Mwah. Het was altijd een drama. In z'n 1e seizoen 9 doelpunten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:05 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Het is ondertussen exact 4 jaar geleden dat hij bij Ajax tekende , en het eerste jaar verliep daar nog wel redelijk, dacht ik ?
Voor een centrumspits die totaal tegen z'n natuur in op de rechtsbuiten werd geplaatst vond ik dat nog niet eens zo slecht eigenlijk. Was hij dat seizoen trouwens ook nog niet de topschutter van Ajax in de CL ?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah. Het was altijd een drama. In z'n 1e seizoen 9 doelpunten.
1e seizoen speelde hij gewoon in de spits. 2e seizoen kwam hij dacht ik pas op de rechtsbuiten positie en toen scoorde hij maar 1 doelpunt.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Voor een centrumspits die totaal tegen z'n natuur in op de rechtsbuiten werd geplaatst vond ik dat nog niet eens zo slecht eigenlijk. Was hij dat seizoen trouwens ook nog niet de topschutter van Ajax in de CL ?
Volgens mij wel, mede door die goals tegen Club Brugge. Ajax scoorde die campagne ook niet veel.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor een centrumspits die totaal tegen z'n natuur in op de rechtsbuiten werd geplaatst vond ik dat nog niet eens zo slecht eigenlijk. Was hij dat seizoen trouwens ook nog niet de topschutter van Ajax in de CL ?
Klopt. Twee goals in de thuiswedstrijd tegen Brugge. Wat een dag was dat trouwensquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij wel, mede door die goals tegen Club Brugge. Ajax scoorde die campagne ook niet veel.
Volgens mij was dat ook zo'n beetje zijn enige duel waarin hij echt als centrumspits speelde. Verder inderdaad vanaf rechts en soms op 10. Toch 9 goals in 25 duels, waarvan vaak als invaller. Seizoen erop speelde hij 9 keer en maakte 1 goal, tot de winterstop. Toen deed Ajax hem terecht van de hand.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik weet nog dat toen hij tekende bij Ajax, ik bijna moest janken van jaloezie.![]()
Dat weet ik nog wel ja. Die Lange maakte gelijk tegen Celta, waardoor wij nog een kans hadden op de volgende ronde, mits we in brugge zouden winnen. Helaas gebeurde dat niet. Godverdomme, wat was het toen koud in dat stadion en wat een kutwedstrijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Leuk, een speler van Club Brugge met een eigen topic.
Rune Lange had er destijds ook al één. De Ajacieden openden toen een topic voor hem omdat hij in de laatste minuut gelijk had gemaakt en zo Ajax' kansen in de Champions League gered had. Een week later was diezelfde Rune Lange met een doelpunt mee verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ajax.
Vermaelen doet het niet slecht bij Ajax.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nilis, Gerets en Simons zijn volgens mij de enige Belgen uit de Belgische competitie die bij topclubs in Nederland zijn geslaagd.
Alle 3 bij PSV
Vermaelen komt van GBA af en kan weldegelijk voetballen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen komt uit de jeugd en kan er niks van
Komt er wel eens iets normaals uit jouw keyboard? Echt, alles wat ik van je zie is zowel uitlokkend EN fout!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen komt uit de jeugd en kan er niks van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |