ZXR400 te Utrecht. 1998quote:eeeY
ja hij is geimporteerd door mijn oom
denk ik
daar heb ik het van over gekocht
die is geemigreert naar zijn geboorte land
ik heb er zelf niet zo veel mee gereden ik denk 10 x
en hij ziet er wel gewoon nettjes uit voor zijn doen
je moet niet vergeten het is geen nieuwe motor
en over die 25 kw
die had hij voor mijn nicht er ook op zitten
molenaar verkoop ze voor een zxr 400 iets van 75 euro
toen 'maar dat kan wel veranderd zijn
over de vraag prijs ik vraag er 4500 euro voor
maar daar kunne we wel over uit komen
een afspraak is lastig ik werk de hle week
dus ik kan alleen in het weekeind
maar ja ik hoor het wel van je
alvast bedankt
Ik ben op 10 december 2004 geslaagd. De lesprijs was ¤ 40,- voor een uur (¤ 60,- voor 1,5 uur oftewel 90 minuten). Een uur is echter kort, want je moet eerst naar een oefenterrein rijden om bijzondere verrichtingen te doen (en dus ook weer terug rijden binnen het uur). Ook als je straks op de weg mag rijden is 1,5 uur ideaal. Twee uur vind ik iets te lang, dat heb ik in het begin gedaan. Ik had niet het gevoel dat dat laatste half uur zo nuttig is en als je net een rotdag hebt, dan is het helemaal niks.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:08 schreef -Eddow- het volgende:
He gasten ik wil volgende maand gaan beginnen met lessen.
Een kwartier voor aanvang van de les verzamelen voor omkleden en voorbespreken van de les, zodat de volledige lestijd besteed wordt aan motorrijden;
Lessen van 90 minuten, lesprijs: ¤ 63,00. Deze lesduur is nodig om een volwaardige rit te kunnen maken. Tot aan het examen AVB (voertuigbeheersing) wordt het accent gelegd op de bijzondere verrichtingen.
http://www.marcelkasius.nl
is dit een beetje een normale prijs?
hebben jullie nog tips?
Beetje warrige schrijfstijl.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:11 schreef Youssef het volgende:
Wat moet ik hier nu weer mee?![]()
![]()
![]()
schrijfstijl..
![]()
[..]
ZXR400 te Utrecht. 1998
Moet je ze wel posten auto fapperquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:15 schreef Youp het volgende:
alloha moto fappers![]()
ik heb vandaag wat filmpjes gemaakt van mn CR500 die sinds maandag weer in actie is
roermond.... limburgquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:48 schreef ZX9R het volgende:
Waar in de buurt van Helmond is dat Youp?
Niet aan Ruud te horen dat ie uit Roermond is. Klinkt eerder ZO-brabants.
Ruud woont in Bornquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:48 schreef ZX9R het volgende:
Waar in de buurt van Helmond is dat Youp?
Niet aan Ruud te horen dat ie uit Roermond is. Klinkt eerder ZO-brabants.
neequote:Op woensdag 9 februari 2005 19:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuk![]()
Denken de buren daar ook zo over??
komt omdat ik in het dagelijks leven nederlands praat en geen limburgsquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:58 schreef ZX9R het volgende:
Hij zingt namelijk niet zoals alle Limbabwezen doen.
Oeh! Een geintegreerde Limburger!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:06 schreef Youp het volgende:
[..]
komt omdat ik in het dagelijks leven nederlands praat en geen limburgsen daarom praat iedereen ook nederlans terug
ik denk dat die hoge prijs wel mee valt...tis een 98er, hequote:Op woensdag 9 februari 2005 19:42 schreef ZX9R het volgende:
Oh Youssef,
wat die ZXR400 betreft, ik denk dat ie wat hoog aan de prijs is voor een particuliere ZXR.
Op zich zijn er genoeg gekken in de wereld, maar dit is wel over de top.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:41 schreef Youp het volgende:
ik hoop niemand... dan zijn er meer over voor mij
Ik zeg toch particuliere.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat die hoge prijs wel mee valt...tis een 98er, heals je hem mee krijgt voor een dikke 4.000 euro is het gewoon een nette prijs
quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef ZX9R het volgende:
YOUSSEF, HIER KLIKKEN!!!!!!!!!
Kijk eens wat voor lelijk ding er naast staat..![]()
zei ik dealertquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch particuliere.
Bij de dealert kosten ze zoveel ja.![]()
bij mijn motor doe ik dat al niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op zich zijn er genoeg gekken in de wereld, maar dit is wel over de top.![]()
![]()
Je krijgt hem wel gemakkelijk aan het starten.![]()
Hoe bouw jij die compressie op?
Na de lange vrije slag geef ik nog 1 klikje en dan vermoed ik dat de zuiger op het hoogste punt staat.
![]()
En hij toont verder als dezelfde motor, behoudens het kenteken en de SM ombouw, ik neem wel aan dat het geluid live echt oorverdovend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |