abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51063437
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:05 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:

[..]

Het is ondertussen exact 4 jaar geleden dat hij bij Ajax tekende , en het eerste jaar verliep daar nog wel redelijk, dacht ik ?
Mwah. Het was altijd een drama. In z'n 1e seizoen 9 doelpunten.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:12:52 #27
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51063528
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mwah. Het was altijd een drama. In z'n 1e seizoen 9 doelpunten.
Voor een centrumspits die totaal tegen z'n natuur in op de rechtsbuiten werd geplaatst vond ik dat nog niet eens zo slecht eigenlijk. Was hij dat seizoen trouwens ook nog niet de topschutter van Ajax in de CL ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51063606
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:

[..]

Voor een centrumspits die totaal tegen z'n natuur in op de rechtsbuiten werd geplaatst vond ik dat nog niet eens zo slecht eigenlijk. Was hij dat seizoen trouwens ook nog niet de topschutter van Ajax in de CL ?
1e seizoen speelde hij gewoon in de spits. 2e seizoen kwam hij dacht ik pas op de rechtsbuiten positie en toen scoorde hij maar 1 doelpunt.
  maandag 2 juli 2007 @ 17:16:06 #29
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51063660
Hij heeft nooit echt in de spits gestaan.

Maar goed, wel sneu voor 'm dat zelfs Rob Friend beter wordt geacht.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51069136
quote:
Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Volgens mij wel, mede door die goals tegen Club Brugge. Ajax scoorde die campagne ook niet veel.

Volgens mij was dat ook zo'n beetje zijn enige duel waarin hij echt als centrumspits speelde. Verder inderdaad vanaf rechts en soms op 10. Toch 9 goals in 25 duels, waarvan vaak als invaller. Seizoen erop speelde hij 9 keer en maakte 1 goal, tot de winterstop. Toen deed Ajax hem terecht van de hand.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51350489
En waar speelt die held nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51351341
Nog steeds bij Gladbach. Het tweede welteverstaan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51351386
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens mij wel, mede door die goals tegen Club Brugge. Ajax scoorde die campagne ook niet veel.

Volgens mij was dat ook zo'n beetje zijn enige duel waarin hij echt als centrumspits speelde. Verder inderdaad vanaf rechts en soms op 10. Toch 9 goals in 25 duels, waarvan vaak als invaller. Seizoen erop speelde hij 9 keer en maakte 1 goal, tot de winterstop. Toen deed Ajax hem terecht van de hand.
Klopt. Twee goals in de thuiswedstrijd tegen Brugge. Wat een dag was dat trouwens
Eén goal uit bij Celta de Vigo en één goal in Brugge, hoewel ik die wedstrijd liever snel vergeet. Kouwe tyfuszooi daar

Vanaf het begin af aan (toen hij tekende bij Ajax) was ik fan van hem. Het is er helaas niet uitgekomen, hoewel hij toch in ons kampioensjaar in 2004 enorm belangrijk is geweest. Belangrijke goals tegen o.a. Groningen en psv uit.

Het seizoen erop, speelde hij samen met Zlatan in een 2spitsensysteem op het AT tegen Panatinaikos ontzettend goed. Tuurlijk, het was maar het AT, maar het gaf mij hoop voor de toekomst, ook omdat hij uit bij Celtic in een oefenwedstrijd erg goed speelde én scoorde. Ik hoopte echt dat dat zijn seizoen zou worden. Helaas, Zlatan vertok naar Juve en Sonck was niet de Ajaxspits waar ik op hoopte.

Ik vond het altijd een sympathieke gozer. Na de training nam hij vaak de tijd voor handtekeningen en foto's, maar na zijn uitspraken (zie OP) interesseert het me niet echt meer hoe het met hem gaat. Ook al heeft hij op bepaalde punten misschien wel gelijk.
pi_52527841
Voor twee jaar naar Club Brugge.
pi_52528021
Fijn voor hem. Die kutclub past wel bij hem.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:29:36 #36
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52528037
Ik weet nog dat toen hij tekende bij Ajax, ik bijna moest janken van jaloezie.
pi_52528084
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik weet nog dat toen hij tekende bij Ajax, ik bijna moest janken van jaloezie.
!
pi_52528149
Volgens mij ging mijn allereerste post op FOK! over Sonck !
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:00:45 #39
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52528801
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een inzicht heeft tong toch
pi_52542952
Leuk, een speler van Club Brugge met een eigen topic.

Rune Lange had er destijds ook al één. De Ajacieden openden toen een topic voor hem omdat hij in de laatste minuut gelijk had gemaakt en zo Ajax' kansen in de Champions League gered had. Een week later was diezelfde Rune Lange met een doelpunt mee verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ajax.
pi_52569946
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Leuk, een speler van Club Brugge met een eigen topic.

Rune Lange had er destijds ook al één. De Ajacieden openden toen een topic voor hem omdat hij in de laatste minuut gelijk had gemaakt en zo Ajax' kansen in de Champions League gered had. Een week later was diezelfde Rune Lange met een doelpunt mee verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ajax.
Dat weet ik nog wel ja. Die Lange maakte gelijk tegen Celta, waardoor wij nog een kans hadden op de volgende ronde, mits we in brugge zouden winnen. Helaas gebeurde dat niet. Godverdomme, wat was het toen koud in dat stadion en wat een kutwedstrijd
pi_52570280
Met Sonck werden we tenminste kampioen
pi_52580375
Wesley Sonck succes bij Brugge, en ik dacht dat het alleen aan Ajax lag dat hij zo slecht speelde

[ Bericht 3% gewijzigd door BonJovi op 22-08-2007 02:49:51 ]
AFC AJAX
pi_52580807
Nilis, Gerets en Simons zijn volgens mij de enige Belgen uit de Belgische competitie die bij topclubs in Nederland zijn geslaagd.

Alle 3 bij PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52581791
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nilis, Gerets en Simons zijn volgens mij de enige Belgen uit de Belgische competitie die bij topclubs in Nederland zijn geslaagd.

Alle 3 bij PSV
Vermaelen doet het niet slecht bij Ajax.
Bart Goor vond ik ook niet echt mislukt bij Feyenoord, ging alleen veel te snel weer weg.
pi_52581803
Vermaelen komt uit de jeugd en kan er niks van
pi_52581834
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen komt van GBA af en kan weldegelijk voetballen.
pi_52581846
Ook je begrijpt het dus niet
pi_52581868
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt er wel eens iets normaals uit jouw keyboard? Echt, alles wat ik van je zie is zowel uitlokkend EN fout!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52581879
Wat is er fout?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')