quote:
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitgaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
*Tijd checkt* *Van stoel afvalt*
Zeg....moet je nog naar bed gaan...of heb je last van een jetlag...ofzow?
*nutteloos bericht* Trouwens gisteren de Expansion pack van Final Fantasy XI vanuit US binnen gekregen*Einde nutteloos bericht*
Tja weet ik....mijn "total play time" liegt er idd niet om.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitga![]()
FFXI expansion pack......... cool. MMORPG heb ik maar ver achter mij gelaten. Die dingen zijn veels te verslavend..
Stoute student ze dan maar.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:37 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga maar weer een 'stoute' studentjespelen, dus mazzels en werk ze
![]()
idd.. world of warcraft krijg ik vrijdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAJA ik sta ook versteld.. Tis maar zelden dat ik voor 11:00 m'n bed uitga![]()
FFXI expansion pack......... cool. MMORPG heb ik maar ver achter mij gelaten. Die dingen zijn veels te verslavend..
Heb je alvast voeding- en drink waren gehamsterd?quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd.. world of warcraft krijg ik vrijdagmaandenlang zal ik in mn kamertje opgesloten zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |