quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik dacht dat het die Narada Michael walden was, maar die lijkt hier voor geen meter op...
edit: ohja, Billy Cobham ook zie ik, daar lijkt ie meer op
Ik weet dat ik de vraag anderhalf jaar geleden een keer heb gesteld, maar ik heb iets te veel sociaal leven om precies bij te houden welke vragen er onlangs nog zijn gesteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alweer?
Dan moet ie er maar een keer in de openingspost worden bijgezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is wel de meestgestelde vraag geloof ik
Ik denk dat we Ravi een keer of 20 gehad hebben en de Fall ook heeeeel vaak iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Werden die bands uit de OP trouwens vroegah zoveel gevraagd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Mahavishnu Orchestra daarentegen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:05 schreef Z het volgende:
[..]
Ik denk dat we Ravi een keer of 20 gehad hebben en de Fall ook heeeeel vaak iig.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:06 schreef Berkery het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
Nou ja, misschien niet dezelfde foto, maar die zijn in het verleden toch wel vaker gebruikt voor vragen hier, hoor.quote:
Waarbij Zee uitgesproken als C...ik denk dat je hem begreepquote:
O gelukkig, het kostte me daarnet anders verdacht veel hintsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet dezelfde foto, maar die zijn in het verleden toch wel vaker gebruikt voor vragen hier, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |