abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52569946
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Leuk, een speler van Club Brugge met een eigen topic.

Rune Lange had er destijds ook al één. De Ajacieden openden toen een topic voor hem omdat hij in de laatste minuut gelijk had gemaakt en zo Ajax' kansen in de Champions League gered had. Een week later was diezelfde Rune Lange met een doelpunt mee verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ajax.
Dat weet ik nog wel ja. Die Lange maakte gelijk tegen Celta, waardoor wij nog een kans hadden op de volgende ronde, mits we in brugge zouden winnen. Helaas gebeurde dat niet. Godverdomme, wat was het toen koud in dat stadion en wat een kutwedstrijd
pi_52570280
Met Sonck werden we tenminste kampioen
pi_52580375
Wesley Sonck succes bij Brugge, en ik dacht dat het alleen aan Ajax lag dat hij zo slecht speelde

[ Bericht 3% gewijzigd door BonJovi op 22-08-2007 02:49:51 ]
AFC AJAX
pi_52580807
Nilis, Gerets en Simons zijn volgens mij de enige Belgen uit de Belgische competitie die bij topclubs in Nederland zijn geslaagd.

Alle 3 bij PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52581791
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nilis, Gerets en Simons zijn volgens mij de enige Belgen uit de Belgische competitie die bij topclubs in Nederland zijn geslaagd.

Alle 3 bij PSV
Vermaelen doet het niet slecht bij Ajax.
Bart Goor vond ik ook niet echt mislukt bij Feyenoord, ging alleen veel te snel weer weg.
pi_52581803
Vermaelen komt uit de jeugd en kan er niks van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52581834
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen komt van GBA af en kan weldegelijk voetballen.
pi_52581846
Ook je begrijpt het dus niet
pi_52581868
quote:
Komt er wel eens iets normaals uit jouw keyboard? Echt, alles wat ik van je zie is zowel uitlokkend EN fout!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52581879
Wat is er fout?
pi_52581926
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er fout?
Dat Vermaelen uit eigen jeugd komt en dat hij slecht is.
pi_52581950
Woordblind dus want er staat nergens eigen en verder zijn mensen die Vermaelen en Goor met Simons, Nilis en Gerets vergelijken vooral grappig
pi_52581967
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Woordblind dus want er staat nergens eigen en verder zijn mensen die Vermaelen en Goor met Simons, Nilis en Gerets vergelijken vooral grappig
Dus Nilis kwam nooit uit de jeugd
pi_52581995
quote:
Ja, zijn er dan ook spelers die niet uit "de jeugd" komen? Echt, wat een achterlijkheid op de vroege ochtend.
Get woke, go broke!
pi_52582030
Waterreus
pi_52582079
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waterreus
heeft gewoon in de jeugd van rkvv margraten gespeeld, maar we dwalen af.
Het gaat hier om Wesley Sonck, die dus ook bij Vitesse gewild was.
Vitesse wilde alleen niet de hoge transfersom betalen.
pi_52582085
Die was er eerst niet en opeens was hij 20 en speelde in het eerste? .
Get woke, go broke!
pi_52582096
quote:
Woordblind dus want er staat nergens eigen en verder zijn mensen die Waterreus met Simons, Nilis en Gerets vergelijken vooral grappig
pi_52582140
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

heeft gewoon in de jeugd van rkvv margraten gespeeld, maar we dwalen af.
Het gaat hier om Wesley Sonck, die dus ook bij Vitesse gewild was.
Vitesse wilde alleen niet de hoge transfersom betalen.
Naar het schijnt heeft Club Brugge ook "maar" 500 to 800.000 euro betaalt...
pi_52582174
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:23 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Naar het schijnt heeft Club Brugge ook "maar" 500 to 800.000 euro betaalt...
Wat is er gebeurd met de correcte spelling van onze Belgische vrienden?

Maar dat valt wel mee dan inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het toendertijd wel een goede aankoop van Ajax vond en het eerste seizoen was ook echt niet zo heel erg slecht. Hopelijk kan 'ie nog wat betekenen voor Club.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52587609
Simons is een middelmatige speler, niks byzonders. Past zeker niet in het rijtje met Nilis en Gerets.
AFC AJAX
pi_52597908
ik heb de eerste posts van 'grootmeester' tong nog es nagelezen, hoe ver kon ie er naast zitten
pi_52597924
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef BonJovi het volgende:
Simons is een middelmatige speler, niks byzonders. Past zeker niet in het rijtje met Nilis en Gerets.
Simons is een speler die bij om het even welke topclub id ploeg zou kunnen staan. Een onopvallende, maar zeer nuttige speler.
pi_52598017
Bob Peeters heeft het trouwens toch ook gemaakt in NL ... en Stijn Vreven ! beiden culthelden
pi_52598271
Vermaelen is heel goed bezig Vertonghen komt er wel
AFC AJAX
pi_52599504
Wat te denken van Sepp de Roover ? Zag die jongen voor de eerste keer spelen op het EK voor beloften. Deed het daar uitmuntend. Wie Nani, waar Nani ?
Dembele en Martens overigens ook niet vergeten.
pi_52609151
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef BonJovi het volgende:
Je hebt er kijk op
pi_52609195
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef BramKVO het volgende:
Bob Peeters heeft het trouwens toch ook gemaakt in NL ... en Stijn Vreven ! beiden culthelden
Bob Peeters is een held. Zal Ronald K. hem nog gaan halen voor de transferdeadline?
pi_52609222
Sepp de Roover, Vertonghen en Vermaelen zijn allemaal spelers die nooit profvoetbal gespeeld hebben in Belgie.

Van diegene die dat wel gedaan hebben zijn alleen Simons, Gerets en Nilis echt geslaagd terwijl er toch veel Belgen gespeeld hebben in Nederland.

Dembele komt er wel, maar die is nog erg jong
pi_52609386
Buffel, Martens, De Bilde, Tanghe, Huysegems en Claessens vond ik ook niet onverdienstelijk spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52609416
quote:
pi_52609485
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef RayMania het volgende:
Buffel, Martens, De Bilde, Tanghe, Huysegems en Claessens vond ik ook niet onverdienstelijk spelen.
Echt niveau Simons, Gerets en Nilis inderdaad
pi_52609515
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Echt niveau Simons, Gerets en Nilis inderdaad
Ik zeg niet onverdienstelijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52609524
Simons een leider die niet eens een leider kan zijn, terwijl een jonkie als Afellay dat al beter kan.
AFC AJAX
pi_52609599
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik zeg niet onverdienstelijk.
En ik niet en je reageerde op mij
pi_52615643
Opmerkelijk dat sommigen hier Simons de grond inboren terwijl hij van de pers, medemaats en trainers alle lof krijgt. Zwaar ondergewaardeerde speler. Moest hij de grote bek van een hollander hebben, hij zat nu al bij Real Madrid.
pi_52615748
Simons is gewoon de beste Belg op dit moment. Jongens als Dembele, Martens en Kompany hebben alles in zich om nog beter te worden en dat zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook wel doen, maar op dit moment is Simons imo de beste.
pi_52615776
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef BramKVO het volgende:
terwijl hij van de pers, medemaats en trainers alle lof krijgt. Zwaar ondergewaardeerde speler.
Hoe kan hij dan ondergewaardeerd zijn?
pi_52619974
Simons is wel een degelijke speler maar zeker niet de beste Belg op dit moment. Ik vind gewoon niet dat hij in het rijtje Nilis en Gerets hoort.En het is ook geen leiders type dat moest hij van Psv zijn, maar dat kan hij gewoon niet.
AFC AJAX
pi_52623315
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe kan hij dan ondergewaardeerd zijn?
bij het publiek misschien ...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')