Serieus? Zou handig zijn zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:27 schreef MizzEnroe het volgende:
Als aan de envelop te zien is dat het een valentijnskaart is, wordt die maandag pas in de brievenbus gedaan namelijk.
logisch denk?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Serieus? Zou handig zijn zeg
dat wel, maar het is toch zeker zo....quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:02 schreef Stiffmaster het volgende:
Stuur 'm via internet....veel makkelijker
Uiteraard. Nooit bij stilgestaan? Normaal krijg je ook vrijwel geen post op maandag. Dus nu is een uitzondering (voor de geliefde mensen :p)...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Serieus? Zou handig zijn zeg
Oh ja tuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
hier wordt de brievenbus op zaterdag niet geleegd namelijk
Dan istie er zaterdag. Is toch niet leuk?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk![]()
Hmz ik neig toch naar de vrijdag......![]()
Doe em nou maar gewoon in het weekend op de bus. Ik denk dat de kans zo'n 99,8% is dattie gewoon maandag aankomt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee maar als ie er dinsdag is, is 't nog minder leuk
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:34 schreef doraantje het volgende:
post 'm morgen al, en schrijf op de envelop "niet openen voor 14 februari"
bouw je de spanning ook nog een beetje extra op ;-)
Op het juiste adres dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Doe em nou maar gewoon in het weekend op de bus. Ik denk dat de kans zo'n 99,8% is dattie gewoon maandag aankomt.
quote:Bezorging brieven
TPG Post bewaakt de kwaliteit van de postbezorging nauwlettend. Daarvoor wordt een onafhankelijk onderzoeksbureau ingeschakeld. De afgelopen jaren is de kwaliteit van de postbezorging steeds beter geworden.
Uit de meest recente gegevens blijkt dat gemiddeld 95% van de post die u voor de buslichting op de bus doet daadwerkelijk de volgende werkdag wordt bezorgd. 99,8% van alle post komt op het juiste adres aan. Maar elke verkeerd bezorgde brief vinden wij er één teveel.
Vrijwel alle poststukken die u voor de buslichting op de bus doet, worden de volgende werkdag bezorgd. Hieronder staat de overkomstduur overzichtelijk weergegeven:
Gepost op: Bezorgd op:
Maandag t/m vrijdag > de volgende dag
Zaterdag/zondag > maandag
true, maar als je juist wil dat diegene het dan nog niet mag weten is het niet slim om het persoonlijk langs te brengen (kat uit de boom kijken)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:47 schreef MaRySe het volgende:
Je moet zo een brief persoonlijk brengen !
Neee niet ZO persoonlijk.......quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:49 schreef Party_P het volgende:
[..]
true, maar als je juist wil dat diegene het dan nog niet mag weten is het niet slim om het persoonlijk langs te brengen (kat uit de boom kijken)
Precies! Gewoon 's ochtends om een uur of zes naar de voordeur sluipen, kaart erin gooien en maken dat je wegkomt. En anoniem, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Neee niet ZO persoonlijk.......
*Kijkt om haar heen* *rent naar brievenbus* *afgeleverd*
en aber naturlich zonder naam..Dat is het leukst
Wie vind dat nou niet leuk, een anonieme kaart krijgen. Daar voel zelfs ik me nog niet te oud voor hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tenminste, als je een puber bent, daarna is het alleen maar een irritante verplichting die je gevoegelijk moet negeren. Er zijn leukere manieren te verzinnen om de beoogde te versieren tenslotte
Eens; al die bossen rozen, dure bombons, knuffels en andere sentimentele meuk mogen wat mij betreft ritueel verbrand worden. Maar die traditie van dat kaartje is toch leuk. Of ben ik nu hopeloos ouderwetsch en romantischquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:11 schreef woediewokkie het volgende:
iedereen is homo die aan dat commerciële valentijns gedoe meedoet;KLAAR
Krijgen, ja, maar bezorgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wie vind dat nou niet leuk, een anonieme kaart krijgen. Daar voel zelfs ik me nog niet te oud voor hoor
Welke e(e)gaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef woediewokkie het volgende:
hoeveel dagen blijven er NAAST valentijn nog over om ook dit soort acties naar je eega te sturen??
volgens mij genoeg
wie verbiedt je NA valentijn dit naar een onbekende te doen??quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Welke e(e)ga
Voor de mensen die dat niet hebben is het nog best leuk hoor![]()
Ontkenningsfase, externe attributies etcquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
Dus als ik geen kaarten krijg weet ik hoe dat komt..
Neehee! Het komt door de verhuizing. Ik verhuis vaak. Heel vaak. Verklaart een boel.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, externe attributies etc
Jaja......quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Neehee! Het komt door de verhuizing. Ik verhuis vaak. Heel vaak. Verklaart een boel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:11 schreef Tranceptor het volgende:
Gewoon een kaartje met naam, toenaam, algehele liefdesverklaring, eeuwige trouw en onderdanigheid zou voor mij al genoeg zijn...
Daar zit je stiekem op te wachten he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |