Nee niks leuksquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:23 schreef Spindizzy het volgende:
Geen DVDtjes of boeken?
Dierentuin?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er trouwens nog iemand een leuke tip voor de komende vrije dagen?
Kun je er niet een maillot of een legging onder dragen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:35 schreef dutchie het volgende:
Brrr, ik heb het de hele ochtend al koud. Nu moet ik om 14.00 op de zaak zijn en moet ik me zo weer in die veuls te dunne trainingsbroek hijsen. Als ik eraan denk krijg ik het alleen nog maar kouder. De gedachte aan de warme trui er bovenop helpt niks. *rilt*
Ja he..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:52 schreef Anitra het volgende:
Kyllian goed hoor!
Babyfeet als je die 2e foto nu boven legt krijg je toch een heel goed idee van die broek met jou er in
ik enschede en hij geleenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, hoe is de operatie gegaan, heb je al iets gehoord?
Leuk Neva! Wij zijn ook redelijk snel gaan samenwonen, na tien maanden al, het is uit nood geboren, maar we hebben er allebei geen seconde spijt van gehad! Wonen jullie ver uit elkaar? Zo ja, waar gaan jullie samenwonen, in zijn plaats of jouw plaats?
Ga je nog verder weg wonen ??quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:44 schreef Neva het volgende:
ik ga richting limburg en dat als van oorsprong brabatsche![]()
ahuh misschien dat me post dan wel fatsoenlijk aankomtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga je nog verder weg wonen ??![]()
![]()
![]()
![]()
Goed punt (alhoewel je kerstkaartje wel aankwam) . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:53 schreef Neva het volgende:
ahuh misschien dat me post dan wel fatsoenlijk aankomtde tpg van enschede zuigt
![]()
Laat anderen maar voor gaan babyfeet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:19 schreef babyfeet het volgende:
Anitra vraag het ff hier aan je
over die schommel wilde jij die nog?
want er zijn ook andere mensen die hem willen maar jij gaat voor
als je zeker van elkaar bent dan zit het wel goed denk ik.. ik ben nu bijna weken hier en dat bevestigde wat we beiden al wel voelden dus waarom perse aantal jaar wachten ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:41 schreef babyfeet het volgende:
leuk Neva vriend en ik gingen na 2 maanden al samen wonen en nog steeds dolgelukkig samen met ons 3tjes 17 juni alweer 5 jaar samen ..
Anitra dat is goed dan ga ik het verder afhandelen met haar
succes rewimo hopelijk geneest het nu snel dat hij lekker naar huis kan
Nee, we weten niet hoeveel eraf is. Morgenmiddag ga ik naar hem toe met Christan. Vanavond ben ik niet gegaan omdat Christan dan mee zou moeten en dat zou te druk zijn voor mijn vader.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, vervelend dat hij zoveel pijn heeft, maar eten is toch wel een goed tekenWeten jullie al hoeveel eraf is gegaan? En ga je er nog heen?
jaquote:
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:11 schreef babyfeet het volgende:
hebben jullie dat nou ook altijd
als je de dokter nodig hebt dan is hij op vakantie?
Geen van allenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:20 schreef babyfeet het volgende:
Ja hier hebben we er ook 3 maar ze zijn er gewoon helemaal niet
Ziek of katerquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:22 schreef Syrena het volgende:
ziek
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ziek of kater
nee hoor, geintje, beterschap!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:43 schreef Syrena het volgende:
O, dus achter m'n rug om afspreken met vrouwen als we nog iets hebben hoef ik niet te weten, maar als het lang en breed uit is moet ik ineens wel weten dat je gaat samenwonen?!
Nietes, het was een waterfiets, je woont toch op een boot?!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:56 schreef snoopy het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste fiets met 2 wielen.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nietes, het was een waterfiets, je woont toch op een boot?!
Lekker met zijwieltjes laten fietsen tot hij zelf komt met het idee om ze eraf te halen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien een tip hoe je dat kan aanleren?
niet leren, want dan willen ze niet, gewoon zelf laten kleiren, dan fietsen ze maar niet vroeg zonder zijwieltjesquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
22 inch??????
heeft ze zulke lange benen?
luca heeft nu 16 inch en dat gaat nog prima.
en die scheiterd durft niet zonder zijwieltjes te fietsen
heeft iemand misschien een tip hoe je dat kan aanleren?
Peet is 1.96, en dat staat zo schattig bij mijn 1.54quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:34 schreef Spindizzy het volgende:
Is Peet dan zo'n lang end? Want van jou heeft ze het niet, toch?
shit nu moet ik je natuurlijk meeslepen naar het modjes topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
Verkapte manier om je voor dwerg uit te schelden
Een huis op wielen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:16 schreef snoopy het volgende:
nietus, toen woonde ik nog in een huis
![]()
hahahaha zou kunnenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lekker met zijwieltjes laten fietsen tot hij zelf komt met het idee om ze eraf te halen.
ja wel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahaha zou kunnen
maar weet je dat luca zich nu al zorgen maakt dat er geen grotemensenfietsen zijn met zijwieltjes
Hallo zeg . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:35 schreef moussy het volgende:
Peet is 1.96, en dat staat zo schattig bij mijn 1.54![]()
Ik ben pas op een grote fiets gaan fietsen toen ik 10 was. Daarvoor kon ik het wel, maar durfde ik gewoon niet. Dus ik snap wel dat ie zich zorgen maaktquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahaha zou kunnen
maar weet je dat luca zich nu al zorgen maakt dat er geen grotemensenfietsen zijn met zijwieltjes
Een fiets op wielen stond erquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef phluphy het volgende:
Een huis op wielen?Een caravan dus !
![]()
Dank voor de reactie Livelink. Ik heb er nu een paar in huis en ga het dit weekend eens uitproberen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:17 schreef livelink het volgende:
*reactie vacuum opbergzakken*
Endulge us en scan er es een paar in . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:14 schreef Syrena het volgende:
Ik word helemaal nostalgisch deze week ! Van die kinderfietsjes en van carnaval.
Ik ga vanavond weer eens lekker meuten met al mijn ouwe fotoalbums.
Ow my!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet is 1.96, en dat staat zo schattig bij mijn 1.54
ik zou er niet op gokken, die vreten zich overal door heen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:31 schreef lady-wrb het volgende:
zouden die zakken ook muisbestendig zijn?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ow my!!!![]()
Ik zie al helemaal voor me hoe dat in bed moet gaan, nee ik heb het niet over het slapen. Jij móet haast wel bovenop, anders vind je jou gewoon niet terug daar.
Ik hoop iig wel dat ze waterbestendig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:31 schreef lady-wrb het volgende:
zouden die zakken ook muisbestendig zijn?
het valt wel mee hoor dutchiequote:Op woensdag 9 februari 2005 16:51 schreef dutchie het volgende:
* dutchie ziet beelden van een verpletterende en het kussen aan flarden scheurende mister Moussy voor zich.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:56 schreef moussy het volgende:
Nee, ze hebben 1 grote oplader en daar past van drukknoop tot mini penlight in![]()
Babyfeet, ik ben eens in de stress geweest, er kwam rommel uit mijn tepels, dit kán dus een bijwerking van de pomtidom zijnIk heb die dingen standaard in huis, je kan ze ook zo zonder recept halen.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:13 schreef moussy het volgende:
Op alleen muziek houdt het aquaium het heel lang vol met deze batterijen, maar Cas wil licht en bubbels
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:33 schreef Rottdog het volgende:
Dutchie je zou verboden moeten wordenzit nu ook beelden van mousy voor me
Lekker ben je . . .quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:51 schreef dutchie het volgende:
* dutchie ziet beelden van een verpletterende en het kussen aan flarden scheurende mister Moussy voor zich.![]()
Helaas is de afspraak van dinsdag afgebeldquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Karin, is het allemaal goedgekomen met je wasmasjien??
En ?? Wat zeiden die ?? "Oh nee he, heb je haar ook weer"quote:Op donderdag 10 februari 2005 06:34 schreef Karin het volgende:
Ben gisteren voor de afwisseling maar eens met mijn was richting mijn ouders gegaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 06:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ?? Wat zeiden die ?? "Oh nee he, heb je haar ook weer"![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 06:41 schreef Karin het volgende:
Ze waren niet thuis toen ik langsliep en toen heb ik het bij de achterdeur neergezet en ben zelf boodschappen gaan doen. Toen ik weer terugkwam draaide het al![]()
volgens mij ga ik nu offtopicquote:Op donderdag 10 februari 2005 06:34 schreef Karin het volgende:
[..]
Helaas is de afspraak van dinsdag afgebeldDe onderdelen waren nog niet binnen. Ik heb ze gisteren gebeld of ze enig idee hadden wanneer dan wel maar dat hadden ze niet. Ik word gebeld als de onderdelen er zijn.
Ben gisteren voor de afwisseling maar eens met mijn was richting mijn ouders gegaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:28 schreef E.T. het volgende:
Ik wil geen rammeltjes!!!![]()
En al helemaal niet als die auto een half jaar geleden nog in de fabriek in onderdelen stond![]()
En syrena mag dus nooit in mjin auto rijden
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:15 schreef kozakken het volgende:
mous,
krijg visioenen van Peet die om 5 uur 's ochtends probeert de auto de straat wat uit te duwen om het ergste leed te verzachten.![]()
He, wat k#t, een wasmachine is nou niet bepaald iets wat je makkelijk kan missen en ja, ik weet dat oma het vroeger ook deed zonder wasmachine, maar tochquote:Op donderdag 10 februari 2005 06:34 schreef Karin het volgende:
[..]
Helaas is de afspraak van dinsdag afgebeldDe onderdelen waren nog niet binnen. Ik heb ze gisteren gebeld of ze enig idee hadden wanneer dan wel maar dat hadden ze niet. Ik word gebeld als de onderdelen er zijn.
Jahahhh, die gaat weer draaien. In tegengestelde richting dan de richting die jij vanmiddag op moet . . .quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef snoopy het volgende:
ET, de wind gaat vanmiddag uit het westen blazen, dus als het goed is moet ik in een zucht thuis zijnLijkt mij een aparte ervaring aangezien de wind bij mij idd ook altijd draait
![]()
Best wel. Had 'ie "veel" op zak of is 'ie voor een magere 2,5 euro neergeslagen ??quote:Mijn collega ligt in het ziekenhuis. waarschijnlijk is hij neergeslagen en beroofdMaar hij kan zich niets meer herinneren en heeft een hersenschudding. Eng hè?
Geen idee maar z'n tas is weg en het geld is uit z'n portemonnee gehaald. Hij kan zich helemaal niets herinneren. Dus het kan ook zijn dat hij is flauwgevallen en daarna beroofd ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef ThunderChild het volgende:
Best wel. Had 'ie "veel" op zak of is 'ie voor een magere 2,5 euro neergeslagen ??
Ach, je went eraan. Gaten genoeg in dat koppie van me . . .quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me heel akelig zo'n gat in je geheugenNog afgezien van de materiële schade.
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht..quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
dan breng je die rekening toch ook naar je schoonvader?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, je went eraan. Gaten genoeg in dat koppie van me . . .![]()
![]()
Dat noemen we zelfspot, zou je ook eens moeten proberen . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |