Dat weet ik nog wel ja. Die Lange maakte gelijk tegen Celta, waardoor wij nog een kans hadden op de volgende ronde, mits we in brugge zouden winnen. Helaas gebeurde dat niet. Godverdomme, wat was het toen koud in dat stadion en wat een kutwedstrijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:27 schreef Heero87 het volgende:
Leuk, een speler van Club Brugge met een eigen topic.
Rune Lange had er destijds ook al één. De Ajacieden openden toen een topic voor hem omdat hij in de laatste minuut gelijk had gemaakt en zo Ajax' kansen in de Champions League gered had. Een week later was diezelfde Rune Lange met een doelpunt mee verantwoordelijk voor de uitschakeling van Ajax.
Vermaelen doet het niet slecht bij Ajax.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nilis, Gerets en Simons zijn volgens mij de enige Belgen uit de Belgische competitie die bij topclubs in Nederland zijn geslaagd.
Alle 3 bij PSV
Vermaelen komt van GBA af en kan weldegelijk voetballen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen komt uit de jeugd en kan er niks van
Komt er wel eens iets normaals uit jouw keyboard? Echt, alles wat ik van je zie is zowel uitlokkend EN fout!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat Vermaelen uit eigen jeugd komtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er fout?
Dus Nilis kwam nooit uit de jeugdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Woordblind dus want er staat nergens eigen en verder zijn mensen die Vermaelen en Goor met Simons, Nilis en Gerets vergelijken vooral grappig
Ja, zijn er dan ook spelers die niet uit "de jeugd" komen? Echt, wat een achterlijkheid op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Woordblind dus want er staat nergens eigen en verder zijn mensen die Vermaelen en Goor met Simons, Nilis en Gerets vergelijken vooral grappig
heeft gewoon in de jeugd van rkvv margraten gespeeld, maar we dwalen af.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waterreus
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Woordblind dus want er staat nergens eigen en verder zijn mensen die Waterreus met Simons, Nilis en Gerets vergelijken vooral grappig
Naar het schijnt heeft Club Brugge ook "maar" 500 to 800.000 euro betaalt...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
heeft gewoon in de jeugd van rkvv margraten gespeeld, maar we dwalen af.
Het gaat hier om Wesley Sonck, die dus ook bij Vitesse gewild was.
Vitesse wilde alleen niet de hoge transfersom betalen.
Wat is er gebeurd met de correcte spelling van onze Belgische vrienden?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:23 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft Club Brugge ook "maar" 500 to 800.000 euro betaalt...
Simons is een speler die bij om het even welke topclub id ploeg zou kunnen staan. Een onopvallende, maar zeer nuttige speler.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef BonJovi het volgende:
Simons is een middelmatige speler, niks byzonders. Past zeker niet in het rijtje met Nilis en Gerets.
Je hebt er kijk opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef BonJovi het volgende:
Simons is een middelmatige speler, niks byzonders. Past zeker niet in het rijtje met Nilis en Gerets.
Bob Peeters is een held. Zal Ronald K. hem nog gaan halen voor de transferdeadline?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef BramKVO het volgende:
Bob Peeters heeft het trouwens toch ook gemaakt in NL... en Stijn Vreven
! beiden culthelden
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt niveau Simons, Gerets en Nilis inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:19 schreef RayMania het volgende:
Buffel, Martens, De Bilde, Tanghe, Huysegems en Claessens vond ik ook niet onverdienstelijk spelen.
Ik zeg niet onverdienstelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Echt niveau Simons, Gerets en Nilis inderdaad
En ik niet en je reageerde op mijquote:
Hoe kan hij dan ondergewaardeerd zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef BramKVO het volgende:
terwijl hij van de pers, medemaats en trainers alle lof krijgt. Zwaar ondergewaardeerde speler.
bij het publiek misschien ...?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan ondergewaardeerd zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |