jah, dan met kerst opsturen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:34 schreef doraantje het volgende:
post 'm morgen al, en schrijf op de envelop "niet openen voor 14 februari"
bouw je de spanning ook nog een beetje extra op ;-)
Eenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zit je stiekem op te wachten he?
Trut
BEK DICHT loeder en ga die kaart voor me schrijven...!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een [afbeelding] onderdanige man ?
Dat kan best dwingender hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
BEK DICHT loeder en ga die kaart voor me schrijven...!!!
![]()
Inderdaad. Die aankomsttijden zijn dan ook meteen lekker onvoorspelbaar. Ben zelf op woensdag naar het postkantoor geweest, voor woensdag is de kans te groot dat het al op de vrijdag erop aankomt. En nu zit ik te hopen dat m'n kaartje niet volgende week vrijdag pas aankomt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:54 schreef Vloris het volgende:
Ik geloof dat ik het persoonlijk nog wat vroeger ga doen, voor de post ook Oost Europa bereikt heeft duurt het vast nog een paar dagen langer
Ach zeik niet loeder, heb ik je gevraagd of je wilde spreken? Bek dicht en schrijven en in drievoud graag...quote:
Op zaterdag worden de bussen niet geleegd. Morgen posten dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:48 schreef Shreever het volgende:
Is vandaag posten te laat? ik ben iemand vergeten
Ik wou m eigenlijk gewoon op het postkantoor afgeven, aangezien ik daar ook nog postzegels moet halen... ik heb het een keer eerder zo gedaan en toen kwam ie ook op tijd aanquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Op zaterdag worden de bussen niet geleegd. Morgen posten dus.
Je kan hem beter bij de geadresseerde zelf gaan afgevenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:47 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik wou m eigenlijk gewoon op het postkantoor afgeven, aangezien ik daar ook nog postzegels moet halen... ik heb het een keer eerder zo gedaan en toen kwam ie ook op tijd aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |