaar mag dragen. M.a.w. jijzelf neemt jouw Leviticus-tekstjes niet serieus, heel hypcriet, want als ze over seksualiteit gaan, neem je ze weer wél serieus.
Wat is mijn Kerk? Sinds wanneer behoor ik tot een bepaalde Kerk?quote:2. Het is JOUW kerk die in het verleden beweerde dat masturberen zondig is, en dat je er blind van wordt. Iets belachelijks.
Oh het is niet de Kerk die het beweert maar de Bijbel zelf.quote:Het is JOUW kerk die beweert dat homo's immorele zondaars zijn, die zullen branden in de hel. Net zo absurd.
Misschien moet jij het forum maar eens verlaten en pas terugkomen wanneer je bronnen hebt voor jouw bewering en je gelijk niet probeer te halen door de ander uit te schelden.quote:Misschien moet je dit forum maar verlaten, en terugkomen zodra je volwassen bent, en hebt leren argumenteren. Aan de andere kant, je bent wel een leuk voorbeeld van dwaze geloofsfanatici, waar we ons heerlijk over kunnen verkneukelen. Je maakt in ieder geval bar slechte reclame voor het christendom. Gelukkig weten de meesten hier wel dat niet alle christenen zo bekrompen en kortzichtig achter de dominee aanhobbelen zoals jij dat doet.
Nee, van die groene busjes met een afbeelding van de Bijbel erop.quote:Krijgen we dan ook religieuze politie enzo? In van die blauwe busjes met een kruis erop?
Bepalingen in het wetboek worden ingegeven door de algemene gedachtegang. Niet het wetboek, maar de Nederlandse maatschappij heeft bepaald (niet alleen de Nederlandse) dat homoseksualiteit normaal is, een groot verschil.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:47 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het hypocriet is om te stellen dat homoseksuelen normaal zijn volgens het wetboek en daarna alle geluiden die het tegendeel beweren het zwijgen op te leggen. Dat is niet volgens de regels van de Nederlandse democratie. Dan meet je met dubbele maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |