The Yardbirdsquote:
Bien sūrquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Jamiroquai
quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:29 schreef BillyOcean het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een nummer uit ik schat 1997... Het gaat om een britpop nummer met een videoclip waarin de bandleden allemaal heel dik zijn... Iemand enig idee?
Mark Chapman was op straat hč?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:31 schreef bukgeit het volgende:
Stel ik mijn vraag van zonet. Wiens woorden zijn dit:
"I pulled the trigger," he said. "The first one didn't seem to bother him. He put his hand up to his face, like he'd been hit with a BB. And then I fired again. I was backing towards my room. I was going to go in there and lock the door. This time I heard him say, 'Oh,' and I saw him going down. I do know that I did fire the gun. I was just trying to keep him back off me. I want the world to know it wasn't presumptuous on my part."
quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Mark Chapman was op straat hč?
Mooi is dat. Moet ik het nu in m'n eentje zien te raden?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:57 schreef Gambolputty het volgende:
Ach shit, Google er weer te snel bijgehaald.![]()
Ja, vandaar Spector.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Het ging in eerste instantie om moord, later gewijzigd in doodslag.
Ja, als je deze niet weet...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:58 schreef GLO het volgende:
[..]
Mooi is dat. Moet ik het nu in m'n eentje zien te raden?
O, ik weet 'm vast, maar er opkomen is een ander verhaal.quote:
Niet? Ik dacht van wel. Oh well, whatever, nevermind.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:03 schreef bukgeit het volgende:
Maar Spector werd toch niet verdacht van moord/doodslag op een 'hij'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |