hee tof!quote:Op donderdag 24 februari 2005 05:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, lachen!
Ik kwam tijdens het uitgaan hier in Utrecht da_rippah tegen. Altijd leuk, om midden in een uber-foute tent te praten over Markus Schulz
Limburgse frauen!quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:43 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
hee tof!
Ik kom jullie nooit tegen hier in Maastricht![]()
Aankomende zondag moet ik werken. Erg zuur dus... volgende maand wellicht! Ik ken wel mensen die gaan overigensquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:32 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen die naar Famous gaan dit weekend? Markus Schulz en Mike van Loon![]()
Volgende maand: Markus Schulz en Perry O'neil![]()
*iets met kopen en kaartje nog*quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef swopfile het volgende:
Oke dan! Tijdens Armin Only (12 Maart, Ocean Diva) gaat er uiteraard gemeet worden!![]()
Wie komen er allemaal?
Vorige maand was echt heerlijk! Wil weer zaterdag, maar ik moet werken. Heb een kans van zo'n 2% dat ik nog vrij kan regelen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:32 schreef Black-Hole het volgende:
Nog mensen die naar Famous gaan dit weekend? Markus Schulz en Mike van Loon![]()
Volgende maand zou ik wel heel graag willen gaanquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:32 schreef Black-Hole het volgende:
Hey... da's meer kans dan ik heb op vrijquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Vorige maand was echt heerlijk! Wil weer zaterdag, maar ik moet werken. Heb een kans van zo'n 2% dat ik nog vrij kan regelen...
Uiteraard weer naar de Ocean Diva 12 Maart!
idd ruk!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:40 schreef swopfile het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van Armin's nieuwe track 'Birth Of An Angel'?
Ik vind 'm matig. Typisch, saai, basje. De melodische elementen in het nummer proberen je een zwaar emotioneel gevoel aan te praten terwijl de melodie niet speciaal is, erger ik me altijd aan. [/kritisch]
Oh, corps-ballen tentquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:30 schreef Veersesmurf het volgende:
En wat verstaan wij onder uber-fout?![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 05:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, lachen!
Ik kwam tijdens het uitgaan hier in Utrecht da_rippah tegen. Altijd leuk, om midden in een uber-foute tent te praten over Markus Schulz
Ze hebben altijd nog een fatsoenlijke bar aan boordquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:06 schreef Xantra het volgende:
[..]
idd ruk!
ik zit nog te twijfelen over armin only, al was het de vorig keer wel erg vet...
Dit was al minimaal de 2e uitzending via ETN.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was gister de eerste ETN ASOT? Ik vind het Engels van Armin wel cool klinken op de een of andere manierEr werden ook goeie tracks gedraaid trouwens
![]()
De derde zelfsquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dit was al minimaal de 2e uitzending via ETN.
Nog ff en ik krijg zin om 2 uur met trein/bus te reizenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:58 schreef Tomaz het volgende:
Echt een super ASOT gisteren! In mijn ogen een van de beste qua trance tracks! Prachtig!
Ja heerlijk is dat. Thanks 2 trance, heb ik totaal geen moeite mee om b.v. anderhalf uur in de trein te zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Nog ff en ik krijg zin om 2 uur met trein/bus te reizen![]()
Kan ik over meepraten! *kuch R'dam Airportquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat. Thanks 2 trance, heb ik totaal geen moeite mee om b.v. anderhalf uur in de trein te zitten.
Hmmwhah... in de auto is beter denkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Nog ff en ik krijg zin om 2 uur met trein/bus te reizen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |