Kijk hier eens: http://www.geocities.com/turbo502002/index.htmlquote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef hollander76 het volgende:
Volgens mij gaat het gelazer bij mij thuis vandaag beginnen
Nog tips en trucs voor een kat die hoogzwanger is?
Mijn kat is aan het bevallen....tips?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef hollander76 het volgende:
Volgens mij gaat het gelazer bij mij thuis vandaag beginnen
Nog tips en trucs voor een kat die hoogzwanger is?
Beetje gegeven paard in de bek kijken hequote:Op maandag 23 mei 2005 18:20 schreef Fuente het volgende:
[..]
quote Manmens: uhu tdenk je zelluf
hmzzzz
doen ze t niet? hier namelijk wel echt dacht dat ze t dan gewoon overal wel zouden doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Waarom moet ik op MSN inloggen om je foto's te zien.![]()
Ligt een beetje aan de kat schat ik. Ik weet trouwens wel een nestje redelijk bij jou in de regio, maar als je een van mijn kittens leuk vindt, of twee for that matter, kom ik ze wel brengen hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 20:54 schreef miss_c het volgende:
Ik ben sinds een week verhuisd en wil een katje als huisgenootje. Nu ben ik hard op zoek, maar kan ik nergens in de buurt van amsterdam nestjes vinden. Hoe hebben jullie ze gevonden?
En ik woon op mezelf,dus ben op zich wel vaak aan het werk, is het dan leuker voor de kitten als ik er 2 neem, zodat ze in ieder geval elkaar hebben als ik er niet ben???
Ooooohquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:39 schreef Estate het volgende:
Vannacht geboren 5 kittens![]()
[afbeelding]
www.lowlander-katten.tk
Langhaar is toch veel mooierquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
Oooooh![]()
Ik wil binnenkort eigenlijk stiekum een Britse korthaar kitten kopen...
Zijn dit korthaartjes of langhaartjes?... Langhaar... jammer.
Gaaf zeg, en hij weet wat jongensspeelgoed isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef AnnekeM het volgende:
Eindelijk is Sammie dan thuis![]()
Sammie is al helemaal gek van al het speelgoed van de oppaskids
Hij slaapt alleen wel errug veel![]()
Eten en drinken lukt ook al erg goed en hij heeft al zijn 1e boodschap op de kattenbak gedaan *applaus*.
Nòg geen gejank gehoord en hij lijkt zich al aardig thuis te voelen. Vooral veel snuffelen, maar hij gaat ook heel graag tegen je aan liggen voor een dutje![]()
alsof 2 kortharen niet een heel tapijt aan haren in je huis oplevert :pquote:
Zie ook baasjes gezocht voor kittensquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:03 schreef turbootje1 het volgende:
ik heb pas via een asiel kittens opgevangen.
Moederpoes hebben ze later ook gevonden en nu gaat het prima bij mij thuis.
4 kittens hebben al een baasje, maar twee katertjes nog niet.
een zwart witte en een cyperse.
dus voor degene die nog een kitten zoeken.........
Wat een dotje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:02 schreef AnnekeM het volgende:
Eindelijk is Sammie dan thuis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sammie is al helemaal gek van al het speelgoed van de oppaskids
Hij slaapt alleen wel errug veel![]()
Eten en drinken lukt ook al erg goed en hij heeft al zijn 1e boodschap op de kattenbak gedaan *applaus*.
Nòg geen gejank gehoord en hij lijkt zich al aardig thuis te voelen. Vooral veel snuffelen, maar hij gaat ook heel graag tegen je aan liggen voor een dutje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |