abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25011595
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef ZX9R het volgende:
YOUSSEF, HIER KLIKKEN!!!!!!!!!

Kijk eens wat voor lelijk ding er naast staat..
pi_25011643
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:50 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik zeg toch particuliere.
Bij de dealert kosten ze zoveel ja.
zei ik dealert ?? ook voor particulier gewoon een nette prijs, niet super goedkoop ofzo maar ook niet superduur
pi_25011646
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Op zich zijn er genoeg gekken in de wereld, maar dit is wel over de top.

Je krijgt hem wel gemakkelijk aan het starten.

Hoe bouw jij die compressie op?
Na de lange vrije slag geef ik nog 1 klikje en dan vermoed ik dat de zuiger op het hoogste punt staat.

En hij toont verder als dezelfde motor, behoudens het kenteken en de SM ombouw, ik neem wel aan dat het geluid live echt oorverdovend is.
bij mijn motor doe ik dat al niet meer ... alleen op het filmpje zette ik hem nog net na de compressieslag zodat hij vaart maakt voordat hij de volgende compressieslag maakt... maar ik ben er achter dat ik sterk genoeg ben om hem gewoon door te trappen maakt niet uit in welke stand de zuiger staat

en ja het geluid is echt oorverdovend

trouwens de mijne is een 91er
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25011649
Ey Didiot, was lees ik, heb je een Comet-wannabee fiets gekocht?

Wel leuke dingen

Ik ben er trouwens weer... had geen zin om op het nieuwe modem te gaan wachten dus mn huidige ADSL model open geschroefd en wat gesoldeerd
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:53:27 #280
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25011650
Youp, ik heb de zijkap even verwijdert en trok dit aan.
Heb jij ook al die losse verbindingstukjes op je uitlaatbocht?

Er zitten overal veren op, dus ik denk dat het zo hoort i.v.m. de inmense warmteontwikkeling van het ding.
(wat lastig te zien is op de GSM pic zijn de 3 overgangen, met veren erboven op)
Er komt ook wat 2 takt olie uit bij iedere overgang dus helemaal 100% dicht het niet af.

De achterdemper krijg ik helaas niet open(2 imbusjes draaien dol), wilde even kijken of het ook wel echt een demper is.

Verder denk ik aan deze olie .. volsynthetisch, en in Duitsland 50% goedkoper dan halfsyntheet.

Nu ben ik weer even weg trouwens.
pi_25011682
quote:

een jaren 80 uber-underpowered CR125
pi_25011699
Ok vertel eens... wat heb ik allemaal gemist?

Kan alleen melden dat ik donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag hele dag heb gereden, godsamme wat een lekker weer EN vooral wat een lekker fietsje is die Bandit van mij

pi_25011738
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:

Gaan we gelijk Rietje weer ontlopen

pi_25011748
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
Youp, ik heb de zijkap even verwijdert en trok dit aan.
Heb jij ook al die losse verbindingstukjes op je uitlaatbocht?

[afbeelding]

Er zitten overal veren op, dus ik denk dat het zo hoort i.v.m. de inmense warmteontwikkeling van het ding.
(wat lastig te zien is op de GSM pic zijn de 3 overgangen, met veren erboven op)
Er komt ook wat 2 takt olie uit bij iedere overgang dus helemaal 100% dicht het niet af.

De achterdemper krijg ik helaas niet open(2 imbusjes draaien dol), wilde even kijken of het ook wel echt een demper is.

Verder denk ik aan deze olie .. volsynthetisch, en in Duitsland 50% goedkoper dan halfsyntheet.

[afbeelding]

ik heb volsyntheet van putoline van de crosshop hier in de buurt (BCS racing) trouwens mijn uitlaat bestaat uit 2 delen... de uitlaat en de demper verder niks... ook loopt mijn uitlaat achter het frame langs

trouwens je mag me wel aanmelden op msn als je dat hebt en wilt (mn msn adres staat in mn profiel)
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:58:04 #285
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25011760
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Gaan we gelijk Rietje weer ontlopen

Ik ook.

Laters
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25011781
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok vertel eens... wat heb ik allemaal gemist?

Kan alleen melden dat ik donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag hele dag heb gereden, godsamme wat een lekker weer EN vooral wat een lekker fietsje is die Bandit van mij

Ey

zaterdag ook gereden was heerlijk idd mocht wat warmer als je bijna 4 uur gaat rijden
pi_25011963
Heb trouwens vandaag mijn eerste 'klote-koekblikkers-kijken-niet-uit-hun-doppen-dag' meegemaakt

Tweebaansweg richting stoplicht, ik rij vast op de linkerbaan omdat het rechts vol stond en een motor uiteraard ALTIJD vooraan hoort te staan Rechtsvoor mij reed ook een auto en volgens mij was ie van plan naar links te gaan omdat ook hij graag vooraan wilt staan natuurlijk Ik let dus op die auto vanuit mijn ooghoek, en jep, als ik naast hem rij komt ie ook opeens naar links ... Kon zo 1,2,3 mijn toeter niet vinden In totaal was het een 4 baans weg (2 heen, 2 terug) dus ik reed zo ongeveer op eht midden nu en toen ik toeterde verontschuldigde hij zich wel, dus boeide me verder niet omdat er geen levensgevaarlijke situatie ontstond. Alhoewel een tegenligger wel begon te toeteren

Was een Marokkaan nog wel

Even verderop haalde ik een rijtje auto's in die voor het stoplicht bij rechtdoor stonden en ik ging over de baan voor linksaf om naar voren te glippen, en toen draaide er ook opeens een auto uit die file Nog snel een boogje er omheen kunnen maken
pi_25012029
Ik ben de laatste tijd ook aardig met de Luchtmacht bezig geweest, paar gesprekken gehad en ben in principe aangenomen voor de volgende opleiding:

http://www.werkenbijdeluchtmacht.nl/WBL/job.asp?command=PublicFetchJob&JobID=10134

Mits ik de medische keuring haal... Nogal zwaar schijnt het, heb nu dus een half jaar om aan mn conditie te werken

Wel ideaal, studeren op kosten van de Luchtmacht EN tegelijk salaris ontvangen... B-rijbewijsje en misschien nog wel vrachtwagen rijbewijsje halen

Dus misschien word het nog wat met deze knakker
pi_25012111
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook aardig met de Luchtmacht bezig geweest, paar gesprekken gehad en ben in principe aangenomen voor de volgende opleiding:

http://www.werkenbijdeluchtmacht.nl/WBL/job.asp?command=PublicFetchJob&JobID=10134

Mits ik de medische keuring haal... Nogal zwaar schijnt het, heb nu dus een half jaar om aan mn conditie te werken

Wel ideaal, studeren op kosten van de Luchtmacht EN tegelijk salaris ontvangen... B-rijbewijsje en misschien nog wel vrachtwagen rijbewijsje halen

Dus misschien word het nog wat met deze knakker
Lekker profiteren Vrachtwagenrijbewijs lijkt me ook wel cool, maar niet om het zelf te betalen
pi_25012512
Neu dat niet idd....

Ik heb als 2e keuze Vliegtuiguitrusting Techniek gekozen Lijkt me ook vet:

woensdag 9 februari 2005 @ 21:52:09 #291
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25012764
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_25013257
nee
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:20:44 #293
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_25013317
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:52 schreef ondeugend het volgende:
Over circuit rijden gesproken.....

Is dit wat ?

http://www.fastbike.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=147&Itemid=58
Mooi begin van het motor seizoen
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_25013525
Heb net even Black Hawk Down gekeken. Is toch lang geleden dat ik een filmpje heb gekeken, wel een film die je raakt. Oorlog

Aniweg..
quote:

ZX7R 25kW? Niet een beetje overdone ? En hij is rood... Maar ik hou hem zeker in de gaten, eerst even binnen de grenzen nog proberen. Ben benieuwd of ik mail heb... spannend
pi_25013618
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
nee
pi_25014759
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

pi_25018591
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey Didiot, was lees ik, heb je een Comet-wannabee fiets gekocht?

Wel leuke dingen
Jups, heb BMW ingeruild voor een Suzuki SV650N K4 (spiksplinternieuw, overjarig model, wordt nu pas op kenteken gezet)
Ik had ook een Comet kunnen kopen (scheelt in dit geval toch weer zo maar 1000 eurotjes), maar ik ga toch liever voor iets waarvan ik zeker weet dat ik over bij wijze van spreke over 10 jaar nog onderdelen van kan krijgen
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:22:15 #298
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25018630
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Youp het volgende:
bij mijn motor doe ik dat al niet meer ... alleen op het filmpje zette ik hem nog net na de compressieslag zodat hij vaart maakt voordat hij de volgende compressieslag maakt...
Net na die compressieslag is die hele vrije slag.
Hij valt dan toch stil voor hij bdp bereikt?
quote:
maar ik ben er achter dat ik sterk genoeg ben om hem gewoon door te trappen maakt niet uit in welke stand de zuiger staat
Dat is nou net mijn probleem, ik druk hem er al met mijn hand doorheen.. kan het punt moeilijk vinden.
Ik zal wat minder vaak naar de sportschool gaan.
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Vandaag voor het eerste helemaal ALLEEN wezen rijden!

Zelfs alleen motorrijden is geweldig.
[<knip>..enthousiast verhaal..[/sub]

En nog een beetje goed weer meegepakt. Vandaag tropische regenbuien. Althans tot nu toe.
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij was het vanaf 25 Juli tot 1 augustus,

maar ik heb het idee dat er niet veel animo meer voor is,

Lars & pepijn hebben inmiddels al afgezegd,

zou wel erg jammer zijn,
Ik had niet definitief afgezegd, maar ook niet duidelijk toegezegd. (was mij veel te ver vooruit plannen )
Filosofeerde laatst alleen maar dat als de Beemer verkocht is ik even niet weet hoe verder met de toertochten, want dan heb ik alleen nog maar een funbike.
Maar een duidelijk nee, nee. Je hoeft in ieder geval vooralsnog geen rekening met mij te houden, zo duidelijk?

Raus had al vrij genomen toch?
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:23:30 #299
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25018635
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 08:13 schreef Didiot het volgende:
Jups, heb BMW ingeruild voor een Suzuki SV650N K4 (spiksplinternieuw, overjarig model, wordt nu pas op kenteken gezet)
Ik had ook een Comet kunnen kopen (scheelt in dit geval toch weer zo maar 1000 eurotjes), maar ik ga toch liever voor iets waarvan ik zeker weet dat ik over bij wijze van spreke over 10 jaar nog onderdelen van kan krijgen
En vooral de inruilprijs, want over 10 jaar heb jij bij wijze van spreken ook die fiets niet meer.
pi_25018636
* Didiot zit trouwens zielig thuis ziek te zijn. Gister ziek van m'n werk naar huis gegaan

Ik was eigenlijk al sinds dinsdagavond ziek, maar wou toch nog even m'n werk afmaken wat deze week af zou moeten...

Gistermiddag naar de dokter gegaan, omdat ik enorme last van m'n bronchien had. Bleek ik 39 graden koorts te hebben en slijm in mijn rechterbronchie. Dus toen een antibiotica kuurtje gekregen om te voorkomen dat ik een longontsteking krijg. Vannacht enorm slecht geslapen, maar gedurende de nacht ben ik me toch langzaam aan wat beter te voelen (lees: minder slecht). Maar mijn weekend is laat maar zeggen wel gister begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')