w are c urieuze ervaringquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Help! ik snap de hint weer eens niet!
WC-experience?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
w are c urieuze ervaringquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Help! ik snap de hint weer eens niet!
WC-experience?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed gezien!quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:55 schreef ranja het volgende:
Dimmu Borgir?
Zekerquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:20 schreef ranja het volgende:
Zitten toch best leuke nummers bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Marusha, Technohead....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's waar, maar Dimmu is toch een van de bekendste blackmetalbands. Heel wat bekender dan The Bearsuit, om maar eens iets te noemen waarvan ik vandaag met m'n oren stond te klapperen Het is maar goed dat die niet zo'n logo hebben...quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:13 schreef ranja het volgende:
Het helpt wel als je de bandnaam kentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hou van stampen én van liedjes. Dus hoor ik liever happy hardcore dan alleen maar gaan met die banaan.quote:En wat die gabber betreft, het hoeft niet zo happy te zijn van mij, gewoon lekker stampenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als je van een beetje agressieve muziek op z'n tijd houdt zit je met gabber best goed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk! Ook met je schoen op het drumstel?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog een ritmesectie-workshop bij hem gevolgd, lang geledenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik speel(de) bas. Hij ook niet trouwens, de houtspaanders van zijn sticks vlogen ons wel om de orenquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:22 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Leuk! Ook met je schoen op het drumstel?
Natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:38 schreef Zanderrr het volgende:
Da's Wes Montgomery.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop