Jaa Markus is echt een toffe gastquote:Op maandag 21 februari 2005 21:06 schreef da_rippah het volgende:
Gewoon op de avond zelfWerkte ook bij Markus of niet marciemarcs
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:30 schreef m-kay het volgende:
Now at the decks >> Ava Mea - ava mea - in the end (original) << [09.26m/194Kbps/13,12MB]
Hij is genuked, maar klinkt niet als een reconstruction ofzo. Beetje vaag..
idd ondergewaardeerd, de phynn mix was één van de beste platen van vorig jaar, maar Tijs heeft hem wel vaak gedraaidquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:14 schreef Veersesmurf het volgende:
Armin heeft die plaat gedraaid in ASOT 146 (of ergens in die buurt), maar daarna nooit meer geloof ik. 1 van de meest ondergewaardeerde platen van 2004 (vind ik)
ma goed, ik stuur wel gewoon een mailtjeen dan maar hopen...
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef hp22 het volgende:
Of organiseer je eigen feest, ik ken ook een paar mensen die dat weleens doen
1500 man is zelfs voor een hardcore feest al aardig groot hoor. In de hardcore scene komen de echt grote namen ook naar die kleine feestjes. Omdat de scene redelijk beperkt is tot Nederland. De grote namen van de trance zijn een gewoon een stuk lastiger te boeken, omdat trance wereldwijd veel groter is.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:25 schreef Veersesmurf het volgende:
haha ja een eigen feest organiseren. Ik ken ook wel wat gasten die dat doen idd, maar dat is voornamelijk hardstyle en hardcore.
Hier in Zeeland is toch echt weinig vraag naar trance volgens mij. Wil je hier een feestje voor 1500 man organiseren, dan moet je echt met een enorm goeie line-up op de proppen komen, zeker op trance-gebied!
1500 man is best groot. Probeer het eerst eens wat kleiner aan te pakken met 100-200 man. Ik kan je zeggen dat dat erg leerzaam en meeeeeeeeeeeeer dan gezellig kan zijn. Je had bij 5DJ's moeten wezen man!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:25 schreef Veersesmurf het volgende:
haha ja een eigen feest organiseren. Ik ken ook wel wat gasten die dat doen idd, maar dat is voornamelijk hardstyle en hardcore.
Hier in Zeeland is toch echt weinig vraag naar trance volgens mij. Wil je hier een feestje voor 1500 man organiseren, dan moet je echt met een enorm goeie line-up op de proppen komen, zeker op trance-gebied!
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef hp22 het volgende:
Of organiseer je eigen feest, ik ken ook een paar mensen die dat weleens doen
Ha, wie niet!quote:Op woensdag 23 februari 2005 05:49 schreef Tomaz het volgende:
Ik ga misschien draaien in Zweden volgende maand!![]()
coolquote:Op woensdag 23 februari 2005 05:49 schreef Tomaz het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:51 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha, wie niet!24 maart toevallig?
Vette shit zeg !!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 05:49 schreef Tomaz het volgende:
hmmm, in je profiel staat zo'n schitterend wit blokje met een nog mooier rood kruisjequote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:52 schreef jackson het volgende:
[..]
1500 man is best groot. Probeer het eerst eens wat kleiner aan te pakken met 100-200 man. Ik kan je zeggen dat dat erg leerzaam en meeeeeeeeeeeeer dan gezellig kan zijn. Je had bij 5DJ's moeten wezen man!
DJ's daar kunnen best mensen je bij helpen denk ik... *kuch* zie profiel voor msn *kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |