dan heb jij duidelijk het shotje net na de witte ontploffing gevonden/bekeken... want ik zie hier toch een duidelijk witte explosie...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:19 schreef Redux het volgende:
Ik zie geen 'fel witte ontploffing'
[afbeelding]
Waar baseer jij je uitspraak op dat een fel witte ontploffing duidt op zware explosieven?
En er zijn getuigen die een boeing voorbij hebben zien vliegen. Hoe verklaar je dat dan?
[..]
Maar een witte explosie, duidt dat enkel alleen op een explosieven-explosie? Sluit dat de mogelijkheid dat het een vliegtuig was uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dan heb jij duidelijk het shotje net na de witte ontploffing gevonden/bekeken... want ik zie hier toch een duidelijk witte explosie...
[afbeelding]
Nee, maar het leek erop dat je puut uitging van wat ik post. Dus ik post 'er was een brand' en ik post 'er was geen brand' en jij roept: dat is tegenstrijdig wat je post, je theorie klopt niet. Zoek dan zelf eens uit wat er gebeurd is bij die crash ipv alleen op mijn posts uit te gaan, en post eens wat je hebt gevonden zodat we daarover kunnen discusseren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef UncleScorp het volgende:
"Maar je kan toch zelf ook opzoeken of er wel of geen flinke brand heeft gewoed in het pentagon, zonder steeds van mijn posts uit te gaan? "
Ow mag ik nu al niet meer reageren op wat jij post ?
Dan moette zwijgen hé ...
Ik heb ondertussen wel al alle mogelijk foto's van het Pentagon gezien hoor.
Lol en jij vraagt mij om op te zoeken zodat achteraf mijn bronnen weer afgedaan kunnen worden als onbetrouwbaar ... been there, done that ...
Niet zeveren jong, als ik tegenstrijdigheden post , word ik daar op gepakt .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:30 schreef Redux het volgende:
Nee, maar het leek erop dat je puut uitging van wat ik post. Dus ik post 'er was een brand' en ik post 'er was geen brand' en jij roept: dat is tegenstrijdig wat je post, je theorie klopt niet. Zoek dan zelf eens uit wat er gebeurd is bij die crash ipv alleen op mijn posts uit te gaan, en post eens wat je hebt gevonden zodat we daarover kunnen discusseren.
Dus je baseert je mening dan maar op wat je hier in dit topic te zien krijgt? Met die insteek kun je je netzogoed weerhouden van de discussie, want je kunt dan alle informatie die je niet aanstaat alszijnde 'onbetrouwbaar' classificeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:33 schreef UncleScorp het volgende:
Niet zeveren jong, als ik tegenstrijdigheden post , word ik daar op gepakt .
En opzoeken ... dat zijn toch maar onbetrouwbare sites dus daar steek ik mijn tijd niet meer in.
Wordt het es geen tijd dat gij stopt met je 9/11-verslaving ? Niemand kan hier op fok nog een woord over 9/11 zeggen zonder Redux op zijn kap te krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:35 schreef Redux het volgende:
Dus je baseert je mening dan maar op wat je hier in dit topic te zien krijgt? Met die insteek kun je je netzogoed weerhouden van de discussie, want je kunt dan alle informatie die je niet aanstaat alszijnde 'onbetrouwbaar' classificeren.
Maak jij uit waar ik wel en niet post? Ik zie jou ook constant hier rondposten, dat is wel ok? Wie benjij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:40 schreef UncleScorp het volgende:
Wordt het es geen tijd dat gij stopt met je 9/11-verslaving ? Niemand kan hier op fok nog een woord over 9/11 zeggen zonder Redux op zijn kap te krijgen.
Verder vind ik het volkomen logisch dat ik antwoord op zaken die hier gepost worden.
Ow ja, zal ik wat gaan copy-pasten uit een ander topic ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:42 schreef Redux het volgende:
Natuurlijk is het logisch dat je antwoord op zaken die hier gepost worden, maar het lijkt erop dat je zelf niet actief info zoekt. Of doe je dat wel?
grafity op de muur?? moet je goeie ogen hebben want daar is het te donker voor..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:57 schreef displission het volgende:
Wat mij opviel bij de flash animatie uit het topic missle in pentagon was de grafitty op de muur..
Misschien wil iemand daar een shotje van tonen?
Heb je daar een foto van?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat ze op die vrachtwagen geladen hebben, met dat blauw zeil over ?
Daar zitten de 64 passagiers met hun bagage in...... en de onderdelen van de 2de motor.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef Redux het volgende:
gezocht in google....
[afbeelding]
Dit? Ik zou het niet weten, jij?
Dat schema wat ik erbij heb geplaatst, dat heeft geen maten? Waarom wil je de maten hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:18 schreef merlin693 het volgende:
Redux kun je ook een foto van de motor MET maten leveren ?
Ik kan niet aan je avatar ruiken wat je wil, Merlijn. Volgens mij zijn de gegevens uitstekend te vinden op google, maar goed, ik ga een poging wagen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:38 schreef merlin693 het volgende:
wat denk je ? vergelijken mischien ?
Waarom niet? Als dit een schematische weergave is van de motoren die onder dat type boeing zaten, en de onderdelen in het puin te identificeren zijn als zo'n motor, lijkt me dat de uitkomst dan makkelijk te stellen is: het was een boeing wat het pentagon in is gevlogen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef merlin693 het volgende:
dus hebben we niks aan dit plaatje als bewijsmateriaal ! zal ook wel zoeken
Da's mooi dat je dat begrepen hebt. Waar heb je dat vandaan? Ben benieuwd.quote:maar ik heb trouwens begrepen dat op dit type pratt&whitney's gemonteerd waren !
zak in de strond kerel ! (ik hoop dat deboventaande opmerking ook bij iteejers optelsom word bijgezet !)quote:Da's mooi dat je dat begrepen hebt.
En dan laat hij mij de maten opzoeken? Als merlin het correct wil doen, waarom gaat hij dan niet zelf de maten erbij zoeken? Of zat hij, zoals je kunt zien aan zijn post boven je, te zoeken naar iets?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:14 schreef UncleScorp het volgende:
"Als dit een schematische weergave is van de motoren die onder dat type boeing zaten, en de onderdelen in het puin te identificeren zijn als zo'n motor,"
Merlin963 wil het correct doen ... jij gaat af op louter visueel (het ziet er hetzelfde uit dus het is hetzelfde) ... merlin963 wil zekerheid aan de hand van afmetingen.
nou nou, doe eens even rustig wil je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:13 schreef merlin693 het volgende:
[..]
zak in de strond kerel ! (ik hoop dat deboventaande opmerking ook bij iteejers optelsom word bijgezet !)
quote:En dan laat hij mij de maten opzoeken? Als merlin het correct wil doen, waarom gaat hij dan niet zelf de maten erbij zoeken?
schud hoofd !!quote:zal ook wel zoeken
Hij zegt hier zelf dat hij ook wel zal zoeken ... lezen my dear lezenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef merlin693 het volgende:
dus hebben we niks aan dit plaatje als bewijsmateriaal ! zal ook wel zoeken
maar ik heb trouwens begrepen dat op dit type pratt&whitney's gemonteerd waren !
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:21 schreef merlin693 het volgende:
schud hoofd !!
dit was de laatste poging met redux een discussie op gang te brengen !!
Dat vind jij een normale discussie voeren? Je zat gewoon te vissen naar een lompe opmerking van me man, zodat je iteejer meer reden kan geven om me te bannen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:38 schreef merlin693 het volgende:
wat denk je ? vergelijken mischien ?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zegt hier zelf dat hij ook wel zal zoeken ... lezen my dear lezen
paranoia ventje dat je er rond looptquote:Je zat gewoon te vissen naar een lompe opmerking van me man, zodat je iteejer meer reden kan geven om me te bannen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:30 schreef merlin693 het volgende:
paranoia ventje dat je er rond loopt
Paranoia? Kom op zeg. :Squote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:13 schreef merlin693 het volgende:
zak in de strond kerel ! (ik hoop dat deboventaande opmerking ook bij iteejers optelsom word bijgezet !)
omgquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:28 schreef Redux het volgende:
Nadat ik heb gezocht en hij de info die ik gevonden heb niet goed vond?
Waar ben jij ontopic bezig, unclescorp? Weer lekker aan het sidekicken?
Als jij een schematische weergave van je videorecorder hebt, en je ziet een foto met een kapot frontje, waarvan datzelfde frontje te zien is op de schematische weergave, wat heb je dan aan de maten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
Hij vraagt achter afmetingen en die staan niet op jouw foto, dus is het niet goed voor hem ... is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen ? Ge begrijpt alles van 9/11 maar ge hebt het blijkbaar moeilijk met eenvoudige dingen hé ?
Uiteraard doe jij dat graag alleen niemand zit er op te wachtenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:10 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, mensen zoals thriller baseren hun mening blijkbaar puur op de info die ze krijgen van complot sites. Die info is ook anders uit te leggen. Ik post graag die info met andere uitleg.
Aan de maten niets, ik kijk dan naar het type-nummerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:35 schreef Redux het volgende:
Als jij een schematische weergave van je videorecorder hebt, en je ziet een foto met een kapot frontje, waarvan datzelfde frontje te zien is op de schematische weergave, wat heb je dan aan de maten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |