quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:28 schreef E.T. het volgende:
Ik wil geen rammeltjes!!!![]()
En al helemaal niet als die auto een half jaar geleden nog in de fabriek in onderdelen stond![]()
En syrena mag dus nooit in mjin auto rijden
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:15 schreef kozakken het volgende:
mous,
krijg visioenen van Peet die om 5 uur 's ochtends probeert de auto de straat wat uit te duwen om het ergste leed te verzachten.![]()
He, wat k#t, een wasmachine is nou niet bepaald iets wat je makkelijk kan missen en ja, ik weet dat oma het vroeger ook deed zonder wasmachine, maar tochquote:Op donderdag 10 februari 2005 06:34 schreef Karin het volgende:
[..]
Helaas is de afspraak van dinsdag afgebeldDe onderdelen waren nog niet binnen. Ik heb ze gisteren gebeld of ze enig idee hadden wanneer dan wel maar dat hadden ze niet. Ik word gebeld als de onderdelen er zijn.
Ben gisteren voor de afwisseling maar eens met mijn was richting mijn ouders gegaan.
Jahahhh, die gaat weer draaien. In tegengestelde richting dan de richting die jij vanmiddag op moet . . .quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:52 schreef snoopy het volgende:
ET, de wind gaat vanmiddag uit het westen blazen, dus als het goed is moet ik in een zucht thuis zijnLijkt mij een aparte ervaring aangezien de wind bij mij idd ook altijd draait
![]()
Best wel. Had 'ie "veel" op zak of is 'ie voor een magere 2,5 euro neergeslagen ??quote:Mijn collega ligt in het ziekenhuis. waarschijnlijk is hij neergeslagen en beroofdMaar hij kan zich niets meer herinneren en heeft een hersenschudding. Eng hè?
Geen idee maar z'n tas is weg en het geld is uit z'n portemonnee gehaald. Hij kan zich helemaal niets herinneren. Dus het kan ook zijn dat hij is flauwgevallen en daarna beroofd ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:29 schreef ThunderChild het volgende:
Best wel. Had 'ie "veel" op zak of is 'ie voor een magere 2,5 euro neergeslagen ??
Ach, je went eraan. Gaten genoeg in dat koppie van me . . .quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me heel akelig zo'n gat in je geheugenNog afgezien van de materiële schade.
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht..quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
dan breng je die rekening toch ook naar je schoonvader?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, je went eraan. Gaten genoeg in dat koppie van me . . .![]()
![]()
Dat noemen we zelfspot, zou je ook eens moeten proberen . . .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |