speak for yourself..quote:Op zondag 6 maart 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
Kamagurka, Doc, Mark en Tong hebben vanavond genoten van de naakte gitarist van The Dwarves.
Mooi manquote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:04 schreef Ninjin het volgende:
Ik heb gisteren in Hasselt the Dwarves gezien![]()
Geweldige liveband, een r'n'r intercity..
We hebben het over underground garagerockers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat "Def Leppard" niet genoemd is. Dit was in de jaren '80 toch wel één van de toonaangevende rockbands samen met van Halen...
Ik las het ook ja... maar stond niet in de TT....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben het over underground garagerockers.
Def Leppard had wel een garage maar daar stonden een paar Jaguars in.
Ken alleen maar "Black Hole Sun" maar meende me niet te herinneren dat dit uit de jaren 80 kwamquote:
Wat wil dat zeggen ik heb alhun platen al. Wat is remasters ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:27 schreef spacemangraig het volgende:
Dinosaur Jr. remasters zijn ondertussen uit.![]()
Nou ik niet. Je moet niet alleen aan je zelf denken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen ik heb alhun platen al. Wat is remasters ?
Maar dan met verbeterde geluidskwaliteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
Maar wat betekend remasters ? Dat ze oude albums weer uitbrengen ?
Oh, dat is wel mooi.quote:Op zondag 20 maart 2005 01:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar dan met verbeterde geluidskwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |