Laat? Ach, alleen maar een jaar of 20. Ik kende alleen The Circle van The Wipers. Die was uit 88 of zo. Ik zal Over The Edge ook eens gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
Oe ULX daar ben je laat mee zeg.
Samen met Over the Edge geweldige albums. Mijn voorkeur gaat naar Over The Edge, dus ook aanschaffen.
Zag toevallig net dat ze 9 Maart in Paradiso spelen, dacht dat ze al jaren gestopt waren....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, dan moet Camper van Beethoven ook genoemd worden..
Ben jij een kloon van mij ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef Ninjin het volgende:
om nog even op Husker Du terug te komen, het werk van Grant Hart na hun split is ook meer dan het vernoemen waard!!
Vooral het nummer 'All of My Senses' met die geweldige orgelriff
En de Nova Mob LP "the last days of Pompeii" is zowat de beste concept-LP die ik ooit hoorde, echt geniaal.
In tegenstelling tot Sugar zelfs na tig x luisteren nog interessant!
Hehe, je hebt gewoon goede smaakquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van mij ?
Als ik de titels lees van die platen krijg ik al kippenvel.
Arme jij.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef Il_M0nc0 het volgende:
Black flag noem ik punk, bij gitaarrock denk ik aan The Police, U2, Billy idol, Manic street preachers, etc.
Ik hield het bij foute hairbands als Motley crue en Skid row.
The Gun Club, dat heb ik nooit begrepen. Die eerste lp ja, die was wel goed. Maar daarna? Een stroom van steeds onbeduidender werk eigenlijk. Vreemd genoeg hangt er nog altijd een soort aura van genialiteit om die band. Zwaar overgeromantiseerd vind ik. Was destijds ook al zo. Van Fons Dellen & Co. moest je die band gewoon goed vinden. Uit medelijden volgens mij. De zanger was haast een mythologische figuur als je de verhalen mocht geloven. Nou sorry hoor, ik heb in ons dorpshuis zangers van lokale bluesrockbandjes horen schreeuwen, die Jeffrey L.P. qua intensiteit met gemak van het podium zouden blazen. Maar goed, de man is inmiddels morsdood, dus laat ik maar zwijgen verder.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef tong80 het volgende:
Gunclub is idd een een aanrader. Jeffrey Lee Pierce RIP.
Ja verdomme zeg dan wat ?!!!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef beerten het volgende:
tvp
Dude, ik heb hier eerste persings van Ramones en Rocket To Russia in de kast staan die me een maandsalaris gekost hebben, dus begin niet over liefde voor vinyl.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat ik het over vinyl had. Dat ken jij niet.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef Barista het volgende:
[..]
Dude, ik heb hier eerste persings van Ramones en Rocket To Russia in de kast staan die me een maandsalaris gekost hebben, dus begin niet over liefde voor vinyl.
speak for yourself..quote:Op zondag 6 maart 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
Kamagurka, Doc, Mark en Tong hebben vanavond genoten van de naakte gitarist van The Dwarves.
Mooi manquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:04 schreef Ninjin het volgende:
Ik heb gisteren in Hasselt the Dwarves gezien![]()
Geweldige liveband, een r'n'r intercity..
We hebben het over underground garagerockers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat "Def Leppard" niet genoemd is. Dit was in de jaren '80 toch wel één van de toonaangevende rockbands samen met van Halen...
Ik las het ook ja... maar stond niet in de TT....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben het over underground garagerockers.
Def Leppard had wel een garage maar daar stonden een paar Jaguars in.
Ken alleen maar "Black Hole Sun" maar meende me niet te herinneren dat dit uit de jaren 80 kwamquote:
Wat wil dat zeggen ik heb alhun platen al. Wat is remasters ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef spacemangraig het volgende:
Dinosaur Jr. remasters zijn ondertussen uit.![]()
Nou ik niet. Je moet niet alleen aan je zelf denken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen ik heb alhun platen al. Wat is remasters ?
Maar dan met verbeterde geluidskwaliteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
Maar wat betekend remasters ? Dat ze oude albums weer uitbrengen ?
Oh, dat is wel mooi.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar dan met verbeterde geluidskwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |