quote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
en bovendien niemand was zo Cool As Ice.
Jim Carreyquote:YO VIP's
Lets KICK IT
Alright STOP, while I do up my laces.
This kinda thing happens every show, yo
I gotta learn how to tie a BOW
WHATS YOUR REAL NAME?
Robert Van Winkle
WHY DID YOU CHANGE IT?
Nothin ryhmes with Winkle
I'm White, and im capitalizin, on trend that's currently risin,
Mix it with Curly and Larry and Moe,
WHOOP WHOOP WHOOP WHOOP WHOOP, HEY YO
WHEN YOU GONNA STOP?
Maybe never, I become richer with every endevar.
Im livin large and my bank is scooped,
Cause I just listin to real rap and dupe it!!!
White White Baby
He's White white Baby
So very white white baby
Extremely white white baby
I'm a little teapot short and stout
GROOVE VANILLA ICE WORK IT OUT
I told the world I was stabbed in the butt,
But it was a toilet paper cut
YEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOO
He's white white baby
What is he?... white white baby
he's white what baby
His thing is white white baby,
Hes just a white white baby
Were talking white white baby
Hey guys!!!!!!!!!
Wassup?
Yo Im not stupid, I just dupid
Word to ya mudda
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
Als laatste, Ice was de eerste eigentijdse rapper die zich focuste op de jaren 70. Het funk era als voornaamste bron voor inspiratie, de "return to the old school" style, die de laatste jaren de kop opsteekt. En dit ver voordat artiesten zoals Snoop of Dr. Dre jaren 70 samples begonen te gebruiken, had Vanilla Ice al de track "Play that funky music" gereleased.
dat is helemaal dikke onzin.quote:Als laatste, Ice was de eerste eigentijdse rapper die zich focuste op de jaren 70.
Het is slechts een opsomming van feiten.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:37 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
Wat een bullshit.
Zonder Vanilla Ice was er geen Death Row Records label. Dr. Dre, de producent, was dan niet in staat geweest om een artiest als Eminem te contracteren op Aftermath (Shady Records).quote:Op woensdag 13 april 2005 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
onzin
Hij heeft er ook niet voor gezorgd dat Eminem bekend kon worden, dat was hij ook geworden zonder dat Vanilla Ice een single zou hebben.
dit is echt de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb , To The Extreme komt uit 1990 , terwijl bijvoorbeeld de eerste zwarte rapper met een groot commercieel platen contract (kurtis blow) toch echt jaren 70 loopjes gebruikte voor zn nummers , en N.W.A. Bestond ookal eerder dan Vanilla , en die maakte zowel rauwe als funky beats , om van ice-t(de rustigere nummers) en cold chillin nog maar te zwijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
Als laatste, Ice was de eerste eigentijdse rapper die zich focuste op de jaren 70. Het funk era als voornaamste bron voor inspiratie, de "return to the old school" style, die de laatste jaren de kop opsteekt. En dit ver voordat artiesten zoals Snoop of Dr. Dre jaren 70 samples begonen te gebruiken, had Vanilla Ice al de track "Play that funky music" gereleased.
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:37 schreef Herald het volgende:
[..]
[afbeelding]
laat me raden, nadruk op was?
hij maakt nu metal of iets dergelijks en haat het als hij aan Vanilla Ice wordt herrinnerd. waarom toch?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]![]()
hij denkt het nog steeds
[afbeelding]
volgende album onder vanilla cream alias![]()
ow dit is anders een cover van een album uit 2003quote:Op woensdag 13 april 2005 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij maakt nu metal of iets dergelijks en haat het als hij aan Vanilla Ice wordt herrinnerd. waarom toch?![]()
is toch weer 2 jaar geledenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ow dit is anders een cover van een album uit 2003
Je bedoelt: voor dat de TOP40 mensjes de jaren 70 ontdekten en deze begonnen te sampelen.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef -Angel- het volgende:
Vanilla Ice de grootste blanke impact heeft gehad op de hedendaagse hip-hop. De hip-hop die vandaag de dag zo geliefd is.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef -Angel- het volgende:
Nou ik durf zo ver te gaan om Vanilla Ice een icoon te noemen. Waarom moet je zo nodig Vanilla Ice dissen, en je zelf daarvoor een schouderklopje geven.
ach heb nog geen enkele diss op vanilla gezien hoor , alleen wat suggestieve nuances aan jouw suggestieve verhaalquote:Op donderdag 14 april 2005 16:20 schreef -Angel- het volgende:
Nou ik durf zo ver te gaan om Vanilla Ice een icoon te noemen. Waarom moet je zo nodig Vanilla Ice dissen, en je zelf daarvoor een schouderklopje geven.
Wat een verschrikkelijke onzin kraam je weer uit.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef -Angel- het volgende:
Een heleboel mensen willen het niet toegeven dat ze Vanilla Ice fans zijn, want ze willen niet bestempeld worden als niet cool. De hip-hop van 2005 moet immers "hip en intellectueel" zijn. Ze willen liever tracks op de radio die gaan over hoe miserabel het leven wel niet is.
In je verste verte is de muziek van Vanilla Ice oldschool en zal dat ook nimmer worden.quote:Vanilla Ice zijn muziek was old school rap.
Pffffffffffahahahahahahaahaaaaa!!!quote:To The Extreme" is een parel voor mensen die houden van de old school rap.
Idd jammer dat er nooit meer iemand zoals Ice zal zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef -Angel- het volgende:
Vanilla Ice is the hero and we all are zeros. There will never again be a 'Nilla Ice. He was the coolest, he was the smoothest. He was cold. Cold as Ice.
Oud genoeg om het tijdperk van de Ice Man nog meegemaakt te hebben. Dan kan van de gemiddelde Breezer *niet zo'n mooi woord* niet gezegd worden.quote:
en daarvoor nog veeel meer.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:27 schreef DuranK het volgende:
Jij beweert dat Vanilla Ice als eerste samples van jaren 70 muziek gebruikte. Nou ik dacht ik ga ff wat zoekenKwam erachter dat Vanilla Ice 1-12-1990 in de Nederlandse lijsten stond en Mc Hammer met Can't Touch This al op 14-7-1990
Dus Mc Hammer was eerder
Dat is de Nederlandse release datum.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:27 schreef DuranK het volgende:
Jij beweert dat Vanilla Ice als eerste samples van jaren 70 muziek gebruikte. Nou ik dacht ik ga ff wat zoekenKwam erachter dat Vanilla Ice 1-12-1990 in de Nederlandse lijsten stond en Mc Hammer met Can't Touch This al op 14-7-1990
Dus Mc Hammer was eerder
quote:Vanilla Ice de grootste blanke impact heeft gehad op de hedendaagse hip-hop.
Wat de fuck heeft die releasedatum er mee te maken? In de tijd dat dat " ice ice baby"-gedrocht uitkwam, waren er al duizenden hiphopplaten gemaakt man.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is de Nederlandse release datum.
Ice was de eerste eigentijdse rapper die zich focuste op de jaren 70. Het funk era als voornaamste bron voor inspiratie, de "return to the old school" style.quote:Wat de fuck heeft die releasedatum er mee te maken? In de tijd dat dat " ice ice baby"-gedrocht uitkwam, waren er al duizenden hiphopplaten gemaakt man.
Dat is de rede dat jij een hekel hebt aan de artiest Vanilla Ice. Het is zijn image, die haat je. Terwijl je bij niet in gaat op de muziek van Ice. Het is enigste argument is telkens weer marketing. Ja, ik vindt ook jammer dat Vanilla Ice gebruikt is door het management team.quote:Nogmaals.. die Vanilla Ice (en de mensen daarachter) probeerden mee te liften op de groeiende populariteit van de echte hiphop en maakten daar een versie van die zelfs je grootmoeder nog digt.
Bovendien kon hij er geen reet van.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef -Angel- het volgende:
Zijn impopulariteit op het huidige moment is slechts alleen te danken aan slechte marketing. De fans hadden niet genoeg van de muziek (die was namelijk goed en aanstekelijk), maar van het image.
Jaren '70? wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ice was de eerste eigentijdse rapper die zich focuste op de jaren 70. Het funk era als voornaamste bron voor inspiratie, de "return to the old school" style.
Hij kan niet rappen, sorry. Het is gewoon lachwekkend.quote:Dat is de rede dat jij een hekel hebt aan de artiest Vanilla Ice. Is zijn image, die haat je. Terwijl je bij niet in gaat op de muziek van Ice. Het is enigste argument is telkens weer marketing. Ja, ik vindt ook jammer dat Vanilla Ice gebruikt is door het management team.
Allereerst: leer Nederlands.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef -Angel- het volgende:
Dat is de rede dat jij een hekel hebt aan de artiest Vanilla Ice. Is zijn image, die haat je. Terwijl je bij niet in gaat op de muziek van Ice. Het is enigste argument is telkens weer marketing. Ja, ik vindt ook jammer dat Vanilla Ice gebruikt is door het management team.
Ik meen het serieus, als dat niet zo was dan zou ik wel posten in Ozin.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb een hele tijd echt gedacht dat je serieus was
tuurlijk jongequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, als dat niet zo was dan zou ik wel posten in Ozin.
-Angel-, ben je een man of een vrouw? Indien je een vrouw bent zou ik je wel willen kussen!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef -Angel- het volgende:
Lach maar, zijn recenste album is 80.000 keer over de toonbank gegaan. Dit lijkt mischien niet veel in vergelijking tot de eerdere miljoenen. Maar bedenk dit, het album had amper promotie en vrijwel geen airplay. Dus: The ice man is here to stay.
aardig en leuk , maar om eerlijk te zeggen boeit MTV mij totaal nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:38 schreef -Angel- het volgende:
Vanilla Ice Breaks Up MTV's Party.
Een kleine passage uit dit artikel:
"Do you want to be called Vanilla Ice? Mr. Ice? Rob?" a producer whispered to him backstage, before he went on the set.
"Rob," Van Winkle answered.
He watched "Ice Ice Baby" with the four comedians, who resisted mocking it with Van Winkle sitting next to them. At its end, he was handed a baseball bat for a symbolic crushing, and cryptically said he would give a taste of his new stage act.
Van Winkle shattered the video but didn't stop there. Another swing laid waste to a table, sending a shower of popcorn to the floor. He stalked over to a Debbie Gibson mannequin, which went sprawling after a direct hit between the eyes. He raised the bat over his head and prepared to hammer a VCR, but held back. Garofalo cowered in a fetal position, her arms protecting her head.
When he was done, the studio set looked like a living room trashed by a tornado.
"Mom said not to have a party while she was away," said a shaken Garofalo, who chain-smoked her way through the rest of the taping, "and now look -- the house is trashed."
It was a wonderful moment, precisely because it was the only real mystery of the afternoon. Was Van Winkle just playing around? Was he really mad, taking vengeance on MTV for making him a star and then making him a joke? Was he nuts? No one was really sure.
Je ziet wat er gebeurt met degene die de Ice Man bespotten.
In tegentelling tot de Beastie Boys situeerde Vanilla Ice zich in de zwarte hip-hop gemeenschap. De orgine van de hedendaagse hip-hop. De tracks van de Beastie Boys waren altijd postmoderne parodieėn op de absurditeit van hip-hop. Luidruchtig, onbeschoft en misogynistische thema's (pathologische afkeer voor vrouwen), machogedrag bij uitstek.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:48 schreef heiden6 het volgende:
Een beetje respect voor echte iconen mag wel.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:36 schreef -Angel- het volgende:
Jammer, dat heiden6 niet heeft gereageerd. Dit geldt overigens ook voor de echte hip-hop fans, ach ja, misschien is er geen plaats voor mensen die echt iets snappen van hip-hop. Want de beats en de breaks van de rap Elvis zijn ongeevenaard. Dit is wat anders dan die pop-rap van de The Beastie Boys.
Zelfs zijn album "Hard to Swallow" is superieur wanneer je deze vergelijkt met albums van Rage Against The Machine, Korn, Deftones, etc., alleen al op basis van het hebben van een eigen persoonlijkheid. Een album overigens geproduceerd door Ross Robinson (Korn, Soulfly, Slipknot, etc.).
Nou, proost hčquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:36 schreef -Angel- het volgende:
Jammer, dat heiden6 niet heeft gereageerd. Dit geldt overigens ook voor de echte hip-hop fans, ach ja, misschien is er geen plaats voor mensen die echt iets snappen van hip-hop. Want de beats en de breaks van de rap Elvis zijn ongeevenaard. Dit is wat anders dan die pop-rap van de The Beastie Boys.
Voor de duizendste keer ik ben geen kloon (en anders noem eens namen). Overigens "Ice Ice Baby" is geen liedje maar het is een lifestyle.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:36 schreef -Angel- het volgende:
Zelfs zijn album "Hard to Swallow" is superieur wanneer je deze vergelijkt met albums van Rage Against The Machine, Korn, Deftones, etc., alleen al op basis van het hebben van een eigen persoonlijkheid. Een album overigens geproduceerd door Ross Robinson (Korn, Soulfly, Slipknot, etc.).
Jongen, pleur nu toch eindelijk eens op met je gezeik man. Ga vissen ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer ik ben geen kloon (en anders noem eens namen). Overigens "Ice Ice Baby" is geen liedje maar het is een lifestyle.
Wat denk je hier van heiden6:quote:
zeg dat dan meteen!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat denk je hier van heiden6:
"In tegentelling tot de Beastie Boys situeerde Vanilla Ice zich in de zwarte hip-hop gemeenschap. De orgine van de hedendaagse hip-hop. De tracks van de Beastie Boys waren altijd postmoderne parodieėn op de absurditeit van hip-hop. Luidruchtig, onbeschoft en misogynistische thema's (pathologische afkeer voor vrouwen), machogedrag bij uitstek."
Nog even als bewijs dat Vanilla Ice een bekende was in de zwarte hip-hop wereld, de Vanilla Ice Posse (V.I.P.) waar ik eerder over sprak.
[afbeelding]
die naam http://www.geocities.com/SunsetStrip/Stage/6429/sexy.jpgquote:Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef -Angel- het volgende:
De VIP crew die cruciaal was voor het succes van Vanilla Ice (DJ, dansers) bestond uit de volgende mensen:
- D.J. Shayee;
- D.J. Earthquake;
- M. Smooth;
- P. Lommis;
- Khayee;
- G. Anderson;
- David Derreby;
- Kim Sharp;
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 april 2005 21:20 schreef kamagurka het volgende:
amusant topic, een onderlinge whiggersbash over de eerste whigger![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |