Nee niks leuksquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:23 schreef Spindizzy het volgende:
Geen DVDtjes of boeken?
Dierentuin?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er trouwens nog iemand een leuke tip voor de komende vrije dagen?
Kun je er niet een maillot of een legging onder dragen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:35 schreef dutchie het volgende:
Brrr, ik heb het de hele ochtend al koud. Nu moet ik om 14.00 op de zaak zijn en moet ik me zo weer in die veuls te dunne trainingsbroek hijsen. Als ik eraan denk krijg ik het alleen nog maar kouder. De gedachte aan de warme trui er bovenop helpt niks. *rilt*
Ja he..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:52 schreef Anitra het volgende:
Kyllian goed hoor!
Babyfeet als je die 2e foto nu boven legt krijg je toch een heel goed idee van die broek met jou er in
ik enschede en hij geleenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, hoe is de operatie gegaan, heb je al iets gehoord?
Leuk Neva! Wij zijn ook redelijk snel gaan samenwonen, na tien maanden al, het is uit nood geboren, maar we hebben er allebei geen seconde spijt van gehad! Wonen jullie ver uit elkaar? Zo ja, waar gaan jullie samenwonen, in zijn plaats of jouw plaats?
Ga je nog verder weg wonen ??quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:44 schreef Neva het volgende:
ik ga richting limburg en dat als van oorsprong brabatsche![]()
ahuh misschien dat me post dan wel fatsoenlijk aankomtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga je nog verder weg wonen ??![]()
![]()
![]()
![]()
Goed punt (alhoewel je kerstkaartje wel aankwam) . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:53 schreef Neva het volgende:
ahuh misschien dat me post dan wel fatsoenlijk aankomtde tpg van enschede zuigt
![]()
Laat anderen maar voor gaan babyfeet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:19 schreef babyfeet het volgende:
Anitra vraag het ff hier aan je
over die schommel wilde jij die nog?
want er zijn ook andere mensen die hem willen maar jij gaat voor
als je zeker van elkaar bent dan zit het wel goed denk ik.. ik ben nu bijna weken hier en dat bevestigde wat we beiden al wel voelden dus waarom perse aantal jaar wachten ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:41 schreef babyfeet het volgende:
leuk Neva vriend en ik gingen na 2 maanden al samen wonen en nog steeds dolgelukkig samen met ons 3tjes 17 juni alweer 5 jaar samen ..
Anitra dat is goed dan ga ik het verder afhandelen met haar
succes rewimo hopelijk geneest het nu snel dat hij lekker naar huis kan
Nee, we weten niet hoeveel eraf is. Morgenmiddag ga ik naar hem toe met Christan. Vanavond ben ik niet gegaan omdat Christan dan mee zou moeten en dat zou te druk zijn voor mijn vader.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, vervelend dat hij zoveel pijn heeft, maar eten is toch wel een goed tekenWeten jullie al hoeveel eraf is gegaan? En ga je er nog heen?
jaquote:
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:11 schreef babyfeet het volgende:
hebben jullie dat nou ook altijd
als je de dokter nodig hebt dan is hij op vakantie?
Geen van allenquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:20 schreef babyfeet het volgende:
Ja hier hebben we er ook 3 maar ze zijn er gewoon helemaal niet
Ziek of katerquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:22 schreef Syrena het volgende:
ziek
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ziek of kater
nee hoor, geintje, beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |