HangTime vind ik weer minder.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Grappig de plaat van Soul Asylum die je noemt vond ik juist het moment om af te haken.
Hang time is tig keer interessanter. Toen hadden ze nog geen tonnen om een plaat over te produceren.
Je vergeet je echte held te noemen Doc.
En dan zing je een nummer van Thelonious monsterquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:11 schreef Doc het volgende:
Ik weet nu niet precies wie je met die held bedoeld maar ik heb nu ook haast eigenlijk ...
Op de fiets kom ik daar wel achter
Ja die horen ook bij die periode. Younger days.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:14 schreef Philosocles het volgende:
Één Nederlandse band uit die tijd denk ik nog vaak aan terug (hoewel ik meer een jazzer dan een rocker ben): Fatal Flowers.![]()
Als ik melancholisch weg zit te dromen draai ik hele nummers van ze in m'n hoofd af, omdat ik namelijk helemaal niets van ze in huis heb.
Teenage fanclub een goeie band uit Engeland die het net niet hadden kwa Dinosaur kloon.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hehehe.. Take the Skinheads Bowling!Met dank aan Michael Moore en Teenage Fanclub, toch nog een beetje bekendheid gekregen.
Hoe heetten ze later ook alweer ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, dan moet Camper van Beethoven ook genoemd worden..
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:02 schreef Ulx het volgende:
Dat je Drivin n Cryin nog niet hebt genoemd valt me wat tegen, Doc.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:30 schreef Doc het volgende:
Van dat lijstje heb ik alleen spul van Giant Sand en The Smithereens (die ik ook beiden genoemd heb).
Die anderen ken ik eigenlijk alleen van naam (volgens mij is dit het lijstje dat in de Oor encyclopedie van 1986 staat onder het kopje Gitaar USA)
quote:
Natuurlijk. Ook uit Ozzland: Died Pretty en The Hard-onsquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand Aussies Hoodoo Gurus en Cosmic Psychos nog.
Beiden minstens één briljant album gemaakt.
Hoodoo Gurus, die hadden een hit(je) met het nummer Axegrinder, een van mijn eerste kennismaking met rockmuziek.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand Aussies Hoodoo Gurus en Cosmic Psychos nog.
Beiden minstens één briljant album gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |