Door jou straks, als jij hier het antwoord op weet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wanneer wordt er weer een leuke vraag gesteld?
Nee, iig niet in deze band. Hij is bekend, zoals gezegd, als een van de grootste jazzrockgitaristen en heeft o.a. bij Miles Davis gespeeld. Hier is-ie in het groot:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:29 schreef Z het volgende:
Bespeelt de meneer linksboven de Sitar?
Nee, ook niet. Al was het maar omdat die uit Engeland komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:30 schreef Grobbel het volgende:
The Soft Machine?
En 2 leden zijn dan Robert Wyatt en Kevin Ayers.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ah Jannetje...dan moet het (hoe schrijf je dat) mahavishnu orchestra zijn..
Hoeraquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:43 schreef Grobbel het volgende:
Ah ja, Mahavishnu Orchestra... Met Jan Hammer en John McLaughlin als bekende leden.
eh... staat bovenaan het topic...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ow, ik wist niet eens dat er nog bandleden genoemd moesten worden...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat het die Narada Michael walden was, maar die lijkt hier voor geen meter op...
edit: ohja, Billy Cobham ook zie ik, daar lijkt ie meer op
Ik weet dat ik de vraag anderhalf jaar geleden een keer heb gesteld, maar ik heb iets te veel sociaal leven om precies bij te houden welke vragen er onlangs nog zijn gesteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alweer?
Dan moet ie er maar een keer in de openingspost worden bijgezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is wel de meestgestelde vraag geloof ik
Ik denk dat we Ravi een keer of 20 gehad hebben en de Fall ook heeeeel vaak iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Werden die bands uit de OP trouwens vroegah zoveel gevraagd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Mahavishnu Orchestra daarentegen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:05 schreef Z het volgende:
[..]
Ik denk dat we Ravi een keer of 20 gehad hebben en de Fall ook heeeeel vaak iig.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:06 schreef Berkery het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
Nou ja, misschien niet dezelfde foto, maar die zijn in het verleden toch wel vaker gebruikt voor vragen hier, hoor.quote:
Waarbij Zee uitgesproken als C...ik denk dat je hem begreepquote:
O gelukkig, het kostte me daarnet anders verdacht veel hintsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet dezelfde foto, maar die zijn in het verleden toch wel vaker gebruikt voor vragen hier, hoor.
Heel goed Newbiedoobiedoo.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niemand
Heel goed dubbel D.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:46 schreef DaisyDuke het volgende:
winter
Inderdaad, Grobbel, maar hij krijgt het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:51 schreef Grobbel het volgende:
sex.
Inderdaad TSE.quote:
Nee, nu even niet Bimmel...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:57 schreef Bimmel het volgende:
Sex
Inderdaad DaidyDuke.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:59 schreef DaisyDuke het volgende:
tante
Het is niet Paul Simon.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gokje op paul simon
Het is niet Tom Holkenborg.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:08 schreef GLO het volgende:
Is het Tom Holkenborg?
Natuurlijk Z, van het liedje Slow hands...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:17 schreef Z het volgende:
Interpol
Nee, helaas het is niet André Hazes.quote:
Ik denk dat Lucille je nu een standje gaat geven...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:27 schreef Z het volgende:
Rob De Nijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
Heel goed Berkery.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:27 schreef Berkery het volgende:
De Kreuners?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Misschien is het wel Rob de Nijs, maar dat zie ik niet dan. kan alleen niks beters bedenken
Ja, sinds zijn coming out...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
wat istie veranderd, he...
En da's wel goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:35 schreef belsen het volgende:
Stakka Bo, heb ik nog een CD van, had ik niet herkend.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:51 schreef GLO het volgende:
Stockholm Records
Bij Satan, nou en of dat een band is!quote:
quote:An unswerving commitment to blasphemy and extremity combined with a relentless touring schedule and a steady stream of recordings has helped establish Sweden's Marduk as one of the better-known bands on the Scandinavian black metal scene.
Ik vroeg me al af waar je bleef. Ik had eigenlijk wel op een puntje voor jou gerekend...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
MARDUK!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom f5 ik niet op zo'n moment?
Hun beste plaat, vind je niet?quote:De cd op de achtergrond is Panzer Division
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:04 schreef Ascaroth het volgende:
Doe mij denken aan Help! van The Beatles. En The Village People, maar dat terzijde..
Nee niet zo, sorry. Het woord moet in de titel zitten. de officiele titelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:11 schreef belsen het volgende:Zij gelooft in mij (ik vroeg je gisterenavond...) Ik meen het (Slaap je al, ik wilde nog wat kwijt) Jij (Jij, jij alleen...) Vriend (Hielp ik je daarom uit de goot) Wij houden van Oranje (Jij bent een kampioen)
Op deze manier?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:10 schreef GLO het volgende:
Ik heb er geen echte vraag van gemaakt omdat ik 't niet kan bewijzen, maar check eens de binnenhoes van het Roxy Music-album For Your Pleasure. Moet minimaal een inspiratiebron geweest zijn...
Zijn alle zeven goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geef mij JE angst
Als JE bij me bent
Als JE alles weet
JIJ bent alles
Denk JE nu niet aan JE kinderen
Waar ben JIJ
Geef mij Je angst
en daar houd mij Hazes-collectie er mee op.......mag jou ook? Dan kom ik namelijk nog wel een end verder
Krijg je al Kafkaiaanse kriebels?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:10 schreef Z het volgende:
Gister om ietwat duistere redenen m'n rijbewijs niet gehaald, en nu dit...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:16 schreef Ascaroth het volgende:
Inderdaad. Zelfs Stevie Wonder moet een lichte overeenkomst kunnen bespeuren.
goed genoeg Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geef mij JE angst
Als JE bij me bent
Als JE alles weet
JIJ bent alles
Denk JE nu niet aan JE kinderen
Waar ben JIJ
Geef mij Je angst
en daar houd mij Hazes-collectie er mee op.......mag jou ook? Dan kom ik namelijk nog wel een end verder
welke?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
nee, maar niet slecht gedacht....
Precies (om 18:07 uur) én het is een trombone, geen trompet...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:23 schreef Grobbel het volgende:
De trompet was allang door GLO genoemd op de vorige pagina, trouwens...
Oh, nou ja, een gegeven paard en zo...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het punt is naar GLO, en in mijn belevingswereld is het een trompet(vrouw, weet je nog...)
Iron MAidenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:35 schreef GLO het volgende:
Goed dan. Een clipvraag, over de videoclip van deze single:
[afbeelding]
voor welke groep heeft de hoofdrolspeelster concertkaartjes?
Dat is het juiste antwoord.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
iron maiden
Laat je niet op je kop zitten door nbdbd, TSE. We houden echt van je.quote:
Ow ja...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:49 schreef Grobbel het volgende:
God What an Awful Racket.
Deze hint was al niet meer nodig:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:49 schreef Grobbel het volgende:
God What an Awful Racket.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Laat je niet op je kop zitten door nbdbd, TSE. We houden echt van je.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Melanie?
Hè hè, FOK! doet 't weer. NBTSA = Never Be The Same Again? Dus Mel C?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van wie zijn deze top40-hits?
NBTSA 2000-04-08 (duet)
ITTY 2000-08-12
WYG 1998-12-19 (duet)
ITWM 2000-12-23
OTH 2003-06-14
HICA 2003-03-15
Yep, Melanie Cquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Hè hè, FOK! doet 't weer. NBTSA = Never Be The Same Again? Dus Mel C?
quote:Dude,, zijn jullie nou met zn 3en of met zn 4en? K vat dr namelijk geen kut van.
de gruten,,
n 13jarige fan uit limburg
quote:Mis felicitaciones por su Rock, que continue por siempre!!!
En Debbie heeft nog het volgende op te merken:quote:fucking goeie shit.zuip wat bier en ragge!but boys ceep on going with this good shit!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:hey ik wouw ff zeggen jullie zijn onwijs gaaf ik heb jullie in de pul zuien spelen en jullie zijn echt vet ik kom nu naar zoveel mogelijk concerten van jullie greetz en een dikke zoen Debbie
Klopt. Mocht je aanspraak op die auto willen maken: hij wordt door de leden zelf beschilderd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peter Pan Speedrock?
The Yardbirdsquote:
Bien sûrquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Jamiroquai
quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:29 schreef BillyOcean het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een nummer uit ik schat 1997... Het gaat om een britpop nummer met een videoclip waarin de bandleden allemaal heel dik zijn... Iemand enig idee?
Mark Chapman was op straat hè?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:31 schreef bukgeit het volgende:
Stel ik mijn vraag van zonet. Wiens woorden zijn dit:
"I pulled the trigger," he said. "The first one didn't seem to bother him. He put his hand up to his face, like he'd been hit with a BB. And then I fired again. I was backing towards my room. I was going to go in there and lock the door. This time I heard him say, 'Oh,' and I saw him going down. I do know that I did fire the gun. I was just trying to keep him back off me. I want the world to know it wasn't presumptuous on my part."
quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mark Chapman was op straat hè?
Mooi is dat. Moet ik het nu in m'n eentje zien te raden?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:57 schreef Gambolputty het volgende:
Ach shit, Google er weer te snel bijgehaald.![]()
Ja, vandaar Spector.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Het ging in eerste instantie om moord, later gewijzigd in doodslag.
Ja, als je deze niet weet...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Mooi is dat. Moet ik het nu in m'n eentje zien te raden?
O, ik weet 'm vast, maar er opkomen is een ander verhaal.quote:
Niet? Ik dacht van wel. Oh well, whatever, nevermind.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Maar Spector werd toch niet verdacht van moord/doodslag op een 'hij'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |