quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef ZX9R het volgende:
YOUSSEF, HIER KLIKKEN!!!!!!!!!
Kijk eens wat voor lelijk ding er naast staat..![]()
zei ik dealertquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch particuliere.
Bij de dealert kosten ze zoveel ja.![]()
bij mijn motor doe ik dat al niet meerquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op zich zijn er genoeg gekken in de wereld, maar dit is wel over de top.![]()
![]()
Je krijgt hem wel gemakkelijk aan het starten.![]()
Hoe bouw jij die compressie op?
Na de lange vrije slag geef ik nog 1 klikje en dan vermoed ik dat de zuiger op het hoogste punt staat.
![]()
En hij toont verder als dezelfde motor, behoudens het kenteken en de SM ombouw, ik neem wel aan dat het geluid live echt oorverdovend is.
een jaren 80 uber-underpowered CR125quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef ZX9R het volgende:
ik heb volsyntheet van putoline van de crosshop hier in de buurt (BCS racing) trouwens mijn uitlaat bestaat uit 2 delen... de uitlaat en de demperquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Youp, ik heb de zijkap even verwijdert en trok dit aan.
Heb jij ook al die losse verbindingstukjes op je uitlaatbocht?
[afbeelding]
Er zitten overal veren op, dus ik denk dat het zo hoort i.v.m. de inmense warmteontwikkeling van het ding.
(wat lastig te zien is op de GSM pic zijn de 3 overgangen, met veren erboven op)
Er komt ook wat 2 takt olie uit bij iedere overgang dus helemaal 100% dicht het niet af.
De achterdemper krijg ik helaas niet open(2 imbusjes draaien dol), wilde even kijken of het ook wel echt een demper is.
Verder denk ik aan deze olie .. volsynthetisch, en in Duitsland 50% goedkoper dan halfsyntheet.![]()
[afbeelding]
Nu ben ik weer even weg trouwens.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gaan we gelijk Rietje weer ontlopen![]()
Eyquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok vertel eens... wat heb ik allemaal gemist?
Kan alleen melden dat ik donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag hele dag heb gereden, godsamme wat een lekker weer EN vooral wat een lekker fietsje is die Bandit van mij
Lekker profiterenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook aardig met de Luchtmacht bezig geweest, paar gesprekken gehad en ben in principe aangenomen voor de volgende opleiding:
http://www.werkenbijdeluchtmacht.nl/WBL/job.asp?command=PublicFetchJob&JobID=10134
Mits ik de medische keuring haal...Nogal zwaar schijnt het, heb nu dus een half jaar om aan mn conditie te werken
Wel ideaal, studeren op kosten van de Luchtmacht EN tegelijk salaris ontvangen... B-rijbewijsje en misschien nog wel vrachtwagen rijbewijsje halen
Dus misschien word het nog wat met deze knakker
Mooi begin van het motor seizoenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Over circuit rijden gesproken.....
Is dit wat ?
http://www.fastbike.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=147&Itemid=58
ZX7R 25kW?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef ZX9R het volgende:
Jups, heb BMW ingeruild voor een Suzuki SV650N K4 (spiksplinternieuw, overjarig model, wordt nu pas op kenteken gezet)quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey Didiot, was lees ik, heb je een Comet-wannabee fiets gekocht?
Wel leuke dingen
Net na die compressieslag is die hele vrije slag.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Youp het volgende:
bij mijn motor doe ik dat al niet meer... alleen op het filmpje zette ik hem nog net na de compressieslag zodat hij vaart maakt voordat hij de volgende compressieslag maakt...
quote:maar ik ben er achter dat ik sterk genoeg ben om hem gewoon door te trappen maakt niet uit in welke stand de zuiger staat
quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Vandaag voor het eerste helemaal ALLEEN wezen rijden!![]()
Zelfs alleen motorrijden is geweldig.
[<knip>..enthousiast verhaal..[/sub]
Ik had niet definitief afgezegd, maar ook niet duidelijk toegezegd. (was mij veel te ver vooruit plannenquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij was het vanaf 25 Juli tot 1 augustus,
maar ik heb het idee dat er niet veel animo meer voor is,
Lars & pepijn hebben inmiddels al afgezegd,![]()
zou wel erg jammer zijn,![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:13 schreef Didiot het volgende:
Jups, heb BMW ingeruild voor een Suzuki SV650N K4 (spiksplinternieuw, overjarig model, wordt nu pas op kenteken gezet)![]()
Ik had ook een Comet kunnen kopen (scheelt in dit geval toch weer zo maar 1000 eurotjes), maar ik ga toch liever voor iets waarvan ik zeker weet dat ik over bij wijze van spreke over 10 jaar nog onderdelen van kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |